طب سنتی

یکی از مواهبی که خدا در زندگی به من داد آشنایی با طب سنتی بود از وقتی آشنا شدم (سال 85) تا همین الان 

کلی از مشکلات خودم و خانوادم رو با همین طب درمان کردم . 

امروز اما فهمیدم که حتی الفبای طب سنتی رو حتی نمی دونم و تمام چیزایی که تا الان یاد گرفتم سرابی بیش نبوده 

دیروز که کمرم گرفت و خونه نشینم کرد با این رفیق حکیم (طب سنتی ) تماس گرفتم گفتم : فلانی به دادم برس .

چند تا توصیه نسخه ای کرد و گفت اگه خوب نشدی میام خونه ردیفت می کنم . 

ی ساعت پیش اومد علاوه بر دوا درمونی که برام انجام داد ، کلی تعریف کرد . 

حرف هایی که ای کاش می تونستم ضبطشون کنم ، از اینکه چه مشقت هایی کشیده تا این چیزهایی که الان بلد 

رو یاد بگیره و چه افرادی رو دیده ، از حکیم جرجانی و... خیلی چیزایی که اینجا قابل بیان نیست....

روش درمانی که امروز برای درمان من به کار بود ترکیبی از 5 تا روش درمانی بود که مطمئنم اسم بعضیاشو 

اصلا نشنیدین : سوجوک، حجامت ، الکی ، بادکش درمانی و دلک ...

خوش به حال کسانی که واقعا طب بلدند و خوشا به حال اون کسی که با این علم قفل های بسته باز می کنند!!!

۱۷:۵۱
بیست و دو
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۷:۵۴
الان یعنی حجامت هم کردید؟!
چه ربطی به کمر درد داره؟!

پاسخ :

حجامت انواع خیلی متنوعی داره ، حجامت ساکرال(گودی کمر) انجام دادم باعث بیرون آمدن خلاط فاسد سودا و صفرای سوخته 
از بدنم شد و همین باعث تسکین دردم شد .  

درد وحشتناکم به طرز قابل ملاحظه ای کم شد. 
اَسی ...
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۷:۵۴
حجامت ک بادکش و شنیدم!
یعنی شما الآن لولو شدین؟؟؟ o_O

پاسخ :

o_O

چرا لولو؟! 
بیست و دو
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۸:۱۸
خیلی دوست دارم تجربش کنم اما میترسم اما خب میدونم همه دکترا هم با حجامت موافقن و زیادم توصیه میشه

پاسخ :

حجامت سنت پیامبره که مستحبه به قصد عبادت انجامش بدید :)
گم نام
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۸:۳۱
برای بیماری های روحی هم میشه از طب سنتی استفاده کرد عایا؟

پاسخ :

اتفاقا اینقدر طب سنتی تو درمان بیماری های روحی و روانی حرف برای گفتن داره 
که طب کلاسیک حرفی نداره :)
Lady cyan ※※
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۸:۵۸
من خودم تو کار طب سنتی ام :)
حجامت رو بگو اصن من عند حجامتم :دی
خودم خودمو حجامت میکنم،پیشونی و کتف
:)
خیلی خوبه برای بدن

پاسخ :

کتف تون رو خودتون حجامت می کنید ؟! :|||

رسول اکرم (ص): الحجامه دواء لکل داء « حجامت درمان هر دردی است» (طب النبی)
**مرضیه **
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۹:۰۳
الان یه‌حس لجباز گونه ای درونم میگه بزن بکوبون طب سنتی رو! و یه کل کل اساسی شروع کن:)
ولی خب ما که لجباز نیستیم.طب سنتی حرفای خودشو داره طب جدید هم با پیشرفت هاش حرف و جای خودشو:)

پاسخ :

اتفاقا اگه می کوبیدید طب سنتی رو هیچ واکنشی جز سکوت و نیشخند از من نمی دیدید بعله :دی 

بنده هم معتقدم هر چیزی جای خودش رو داره و نباید در راه تحقیق و پژوهش هیچ علمی سنگ اندازی کرد :)
ساکن طبقه 40
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۹:۵۶
دنیاییه برای خودش طب سنتی و طب اسلامی (که تفاوت زیادی بینشون هست)
و معجزه گر

پاسخ :

در گذشته طب شاخه ای از سحر بوده بخاطر کارهای عجیب غریبی که حکما میکردن:)
نگار :)
۱۶ تیر ۹۵ , ۲۰:۵۴
طب سنتی اگه واقعا پزشکش کاربلد باشه خیلی جاها بهتر از داروهای شیمیایی جواب میده..

پاسخ :

اگه واقعا کار بلد باشه همه جا بهتر ازداروی شیمیایی جواب میده :)
اَسی ...
۱۶ تیر ۹۵ , ۲۱:۰۳
بخاطر پشت زخم و زیلیتون o_O

پاسخ :

عادت دارم به زخم حجامت اینقدر حجامت کردم که تعدادش از دستم در رفته :))
بای پولار
۱۶ تیر ۹۵ , ۲۱:۲۸
منم اعتقاد دارم ولی خب پیدا کردن آدم بلدش سخته. بدبختانه خیلیا هم ادعای بلد بودن می کنن و با تجویزهای غلط دیگران رو بدبین می کنن به طب سنتی.
درست مثل علوم غریبه که واقعیت داره، ولی یه عده رمال و شیاد باعث بدبینی همه بهش شدن.

پاسخ :

پیشنهاد من رجوع به مراکز و افراد موثقه 

مراکزی مثل موسسه تحقیقات حجامت ایران و اطبایی که موسسه در سراسر ایران معرفی میکنند. 
آبان دخت ...
۱۹ تیر ۹۵ , ۲۰:۰۵
از حجامت می ترسم! با این حال همه میگن خیلی خوبه و فلان! البته من هیچوقت نمی تونم حجامت کنم :))

+ بادکش درمانی رو هم شنیدم... داییم انجام می داد...موثر بود همیشه

امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشین و کارتون گیر دوا و درمون و دکتر نشه :)

پاسخ :

دردش کمه زود هم تموم میشه :) 

مچکرم به همچنین :)
سعید
۱۹ تیر ۹۵ , ۲۱:۳۱
طب سنتی طوریه که:
.
.
.
.
شما بری بگی من دست چپم رو تو تصادف از دست دادم،
میگن این چهار تا دمنوش رو بخور. یدونه دست نو جای قبلی در میاد!!!😐😐😂😂😂😂

پاسخ :

خو تو بخور شاید دراومد :))

والا... 
آبان دخت ...
۱۹ تیر ۹۵ , ۲۱:۳۸
واقعا ؟ :| به نظر من که ترسناکه :))

+ ممنونم :)

پاسخ :

هر چیزی بار اولش که ترس داره :)))

عجب جمله ی سنگینی گفتم کمرم درد گرفت :دی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan