2 بر 0 به نفع رمضون

تا امروز ۲ بر صفر از ماه رمضون عقب افتادم 

تو این دو روزه مونده از ماه رمضون 4 تایی نشم صلوات :)))))

پ.ن۱: دوکیلو لاغر شدم الان با استخون ۸۸ کیلوعم چشم حسودا بترکه بگو ماشالله . 

پ.ن: چاق نیستم قدم بلنده ماشالله وگرنه ۹۰ کیلو که وزنی نیست (:

۰۰:۰۲
نگار :)
۱۴ تیر ۹۵ , ۰۰:۰۷
اوه ماشالا 90 کیلو :)))

پاسخ :

جوونیامو ندیدین 98 کیلو بودم :))))))

دانشگاه منو به این روز انداخت://
(^_^)hafez (^_^)
۱۴ تیر ۹۵ , ۰۰:۰۸
ماشاالله

پاسخ :

ماشالله به جونت :))
Lady cyan ※※
۱۴ تیر ۹۵ , ۰۰:۰۸
:))))))))
بنده هنوز وزن نکردم

پاسخ :

حدودان چند کیلویین با استخون :دی 
شکیبا
۱۴ تیر ۹۵ , ۰۰:۱۸
بسم الله الرحمن الرحیم
○_○
من 44 کیلوام! تازه تو ماه رمضون شدم 43

پاسخ :

خخخخخخخخخ
یه وقت غیب نشید خدای نکرده :دی 

والا...
بیست و دو
۱۴ تیر ۹۵ , ۰۰:۲۳
90؟
ماشالا:|

پاسخ :

زیاده یا کم ؟! 
**مرضیه **
۱۴ تیر ۹۵ , ۰۰:۲۳
ماشالله..
طول و عرضتون یکیه یحتمل:)

پاسخ :

آفرین :) 

قد 186 
وزن 88 
سرباز جامانده
۱۴ تیر ۹۵ , ۰۰:۲۵
من بااینکه کم میخوردم ولی فکرکنم چیزی کم نکردم چون تحرک نداشتم اصلا.

پاسخ :

خخخخخخخخ

یاد یه چیزی افتادم قابل بیان نیست:)))))
سرباز جامانده
۱۴ تیر ۹۵ , ۰۰:۳۳
:-/

پاسخ :

((:
. زیزیگلو
۱۴ تیر ۹۵ , ۰۰:۴۶
واو! چه مردم خودشونو تحویل میگیرن!

پاسخ :

پ بیام شما رو تحویل بگیریم ؟! :))

والا...
بیست و دو
۱۴ تیر ۹۵ , ۰۰:۵۰
به نظرت کمه؟:دی

پاسخ :

به نظر خودم تا 120 کیلو جا دارم :دی 
. زیزیگلو
۱۴ تیر ۹۵ , ۰۰:۵۹
120 برای شما چاقیه
الان یکم اضافه وزن دارین و وزن ایده آل برای شما 84 هست

پاسخ :

120 کیلو عضله خالض نه چربی مثل این :
http://www.iranstyle.ir/wp-content/uploads/2012/09/f9f75e81211070694753e22198d149803.jpg
. زیزیگلو
۱۴ تیر ۹۵ , ۰۱:۰۳
:|

شما علاوه بر اینکه شکم دارین، یکمم کبدتون چرب شده، پس باید زیاد ورزش کنید!

پاسخ :

ورزش ؟!( با لحن جناب خان) 

من هر روز پیاده روی می کنم ، تازه بعضی وقتا تو رختخواب هم غلت می زنم از این شون به اون شون :دی 

والا... 
اَسی ...
۱۴ تیر ۹۵ , ۰۲:۰۱
آقا چه خبره؟؟
ماشالا هم نمیگم بلکم لاغر شید
والا
هرچقدرم که بلند باشید دلیل نمیشه :/

پاسخ :

الان من چشم بخورم شما رو مسئول می دونم :))))

والا...
مژگان
۱۴ تیر ۹۵ , ۰۲:۰۶
سلام...
بخورید و بیاشامید و اسرافم کنید والا دنیا دو روزه...
منم ماه رمضونی در حال غیب شدنم...

پاسخ :

سلام 

تمام سعیمو می کنم :دی 


مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
۱۴ تیر ۹۵ , ۰۲:۲۱
😁😁😁
ای خدا لدفا خودت یه کاری کن من چیزی نگم

پاسخ :

خدایا با شما کار دارن :)))
من :)
۱۴ تیر ۹۵ , ۱۰:۵۳
یا امامزاده قلقلی :|

پاسخ :

یا امام زاده بیژن :دی
yasna sadat
۱۴ تیر ۹۵ , ۱۷:۱۵
دو کیلو کم کردن که خوبه....
من که نابود شدم امسال!

پاسخ :

یعنی پوکیدین ؟!:دی 
سعید
۱۴ تیر ۹۵ , ۱۹:۰۵
عامو 90 کیلو که چیزی نیست!
برو برا 150 کیلو!
:))

پاسخ :

150 یکم زیاد همون 120 خوبه :))))
آبان دخت ...
۱۵ تیر ۹۵ , ۰۱:۲۳
ماشالله...90 کیلو O_o

پاسخ :

البته الان 88 کیلو با استخون :دی 
آبان دخت ...
۱۵ تیر ۹۵ , ۱۲:۵۸
حالا با استخون...بی استخون...88،هشتاد و هشته دیگه :| [شوخی]
:))

پاسخ :

خیلی فرق داره ، با استخون بی استخون با دمبه بی دمبه :دی 

والا... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan