مار بوآ

حال خودتون رو بعد از خوردن افطاری در یک جمله بیان کنید:

اول خودم :

عینهو مار بوایی که یه گوساله رو قورت داده و به فکر هضمشه ولو  میشم رو مبل سه نفره جلو تی وی :)))


۲۲:۲۱
(^_^)hafez (^_^)
۱۴ تیر ۹۵ , ۲۲:۳۱
احساس می کنم دریا تو شکمم دارم خخخخخخ

پاسخ :

دریا :)))))))))


مژگان
۱۴ تیر ۹۵ , ۲۲:۳۹
سلام...
همه ی نقشه هایی ک قبل از افطار می کشم نقش بر آب میشه همین...

پاسخ :

خخخخخخخخ

چه نقشه هایی مثلا ؟!
محسن رحمانی
۱۴ تیر ۹۵ , ۲۲:۴۰
من آروم متین بدون هیچ مشکلی جلو تلوزیون فیلم میبینم بعله .:))

پاسخ :

بابا ، بچه مثبت :)))))
اَسی ...
۱۴ تیر ۹۵ , ۲۲:۴۱
مثل یه گنجشک که دو تا دونه گندم خورده میرم یه گوشه میشینم :(

پاسخ :

گنجشگ یا قمری؟ 

همش با دوتا دونه سیر میشین ؟! :دی 
بیست و دو
۱۴ تیر ۹۵ , ۲۲:۴۴
البته من موش قورت میدم اما خب همین حالو دارم:/

پاسخ :

موش چرا ؟! 
این همه خوراکی بهتر هست :/ 
مار بوآ باشی بعد موش بخوری ؟! :))))))))
Lady cyan ※※
۱۴ تیر ۹۵ , ۲۲:۵۱
خخخخخخخخخ
بنده فیل قورت دادم :دی

پاسخ :

خخخخخخخخخ

بچه فیل :)))))
مژگان
۱۴ تیر ۹۵ , ۲۳:۱۳
سلام...
آقو والو خیلی دیر تایید می کنید یه 125 باری اومدم نبودید...

پاسخ :

سلام 

خوابم برد عامو ببخشید :دی 
**مرضیه **
۱۴ تیر ۹۵ , ۲۳:۲۱
خیلی درجریان خورد و خوراک حیات وحش نیستم ولی خب ولو شدنه رو هستم

پاسخ :

ولو میشین عین چی ، اون مهمه :دی 
من :)
۱۵ تیر ۹۵ , ۰۰:۰۹
اصلا واسم فرقی نداره قبل و بعدش
من فقط تشنم میشه :(

پاسخ :

خب مارها هم بعد از خوردن گوساله به اون گندگی تشنشون میشه :دی 
بای پولار
۱۵ تیر ۹۵ , ۰۰:۱۰
چون اکثر افطاری هام خلاصه می شد به یک نون و پنیر و انگور ساده. هیچ وقت این حس بهم دست نداد :)

پاسخ :

یعنی شام نمیخورین ؟! 
گمـــــــشده :)
۱۵ تیر ۹۵ , ۰۰:۲۲
من تشنمه. حس می کنم هر چی آب می خورم بازم تشنه مه.
می شم عینهو یه مشکه پر اب
:))

پاسخ :

مشکه آب :))))))))))) 

خخخخخ

مثال جالبی بود :دی 
نگار :)
۱۵ تیر ۹۵ , ۰۱:۰۹
خوش بحال شما..اونوقت توی خونه ما ؛ من بدبخت باید برم ظرف بشورم :|

پاسخ :

بالاخره مردی گفتن، زنی گفتن :دی 
آبان دخت ...
۱۵ تیر ۹۵ , ۰۱:۲۷
عین یه گربه ی بدبختی که روش آب پاشیدن یه گوشه میشینم :| نمی دونم چرا :/

پاسخ :

خخخخخخ

گربه آب روش بپاشی خودشو تکون میده تا خشک بشه بعد یه جا نمیشنه که در میره :دی 
مژگان
۱۵ تیر ۹۵ , ۰۴:۵۱
سلام...
هزاران هزار نقشه قبل از افطار میکشم مثلا فلان جا برم فلان کار رو انجام بدم ولی بعد از افطار همشون محترمانه نقش برآب میشن...
تازه یکی از سرگرمی های قبل از افطار اینه ک غذاهاییم ک دوست ندارمو دوست دارم و چنان تو ذهنمم تزیینشون میکنم ک انگار عمری دوست داشتم...
آخی نگار جان عامو حالو ظرفارو ولش کن خخخخخ...
ب هرحال این ماه مبارکم تموم شد تا باشد رستگار شویم... :)
خواهش بخشیدیم عامو... :)

پاسخ :

سلام عامو 

یه شعری هست میگه : 

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت 

صد شکر که این آمد صد شکر تر که آن رفت :دی 
عاشق بارون ...
۱۵ تیر ۹۵ , ۰۵:۴۱
حتی تا 10 شب هم چیزی نخورم برام مهم نیست! امروز 9 و نیم افطار کردیم تو پارک! کلاً چند ساله از خوردن بدم میاد دیگه.

+ ولی کامنت ها خیلی خوب بود. :)

پاسخ :

منم اینطوریم علی رغم چیزی که نشون میدم اصلا به خوردن اهمیت نمیدم :) 

+ خیلی (: 
آبان دخت ...
۱۵ تیر ۹۵ , ۱۲:۵۴
عه؟ واقعا؟؟؟ :|

خب من مظلومیتش مد نظرم بود! :/

مثلا بگم مث گربه ی شرک(که چشاشو اون شکلی میکنه) یه گوشه میشینم و زل میزنم به تلوزیون بهتر باشه!نه؟ :دی

پاسخ :

من یاد گارفیلد افتادم :))) 

http://assets3.mi-web.org/entradas/0010/0673/GARFIELD.jpg?1338355437
آبان دخت ...
۱۵ تیر ۹۵ , ۱۳:۴۳
خخخخخخخخخ

چه عکسی :)))))))))

ولی گفتین مار بوآ و اون فیله یاد کتاب شازده کوچولو افتادم :))

پاسخ :

(((: 

بعله همون که همه فکر می کردن کلاهه :دی
میم شین
۱۵ تیر ۹۵ , ۱۳:۵۷
والا بعد افطار همه چی میشه خورد الا تکون!

پاسخ :

خخخخخخخخ

جالب بود :))
آبان دخت ...
۱۵ تیر ۹۵ , ۱۴:۰۷
دقیقا :دی

پاسخ :

((:
بای پولار
۱۵ تیر ۹۵ , ۱۵:۴۱
نه فقط همون افطاری و سحری :)

پاسخ :

گشنتون نمیشه بعدش؟!
خانم جیم
۱۶ تیر ۹۵ , ۰۱:۰۱
وقتی تکون میخورم انقد صدای شالاپ شلوپ آب از شکمم میاد که سعی میکنم تکون نخورم.. مگر در موارد ضروری (!) :دی

پاسخ :

موارد ضروری :))))))))))
خانم جیم
۱۶ تیر ۹۵ , ۰۱:۰۳
دقیقا همون که بهش خندیدین :)))

پاسخ :

رفیق نازنینی داریم که به دبیلو سی میگه ضروری (((((:
خانم جیم
۱۶ تیر ۹۵ , ۰۱:۰۹
رفیقتون نازنینتون اسم بسیار بجایی انتخاب کردن :))))

پاسخ :

دقیقا :)))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan