سوژه آزمایشگاهی :دی

سوژه شدن آدم بخاطر این پستش در رادیو بلاگیها حس جالبی عه :)) 



پ.ن: یادم باشه بعدا یه پست در موردشون بنویسم!

۰۱:۰۳
Lady cyan ※※
۱۲ تیر ۹۵ , ۰۱:۰۶
:)))))))
اون پست دردسر ساز
رادیو بلاگی رو دوست دارم توی تلگرام باهاش همراه هستم
اما نمیدونم دقیقا چی هست پستاش یه حالتی دارن

پاسخ :

چرا دردسر ساز؟! 
Lady cyan ※※
۱۲ تیر ۹۵ , ۰۱:۰۷
اره یه پست بنویسید راجب شون ماهم چیزی بفهمیم:دی

پاسخ :

ایشالا الان فوری بنویسم فکر می کنن خبریه :دی 

والا... 
بیست و دو
۱۲ تیر ۹۵ , ۰۲:۰۳
دنبالشون نمیکنم.

پاسخ :

قانون عمل و عکس عمل چی میگه ؟! 

اونام شما رو دنبال نمی کنن :))
سرباز جامانده
۱۲ تیر ۹۵ , ۰۴:۱۷
اخبارشون خیلییی واسه بهتر شدن جا داره.ولی درکل اخبار ایده ی جالبیه

پاسخ :

موافقم :)

همیشه برای بهتر شدن جا هست . 
. زیزیگلو
۱۲ تیر ۹۵ , ۰۴:۵۱
مواظب باشین ترورتون نکنن!
راستی توی اخبار رادیو بلاگی های شماره ی 2 هم ازتون اسم بردن حتی!

پاسخ :

:))))))

معروف شدما :دی 

دیگه کامنت هام رو هم تو رادیو میخونن (((: 
من :)
۱۲ تیر ۹۵ , ۱۱:۰۵
امضا نمیدین :D :))

پاسخ :

من سواد ندارم انگشت بزنم بجاش قبوله؟!:دی
رادیو بلاگی ها
۱۲ تیر ۹۵ , ۲۱:۴۳
:))))))

پاسخ :

الان کدومتون کامنت گذاشته ؟! :دی 
من :)
۱۲ تیر ۹۵ , ۲۱:۴۸
ن متاسفانه :D
فقط امضا :D

پاسخ :

پس باید برم نهضت سوادآموزی درس بخونم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan