دیالوگنا

حسم بهم میگه بلاگ هم به سرنوشت بلاگفا دچار میشه خیلی زود!!!
پاسخ: 
آره . بلاگ هم مثل بلاگفا میشه 
با این فرق که با بیان پرونده وبلاگ نویسی واسه یسریا بسته میشه کلا... 
۱۳:۳۱
Lady cyan ※※
۰۵ تیر ۹۵ , ۱۳:۳۶
نهههههههههههه
این حس رو نداشته باش به خدا
اگه اینجوری بشه من میمیرم

پاسخ :

تا شقایق هست زندگی باید کرد ...

سهراب سپهری
محسن رحمانی
۰۵ تیر ۹۵ , ۱۳:۳۸
اون حس غلط کرد بعله :دی

پاسخ :

بی تربیت اون حسه منه روش تعصب دارم میام براتا :))))
Lady cyan ※※
۰۵ تیر ۹۵ , ۱۳:۴۱
اگه خراب بشه بدترین ضربه زندگی به من میخوره بدتر از شکست عشقیه به خدا....

پاسخ :

:///

سرباز جامانده
۰۵ تیر ۹۵ , ۱۳:۴۱
راست میگه.من اگ بیان بترکه دیگ شاید دور وبو خط بکشم.ی چیزی ،اگ وبامون رفت هوا نمیتونیم شکایت کنیم حداقل زیادی خوششون نشه؟!!!

پاسخ :

میشه به درگاه الهی شکایت کرد از دست بلاگ :دی 
سرباز جامانده
۰۵ تیر ۹۵ , ۱۳:۴۵
:-/ یکی بره مجلس واسش قانون تصویب کنه. اینهمه میگفتن سرورامون داخل کشور و از دست نمیره و اینا.چیشد پس؟!

پاسخ :

حالا یه نفر شکر خورده شما باور نکنید :دی 
(^_^)hafez (^_^)
۰۵ تیر ۹۵ , ۱۳:۵۰
واقعا

پاسخ :

واقعا که ((: 
من :)
۰۵ تیر ۹۵ , ۱۴:۰۵
:D
سلام.

پاسخ :

سلام 

((: 
من :)
۰۵ تیر ۹۵ , ۱۴:۰۸
خوبین ؟ :D

پاسخ :

مچکرم:)
من :)
۰۵ تیر ۹۵ , ۱۴:۱۱
:)

پاسخ :

:)
اَسی ...
۰۵ تیر ۹۵ , ۱۴:۳۷
به قول پسرداییم: دیییگه این حرفو نزن!! ://

پاسخ :

خخخخخخخ

باشه
بیست و دو
۰۵ تیر ۹۵ , ۱۴:۵۸
بهتر!
والا:دی

پاسخ :

چرا؟
.....
۰۵ تیر ۹۵ , ۱۵:۰۸
پاسخ:
آره . بلاگ هم مثل بلاگفا میشه
با این فرق که با بیان پرونده وبلاگ نویسی واسه یسریا بسته میشه کلا...

دقیقا

پاسخ :

مثل من!!!
عاشق بارون ...
۰۵ تیر ۹۵ , ۱۵:۲۰
اِ !!!!!!!!!!!! خدا نکنه! :|||| عجبا!

پاسخ :

عه نداره !!!!
شما که وب ندارین واسه چی نگرانید؟؟
نگار :)
۰۵ تیر ۹۵ , ۱۷:۱۲
ای وای نه دیگه تروخدا :|

پاسخ :

من که مالک بیان نیستم من فقط میگم حسم اینطور میگه :دی 
دچــ ــــار
۰۵ تیر ۹۵ , ۱۸:۳۵
برا منم سواله بلاگ بیان ریشه اش کجاست؟ ماندنی هست یا رفتنی؟...

پاسخ :

ریشه نداره مصنوعیه :دی 
اینطور که شنیدم دیتاسنترش داخل ایرانه و خیلی ادعا دارن 
که از داده های کاربراش محافظت می کنه تا ببینیم صحت داره یا نه :))
مجید
۰۵ تیر ۹۵ , ۱۹:۳۸
چطور؟ چی میشه؟ بلاگفا چی شده؟
سوای این قضیه که من هیچی ازش نمیدونم، اما قبل استفاده از سرویس و خدمات وطنی در هر زمینه ای، باید احتمال انواع داستان دار شدنش رو بدین و آماده باشین:))

پاسخ :

قضیه اش مفصله در این مقال نمیگنجه تعریفش :دی 

مژگان
۰۵ تیر ۹۵ , ۲۱:۲۰
سلام...
چقدر از رفتنو ننوشتن حرف می زنید...

پاسخ :

سلام 

کی گفتم ؟! 
مژگان
۰۶ تیر ۹۵ , ۰۰:۰۷
سلام...
خیلی پست ننوشتنو رفتن گذاشتید...

پاسخ :

سلام 

عمدی نبوده پیش اومده موضوع نابودی بلاگفا و سرنوشت بلاگ بود. 
مژگان
۰۶ تیر ۹۵ , ۰۰:۲۷
سلام...
ن کلی میگم ی مدت از این حرفا زیاد میزنید گاهی وقتا حس میکنم الان ک میخوام وارد وبتون شم کلا حذف کرده باشید یا پست خداحافظی گذاشته باشید با توجه ب حرفای قبلیتون...
همیشه باشید بنویسید و ب فکر اتفاقی ک واسه بلاگفا افتاد نباشید...

پاسخ :

سلام
اتفاقا تازگی ها اصلا هوای رفتن ندارم و کلی حرف برای گفتن :دی 
سعیمو می کنم:)
مژگان
۰۶ تیر ۹۵ , ۰۰:۴۱
سلام...
خداروشکر واقعا خوبه ک هوای رفتن نباشه...
امیدوارم ک همیشه باشید و دلتون آروم باشه...

پاسخ :

سلام 

ممنونم :) 
عاشق بارون ...
۰۶ تیر ۹۵ , ۰۱:۰۴
خیلی هم دارم. :| بعدش هم بخاطر خیلی هایی که میخونمشون. :|

پاسخ :

ما که وبی ندیدیم :دی 

والا...

مژگان
۰۶ تیر ۹۵ , ۰۴:۴۶
سلام...
عاشق بارون هیچوقت آدرس نمیزاره ولی راست میگه وب داره تازه میگن خیلی بزرگ و قشنگم هست... :/

پاسخ :

سلام 
پس ما رو قابل نمی دونن وبشون رو ببینیم :/
عاشق بارون ...
۰۶ تیر ۹۵ , ۱۷:۰۲
مژگان! :)))))

پاسخ :

((:
Weiß Eule
۰۶ تیر ۹۵ , ۱۸:۱۷
خب بسلامتی...هرچه زودتر...بهتر... :))
اونی که بخواد بنویسه تو فضای وبلاگی یه جا برا نوشتن پیدا میکنه...

پاسخ :

:||||

بلاگ که بلاگفا نیست همه رو آواره کنه بعله :)) 
اصن بلاگ خیلی هم خوبه دمش گرم بلاگفا خره :دی 


سعید
۰۶ تیر ۹۵ , ۱۸:۵۹
یعنی میشه راحت شیم ی مدتی!!!
والا!!!
من حوصله چک کردن اس.ام.اس های گوشیمو ندارم.
چ براسه ب کامنت گذاشتن!!!
:))))

پاسخ :

باهم پنالتی میزنه ها :دی 
سعید
۰۷ تیر ۹۵ , ۰۰:۲۷
6 هیچ عقبم!!!
کار ب پنالتی نمیکشه!!!

خیالت تختخواب

پاسخ :

خوبه خودت اعتراف کردی:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan