گُشاد

یادمه کلاس کنکور می رفتم با رفیق و همکلاس سابق داشتم حرف میزدم ، گفتم امید بیا 

یه تفالی به حافظ بزنیم (پایین صفحات سر رسیدی که توش جزوه می نوشتم شعرای حافظ بود ) 

نام خدا رو آوردیم و باز کردیم این بیت اومد: 

خیز تا از در میخانه گُشادی* طلبیم 

به ره دوست نشینیم و مرادی طلبیم 

و... 


عاقو یعنی من داغونم شدم له ِ له اصن ( با لهجه آقوی همساده بخونید :دی)

تو تفال زدن هم شانس نداریم والا با این نوناشون :))))


*: به معنی گشایش (توسل جستن)


۱۸:۰۹
محمد حسین
۰۳ تیر ۹۵ , ۱۸:۱۴
با این عنوانت :دی :دی :دی

پاسخ :

خب من چه کار کنم آقا جان مقصر حضرت حافظه با این شعرای مورد دار ، 
با خودش نگفته بچه مردم می خونه چشم گوشش باز میشه :))))))))

والا... 
. عارفه .
۰۳ تیر ۹۵ , ۱۸:۱۵
چی شد بعدش طلبیدید?! :| :)))

پاسخ :

نشد ،هم ره میخانه رو بلد نبودیم هم وقت کلاس بود همه ی اینا به کنار گشاد از کجا گیر میاوردم :)))))))))))))))))))
آقای سر به هوا ...
۰۳ تیر ۹۵ , ۱۸:۲۳
عنوان حس بدی به آدم میده :))

پاسخ :

:))))))))))

شما به معنی واقعی کلمه که گشایش هست در نظرش بگیرید :) 
من :)
۰۳ تیر ۹۵ , ۱۸:۲۴
:))

پاسخ :

((:
محسن رحمانی
۰۳ تیر ۹۵ , ۱۸:۳۶
o_O

پاسخ :

والا... 
Lady cyan ※※
۰۳ تیر ۹۵ , ۱۸:۳۷
خخخخخخخخخخخخخ
حافظ هم داره شوخی میکنه با ما :)

پاسخ :

از حافظ بعید بود دیگه این شوخی ها :)))))))))
. زیزیگلو
۰۳ تیر ۹۵ , ۱۸:۴۳
بس که میخوندین هردوتون...حافظ گفته:خیز...! و بعد فرمود: تا از در میخانه گشادی طلبیم...
میخواسته یکم بهتون استراحت بده بنده خدا

پاسخ :

مشکل اینجاست این همه کلمه چرا گشاد ؟! میگفت چراغ ، غلام و... :دی 

والا... 
مستر نیمــا
۰۳ تیر ۹۵ , ۱۸:۴۸
یعنی حافظم میشناسدتونا :))))

پاسخ :

خخخخخخ

بی تربیت :))))))))))
مجید
۰۳ تیر ۹۵ , ۲۰:۰۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
«خیز تا از در میخانه گشادی طلبیم» م**** *** ***** ** **** **** ****** ** ****** *** **** *****:)

پاسخ :

بی تربیت اینجا زن و بچه رد میشه این چه کامنت ضایعیه؟! :)))))))))
سرباز جامانده
۰۳ تیر ۹۵ , ۲۰:۰۷
بسنده میکنم به لایک وااسه کامنت مستر نیما

پاسخ :

به روح اعتقاد دارید ؟! :))))))))
b lue
۰۳ تیر ۹۵ , ۲۰:۲۷
سال 87 کنکوری بودین ؟؟؟

:)

پاسخ :

بااجازتون :)
یک من
۰۳ تیر ۹۵ , ۲۱:۴۳
پست یک سال پیش اینتستاگرامم رو دارم روی این پست می خونم .. خخخخ
نمی گم کپی شده ها نه ..
ولی یه همچین روزی نیت ما هم همچین چیزی اومد ..
دیدم حضرت در باره گشادی اینا صحبت می کنند زیاد درگیر نشدم ..

پاسخ :

ها پس بگو حضرت حافظ منو با تو اشتباه گرفته بوده :)))))))))))
نگار :)
۰۳ تیر ۹۵ , ۲۱:۴۴
حافظ هم حافظای قدیم :دی

پاسخ :

والا :))))))))
همـ ـسـایه
۰۴ تیر ۹۵ , ۰۰:۳۳
من با لهجه همسایه ای خودم خوندم ... معلومه خیلی له شدید :)))

پاسخ :

خدا قسمت دوستان کنه :)))))))))))))

+گذاشتن آدرس فراموش نشه اگه به روح اتقاد دارید:دی
سعید
۰۴ تیر ۹۵ , ۱۶:۱۸
من:
ایمجوی چپ چپ نگاه کردن!

واقعن که!!!!

پاسخ :

واقعن که نداره نگو که برای خودت پیش نیومد که بهت نمیاد :)))))
سعید
۰۶ تیر ۹۵ , ۱۸:۵۷
نع.
برای اینجانب پیش نیومده!
همین ک برای شوما پیش اومده ما را بس است!!!
:)))

پاسخ :

کتمان نکن هر کی تو رو نشناسه من تو رو چند ساله میشناسم 
از همون خراب شده روت شناخت دارم :))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan