به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند... *

میگن نگاه کردن به خونه خدا ثواب داره، تو حیاط مسجد الحرام روبروی خونه خدا نشسته بودم٬ زانوم رو بغل کرده بودم

 و داشتم خونه ی خدا رو نگاه می کردم نه فقط بخاطر ثوابش بخاطر حال عجیب و خوبی که بهم میداد 

یهو دیدم یه گروه دختر ،همه چادرلبنانی به سر،دارن دور خونه خدا طواف میکنن به چشم برادری خیلی زیبا بودن

 بور٬ قد بلند ٬سفید و...

تا چشمم افتاد بهشون سرمو انداختم پایین و یه استغفراللهی قورت دادم و گفتم:

 فلانی حواست باشه کجایی خودتو کنترل کن.

این طور مواقع این شعر فیض کاشانی خود یه خود ورد زبونم میشه : 


زهر چه غیر یار استغفرالله 
زبود مستعار استغفر الله 
دمی کان بگذرد بی رویش 
از آن دم بیشمار استغفرالله
و...
داشتم با خودم زمزمه می کردم 
که یه نفر با زانو اروم بهم زد ٬سرمو بالا آوردم دیدم یه عرب نکره نتراشیده اس که دشداسه سفید بلندی داره 

و قیافتن عینهو این داعشی هاست...

بدون مقدمه با لبخندی معنادار 

گفت: ترکیش؟ 

گفتم :لا٬ ایرانی

سرشو به نشانه ی تایید بالا پایین کرد و رفت . 

دوباره به گروه دخترایی که داشتن طواف میکردن نگاه کردم میخواستم ببینم کجایی هستن دیدم روی دوششون

 یه شال های قرمز رنگی به حالت چفیه انداختن٬ روش نوشته بود کاروان از ترکیه اس

 و اسم شرکتی که آورده بودشون و...

حالا فهمیدم چرا اون عربه فکر می کرد من ترکم و اومده بود بام حرف بزنه.

پیش خودش گفته بود این حاجی جوانی که اینجا نشسته قیافش شبیه این حجاج ترکه 

اومده بود سر حرف رو باز کنه تا بلکه بواسطه من که احتمالا یه نسبتی با اون دخترای ترک میداشتم 

یه زن ترک ٬بوره٬ چشم رنگی بگیره:))))

چه خوش اشتهام بود مردک نره غول سیاه طور :دی 

والا...

اردیبهشت طلایی93


*عنوان از عراقی

۱۳:۵۸
montazer 313
۳۱ خرداد ۹۵ , ۱۴:۰۱
😂😂😂😂اخرش قشنگ بوددد

پاسخ :

کجاش دقیقا ؟
محسن رحمانی
۳۱ خرداد ۹۵ , ۱۴:۰۵
[آیکن اخم]
O_o

پاسخ :

O_o

چرا اخم ؟!
محمد حسین
۳۱ خرداد ۹۵ , ۱۴:۰۷
:))))))))

پاسخ :

((: 
محسن رحمانی
۳۱ خرداد ۹۵ , ۱۴:۰۹
نگاه به نامحرم برادرم .

پاسخ :

اولا که یه نظر حلاله :دی 

دوما همونطور که تو متن توضیح دادم تقوای الهی پیشه کردم و سرمو انداختم پایین بعله (آیکون یه انسان مفتخر)
سرباز جامانده
۳۱ خرداد ۹۵ , ۱۴:۱۹
:-D از کجا میدونید خب؟!مثبت نگر باشید .تازه ظاهر مهم نیس ک مهم دله

پاسخ :

رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون!!!
اَسی ...
۳۱ خرداد ۹۵ , ۱۴:۲۸
پس شوما حجی آقا بودیند و ما نمیدونستیم؟؟؟؟؟ O_O
حجی ایلتیماسی دعا داریما :دی

پاسخ :

این الان لهجه اصفهانی بود؟!

محتاجیم به دعا :دی

والا...
سرباز جامانده
۳۱ خرداد ۹۵ , ۱۴:۳۴
مگه اون بنده خدا دل نداره؟!!ملاک تقواست برادر من.تقوا

پاسخ :

کنار خونه خدا ، فکر کردن به غیر از خدا شاید حرام نباشه ولی کار قشنگی نیست...!!!
اَسی ...
۳۱ خرداد ۹۵ , ۱۴:۳۵
دقیقا :)))))))

پاسخ :

اصفونی هستین مگه شوما؟! O_o
اَسی ...
۳۱ خرداد ۹۵ , ۱۴:۳۹
نه! مگه شما هستین؟!! ;)

پاسخ :

نه خدا نکنه :دی 
یه چند وقتی ساکن اصفون بودم:)
سرباز جامانده
۳۱ خرداد ۹۵ , ۱۴:۴۰
ن من کلی گفتم.بدون درنظر گرفتن مکان.

پاسخ :

منم کلی تر گفتم با در نظر گرفتن مکان :)))))) 
من :)
۳۱ خرداد ۹۵ , ۱۵:۱۵
چه خاطره قشنگی :)

مردک نره غول سیاه طور ؟؟ :)) :))
:))
دارم تصور میکنم مثل اون غول سبزه تو بازی مردعنکبوتی با این تفاوت ک این سیاهه :))

پاسخ :

این غولی که میگین من ندیدم عکسی ازش ندارین؟!
سعید
۳۱ خرداد ۹۵ , ۱۵:۳۶
عجب!!!

پاسخ :

حاج رجب :) 
من :)
۳۱ خرداد ۹۵ , ۲۳:۰۰
ی چیزی تو این شکل :D

http://s6.picofile.com/file/8256676884/11189629_380491315468237_1249601448_n.jpg

:))

پاسخ :

این دیگه خیلی غوله :))))) 
.....
۳۱ خرداد ۹۵ , ۲۳:۵۳
که بلند بور سفید دوست می دارى پس....

پاسخ :

استغفرالله :))))))
مستر نیمــا
۰۱ تیر ۹۵ , ۰۰:۰۳
خراب اون تیکه شدم که واسه خودت نوشابه باز کردی
شبیه اون گروه خوشگلا بودی یعنی؟ :))))

پاسخ :

خوشم میاد تنها کسی که حواسش بود و نکته رو گرفت خودت بودی ایول :))) 
مــــــــ. یــ.مــ
۰۱ تیر ۹۵ , ۰۱:۲۱
😂😂😂😂
یعنی اشتها رو هااا
خوشگل بلند بور سفید
😂😂😂😂
پسری ترشی چیزی میل ندارید احیانا؟
از توهین به عربا خوشم نمیاد:/

پاسخ :

من ؟! من چکاره بیدم ؟! 
عربه چشمش دنبال اونا بود نه من :دی 

عرب داریم تا عرب بعدش من توهین نکردم 
گفتم یه عرب نتراشیده نره غول سیاه طور ((: 

+به شخصه اجداد خودم از سادات عرب هستن :) 
مــــــــ. یــ.مــ
۰۱ تیر ۹۵ , ۰۱:۵۱
😐
توهین نکردین؟
دقیقا چی میخواستین بگین که نگفتین؟
و اینکه چه ربطی به اجدادتون داشت؟
و دیگه این که از کجا ملتفتید چشمش دنبال اونا بوده
و دیگه هم اینکه ان اکرمکم عندالله اتقاکم
:|

پاسخ :

طرف وهابی بود بنابراین این نره غول سیاه و... خیلی محترمانه بوده براش!!!
ربطش این بود که میخواستم بگم من رابطه ام با اعراب بدنیست!!!
از اونجا مطمئنم که وایساده بود اونجا تا لحظه ای که اونا طواف می کردن دیدشون می زد!!!

من :)
۰۱ تیر ۹۵ , ۱۱:۰۰
ینی تصورم خیلی زیادی بود ؟ :))

پاسخ :

این غوله خیلی گنده اس بعد هم ریش نداره هم دشداشه تنش نیست 
سیاه هم نیست سبزه :)))
من :)
۰۱ تیر ۹۵ , ۱۸:۳۷
خب غول گندست دیگه :|
انتظار ندارین عکس جوجه اردک زشت رو میفرستادم که :))
خب اینا فرق زیادی نیست که ^ــ^
تازه سبز خوشگل تره :)

پاسخ :

غول داریم تا غول :))))))))))

یه چیزی تو این مایه ها منتها خوش اخلاق تر از این : 
http://buyalmas.ir/wp-content/uploads/2014/11/hog-rider.png
من :)
۰۱ تیر ۹۵ , ۲۳:۲۲
یا خدا ...
این که اژدهاست -_-

پاسخ :

از اون غول سبزه که خشانتش کم تره :)))
من :)
۰۱ تیر ۹۵ , ۲۳:۵۱
مهم اینه که سبز بود اون ^_^
خشانت ؟!!!!
مطمئن شدم ادبیاتتون رو بیست شدین :D

پاسخ :

خب خیالم راحت شد ؟!
یه نفر هم پرسیده بود ریاضیتو چند میشدی ؟! 
همه این روزا کارنامه میخوان از آدم :| 
چه زمونه ای شده :)))
من :)
۰۲ تیر ۹۵ , ۰۰:۰۱
خیالتون رااحتتت

:))
:))

پاسخ :

آخیشششش (شکلک نفس عمیق :دی)
yasna sadat
۰۴ تیر ۹۵ , ۱۳:۰۴
عربo_O
خداااایا جزای کدوم گناه گیر این عربا افتادیم ما:/

پاسخ :

پس عجم ؟! 

کجا گیر عربا افتادیم ؟! o_O 
yasna sadat
۰۴ تیر ۹۵ , ۱۳:۳۴
خودما میگم!!!!

پاسخ :

تو دانشگاه؟؟
yasna sadat
۰۴ تیر ۹۵ , ۱۳:۴۹
بله..
با این ادبیاتشون...
استاد عرب اوه:/

پاسخ :

ها الان یادم افتاد ادبیات عرب می خوندین :دی 
خدا صبرتون بده :))))))
تازه خبر بده اینه که در احادیث داریم زبان بهشت هم عربیه ((((((: 

والا... 
بی همتا
۰۵ آبان ۹۵ , ۱۱:۴۵
خوشبحالت... حالا که قرار بود یا بشه نوبت ما
عربای خر در خانه خدا رو برومون بستن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan