شناختن

تنها کسی آدمو بیشتر از خودش میشناسه ، خداست. این دروغ نیست که بگم : 

من اینقدر دوستت داشتم که از خودتم بیشتر میشناختمت. 

۱۹:۲۱
Lady cyan ※※
۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۹:۲۵
چه عاشقانه:-)

پاسخ :

:)) 

والا...
yasna sadat
۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۹:۵۳
چه قشنگ..

پاسخ :

ممنونم :) 
سعید
۲۲ خرداد ۹۵ , ۱۰:۳۴
فکر نکنم!!!
اگه بهتر میشناسی چرا هی سوپرایزت میکنم؟!!!

والا!!!

پاسخ :

به خودت نگیر جاخالی بده (: 
خاتون قصه های من
۲۲ خرداد ۹۵ , ۲۰:۲۰
من که اصرار ندارم، تو خودت مختاری
یا بمان یا که نــرو یا نگـهت مــی دارم

پاسخ :

به به ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan