مسئلتن

یاس قرمز کی دیده تا حالا !؟

هرکی ندیده الان ببینه :



+ تصویر از بق بقو 

۲۲:۵۳
سرباز جامانده
۲۰ خرداد ۹۵ , ۲۲:۵۸
یاس سفید نیس مگه؟!

پاسخ :

سفیدشو که همه دیدن قرمزش!!!

چند روز پیش از خیابونی رد میشدم پر از گل یاس 
برای اولین بار یاس قرمز رنگ دیدم!!!
اسطرلاب ‌‌
۲۰ خرداد ۹۵ , ۲۳:۰۱
:/
من زردشو دیدم

پاسخ :

زرد ازسفید کم تره ولی نایاب نیست. 
. عارفه .
۲۰ خرداد ۹۵ , ۲۳:۰۵
خب عکس می گرفتین ما هم می دیدیم !

پاسخ :

پیشنهاد خوبیه انشالله اگه مسیرم افتاد اونجا حتما عکس میگیرم :)
بق بقو
۲۰ خرداد ۹۵ , ۲۳:۰۸
قشنگ بود ؟

پاسخ :

خیلی!!!
بق بقو
۲۰ خرداد ۹۵ , ۲۳:۳۲
این شکلی نبود؟
http://www.adlika.com/Media/Image/Gallery/9227/635973599251021497.jpg

پاسخ :

آره آره 
آفرین خوب پیداش کردین :)
مهتاب
۲۱ خرداد ۹۵ , ۰۰:۴۵
من صورتیشو دیدم البته فک کنم :)

پاسخ :

عکسش تو کامنت خواهر بق بقو هست. 
مهتاب
۲۱ خرداد ۹۵ , ۰۰:۵۳
ی مستاجری داشتیم فقط یاس میکاشت تو حیاط خونه ک این رنگی بود
کلا ادم ذوق میکرد موقع دیدنشون

پاسخ :

دمش گرم :)
دچــ ــــار
۲۱ خرداد ۹۵ , ۰۱:۲۲
چی چی کٌش؟

پاسخ :

حشره کش خوبه؟ :))))))))))))))
رواق
۲۱ خرداد ۹۵ , ۰۱:۲۷
سلام.
اون یاس بنفش هستش، چون یاس قرمز نداریم؛ و البته که یاس از هر نوعش بی نظیره...؛

پاسخ :

سلام 

خخخخخ

بخاطر شما به رنگ بنفش می بینمیش :دی 

والا... 
من :)
۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۰:۴۱
شاید کلا روی هم سه بار دیده باشمش
تو حیاط خونه یکی از فامیلای مامان بود
اما سفیدشو خیلی زیاد دیدم
اصلا کلا یاس قشنگه
خیییلی زیاد هم خوشبوئه
خیییلی
:)

پاسخ :

زیارت یاستون قبول :دی 

یاس یه گل منحصر بفرده !!!
Lady cyan ※※
۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۲:۱۴
چه باحال:-)

پاسخ :

((: 
اَسی ...
۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۵:۲۴
ما که ندیدیم!
حالا چرا دختر کش؟؟؟
فعلا که شما رو بیشتر کشته :/

پاسخ :

باشه اصن حشره کش پسر کش سوسک کش اصن خوبه ؟! (((((((((((((: 
gandom baanoo
۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۶:۲۱
این هدر چیه اخه؟!!!!
نمیگی یک عدد روزه دار بیاد وبلاگت! !!!
بعد تا اذون مغرب هنو 4 ساعت مونده باشه ؟!!!! :/
(شوخی میکنم، نری عوض کنیا! !! )

پاسخ :

هدف ما آب دهان دل مخاطبان و شریک شدن در ثواب تحمل گشنگی اون هاست :)))))))))))

والا... 
شکیبا
۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۶:۲۹
یاس کبوده؟

پاسخ :

کبود یعنی بنفش ؟
سعید
۲۲ خرداد ۹۵ , ۱۰:۳۶
بدانید و آگاه باشید کهههههه:

اون گلی که یاس صدایش می کنید اسم واقعیش "پیچ امین الدوله" است.
یاس ی چیز دیگست!

باور ندارین؟ برین جستجو کنین! عصر ارتباطاتهههه. ی سرچ ناقابل!!!!
عجبا!!!

پاسخ :

زرشک !!!

نه دیگه نگرفتی قضیه رو سعید جان ، این امین دوله که نوشتی هم خودش یه نوع یاسه 
از همین خانواده اس باور نداری یکم بیشتر تحقیق کن بعله :)) 

والا... 
اَسی ...
۲۲ خرداد ۹۵ , ۲۱:۴۰
خوبه!!!
مخصوصا این که پسرا رو هم ردیف سوسک و حشره قرار دادید =)))

پاسخ :

خخخخخخخخ 

گفتم یکم دلتون خنک بشه ، فکر نکنید من دشمن دخترام :))) 

والا... 
سعید
۲۲ خرداد ۹۵ , ۲۳:۲۶
پاسخ:
گفتم یکم دلتون خنک بشه ، فکر نکنید من دشمن دخترام :)))

جواب س.س:
خب عامو! که دشمن پسرایی!!! باشه! باشه!
الان میرم صداش کنم هم به روح اعتقاد پیدا کنی هم به کلی چیزای دیگههه!!!

استاد؟ا استاد؟!!! اینجا یکیه دلش براتون تنگ شدههههه!!!
:))))

پاسخ :

تو روح خبیثت :))))))

فقط همین!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan