سونوگرافی


امروز بعد ارظهر: 

دکتر: جوان بدین رعنایی چه مشکلی دارایی؟!
 (مثلا میخواست بگه طبع شعر داره:دی)

من: چند روزه کلیه هام...

دکتر: چربی هم داری که(اشاره به شکم) 

من: تازه به این مرحله رسیدم
(تو دلم گفتم دلتم بخواد مگه هر کسی می تونه اینطوری شکم داشته باشه این اعتباره،دانشه،تجربه اس٬ کلی خوراکی خوشمزه خوردم تا اینو درست کردم  والا...)

دکتر: خب کلیه هات که سالمن(ماشالله)

مثانه و بقیه مجاری هم همچنین(ماشالله)

کبد هم سالمه(ماشالله) ولی به طرز خفیفی چرب شده که باید مواظبش باشی و...
من : متچکرم دکتر و‌.‌..
دکتر : :) 

+ یعنی اینقدر از سالم بودن کلیه هام و ...
خوشحال شدم که اگه زن نداشته ام می گفت یه پسر کاکل زری بارداره اینقدرخوشحال نمیشدم. 
والا... 
۲۱:۴۲
من :)
۱۶ خرداد ۹۵ , ۲۲:۰۵
:))

پاسخ :

((: 
سرباز جامانده
۱۶ خرداد ۹۵ , ۲۲:۰۹
:-/ شکم داشتن خوب نیست.

پاسخ :

شکم داریم تا شکم :دی 
مارکر زرد :)
۱۶ خرداد ۹۵ , ۲۲:۳۵
خدا روشکر :) همیشه سالم باشید و سلامت .

یه تفاوت ریزی اینجا گذاشته شده بین دختر و پسر که نمیپسندم :)) مهم اینه سالم باشه
مبارکه

پاسخ :

دختر و پسر فرقی نداره برام بعله مهم سالم بودنشه :))) 

سلامت باشید انشالله بچه خودتون :دی 

والا... 
دختریم ...
۱۷ خرداد ۹۵ , ۱۲:۲۵
خدارو شکر که سالمید ...

قدم قراره نو برسه هم مبارک ...

پاسخ :

مچکرم :)))

قدم نو قراره برسه شما هم مبارک :دی 

والا... 
yasna sadat
۱۷ خرداد ۹۵ , ۱۲:۳۱
به قول دکتر ماشالله

پاسخ :

دکتر که نمی گفت خودم می گفتم ماشاالله (((: 
سعید
۱۷ خرداد ۹۵ , ۲۳:۴۶
از جایی که از این مرحله(اشاره به شکم) با موفقیت عبور کردین، ایشالا توو مرحله بعد هم موفق باشین!!!

الان رفتی لول 2!

پاسخ :

نه لولم بالاتر از این حرفاست:) 
سعید
۲۲ خرداد ۹۵ , ۲۳:۳۶
نه لولم بالاتر از این حرفاست:)


جواب:
مطمعن باش با غول آخری که برایت در نظر گرفتم ب راحتی گیم آور خواهید شد!!!
فقط کافیه بگه "دوستاااان"
:)))

پاسخ :

انشالله با استاد ف.ظ محشور بشی تا اون دنیا هم از حضورش مفیوض بشی :))) 
سعید
۲۵ خرداد ۹۵ , ۱۲:۵۵
ژووووووون!!!

عاشقشم!
انقدر که بگم بیاد دیدارت، میاد!!!
خخخخ
(با من نکن عااامو! ضرر میکنی بد!!!)
:))))
سعید
۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۵:۴۶
میبینم که کم آوردی!!!

:)))

پاسخ :

کنترل موجودیم ضعیفه :دی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan