دیالوگ مازنی

من : مازنی ها به پسر میگن: ریکا :) 

سعید : پس به ریکا چی میگن ؟! :دی

من: (((((((((:

سعید: :)))))))))
۲۰:۳۶
. عارفه .
۱۴ خرداد ۹۵ , ۲۰:۴۴
به اون میگن مایع ظرف شویی ! :| :)))

پاسخ :

خخخخخخخخ

خب چرا به پسر میگن ریکا :دی 
اسطرلاب ‌‌
۱۴ خرداد ۹۵ , ۲۰:۵۱
به پسر میگن رایکا

پاسخ :

شما بلد نیستین (آیکون بدجنسی)
بق بقو
۱۴ خرداد ۹۵ , ۲۱:۱۵
به نام خدا
در جواب سوالتون :))
خب چرا به پسر میگن ریکا؟
این واژه یک واژه پارسی کهن میباشد که از اسامی مردم شمال امپراتوری ایران در ناحیه ای که سکاها در آن میزیستند ،میباشد، سکاها مردمی بودند، جنگجو در حاشیه دریای کاسپین (خزر) که همواره به خاک ایران تجاوز میکردند ، داریوش هخامنشی پس از به قدرت رسیدن به آنجا لشگرکشیده و سکستان را فتح نموده و آن ناحیه را یکی از ساتراپهای (استانهای) ایران نمود، بعدها آن ناحیه در زبان عامه به تبرستان و نه طبرستان ، معروف شد ، این واژه به معنی پسر محبوب ، پسر دوستداشتنی میباشد که ساکنان تبرستان یا مازندران کنونی با برداشتن الف آن این واژه را به صورت متداول کنونی یعنی ریکا تغییر دادند.

پاسخ :

نقطه سرخط . 

که این طور (((: 
اسطرلاب ‌‌
۱۴ خرداد ۹۵ , ۲۱:۲۴
S_s

خب شما بلدین

پاسخ :

درمحضر اساتیدی چون شما می آموزیم(افعال معکوس:دی)

خخخخخخ

والا...
من :)
۱۴ خرداد ۹۵ , ۲۲:۲۹
:)))))))

پاسخ :

((:
Weiß Eule
۱۵ خرداد ۹۵ , ۰۰:۱۲
به دختر هم میگن "کیجا"
به ریکا هم همون ریکا میگن...

پاسخ :

قبلنا فکر می کردم کیجا که میگن همون کجای خودمون منظورشونه:)))))
اَسی ...
۱۵ خرداد ۹۵ , ۱۵:۲۷
اسم ریکا رو از همون پسر مازندرانی گرفتن گذاشتن رو مایع ظرف شویی، مثل خیلی از محصولات دیگه که اسامی محلی دارن

پاسخ :

خو چرا از دختر مازنی نگرفتن بذارن کیجا :دی 
والا...
سعید
۱۶ خرداد ۹۵ , ۲۰:۳۷
من دیگهههه حرفی ندارم!

سکوت میکنم!

......

پاسخ :

سکوت نشانه رضاست :دی 

مبارکه ان شالله ((((((: 
سعید
۱۷ خرداد ۹۵ , ۲۳:۴۰
حالا که من رضا رو دوست ندارم ، تکلیف چیه؟

ایشالا به پای هم پیر شیم!!!
:))))

پاسخ :

مبارک ها باشه :دی 
Lady cyan ※※
۱۸ خرداد ۹۵ , ۱۶:۰۰
خخخخخخخخخخخخخخ
والا نمیدونم
حتما میگن پاک کننده ظروف
:دی

پاسخ :

والا... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan