یهویی

خود به خود یاد این شعر افتادم : 


یک شاخه رز، یک شعر ،یک لیوان چایی

آنقدر اینجا می نشینم تا بیایی!


از بس که بعد از ظهرها فکر تو بودم

حالا شدم یک فردمالیخولیایی!


بعد از تو خیلی زندگی خاکستری شد

رنگ روپوش بچه های ابتدایی!!


یک روز من را می کشی با چشمهایت

دنیا پر است از این رمان های جنایی


ای کاش می شد آخرش مال تو بودم

مثل تمام فیلمهای سینمایی!!


امسال هم تجدید چشمان تو هستم

می بینمت در امتحانات نهایی


می بینمت؟ اما نه! مدتهاست مانده است

یک شاخه رز...یک شعر...یک لیوان چایی



" رضا عزیزی "

۲۲:۳۷
ساتیا سخی پور
۰۹ خرداد ۹۵ , ۲۲:۴۷
موفق باشین

پاسخ :

موید باشید:)
محسن رحمانی
۰۹ خرداد ۹۵ , ۲۳:۲۲
لایک خیلی زیبا بود .

پاسخ :

مچکرم اخوی (:
مهتاب
۰۹ خرداد ۹۵ , ۲۳:۲۳
سلام
خندوانه رو ببینید
رضا امیرخانی مهمان امشب

پاسخ :

سلام

خیلی لطف کردین دمتون گرم الرن آقا رمسن اصن :دی 

والا... 

من تی وی نمی بینم کلا ولی همچین برنامه هایی رو افسوس می خورم که از دست بدم 
به لطف خبر رسانی شما رفتم دیدم  و بسیار مفیوض شدم :)))
مارکر زرد :)
۰۹ خرداد ۹۵ , ۲۳:۲۷
آقا تعطیله بفرمایید لطفا دیر وقته میخوایم جمع کنیم -_-

پاسخ :

ما چند شیفته کار می کنیم شما نمی کنید عایا :دی 
اسطرلاب ‌‌
۱۰ خرداد ۹۵ , ۰۰:۰۴
:/
من دوسش نداشتم چندان

پاسخ :

شعر  رو دوس نداشتین ؟! 
اَسی ...
۱۰ خرداد ۹۵ , ۰۰:۲۰
بسیااار زیبا بود

پاسخ :

موچکرم :) 
اسطرلاب ‌‌
۱۰ خرداد ۹۵ , ۰۰:۲۸
:/نه شاعرو
خب معلومه دیگه شعرو
این کدم اگه برندارید من دیگه پامو اینجا نمیذارم :پی
با دست میام

پاسخ :

شعرش که مفیض کننده اس ؟! 
نکنه فیوز شعریتون خراب شده :دی 
والا... 

+پساپس و پیشاپیش بابت اون کد عذر میخوام بخاطر این ربات های 
از خدا بی خبر اجبنی مجبور شدم تن به این خفت بدم :))))

دوباره والا... 
yasna sadat
۱۰ خرداد ۹۵ , ۰۰:۳۱
چه خوب...
موفق باشید:)

پاسخ :

(((:

+مرخص باشید :دی
اسطرلاب ‌‌
۱۰ خرداد ۹۵ , ۰۰:۳۳
:/
یعنی چی خب:|
عجب
پس من دیگه حرف نمیزنم والا :/

پاسخ :

عایا شما منتظر بهونه ای هستید که دیگه حرف نزنید عایا؟!
یا عایا من اشتباه می کنم عایا؟!

:/
:|
:\

والا... 

yasna sadat
۱۰ خرداد ۹۵ , ۰۰:۴۰
مرخص باشم از چی؟

پاسخ :

از غم و غصه ی روزگار :)
اسطرلاب ‌‌
۱۰ خرداد ۹۵ , ۰۰:۴۲
نه بخدا با گوشی اینقد این کد رو زدن سخته:/

پاسخ :

حق میدم برمیدارم البته امیدوارم مورد هجورم این ربات های نامسلمون بی دین و ایمان نشم :دی

والا... 
yasna sadat
۱۰ خرداد ۹۵ , ۰۰:۴۶
عه..
پس
شمام تعطیل باشید...
ار غم و مشکلات..:)

پاسخ :

خخخخخخخخخخخ

از دعای خیرتون مچکرم ((((((: 
تا باشه از این دعاها . 
والا...
اسطرلاب ‌‌
۱۰ خرداد ۹۵ , ۰۰:۴۶
تنکس عه لات:-)

پاسخ :

تا زبان پارسی چرا زبان لاتی ؟ ببخشید لاتین :دی 

فاطمه سروری
۱۰ خرداد ۹۵ , ۰۰:۴۸
ما که دیر دیدیم
ولی ایشون آدمو ترغیب میکنن دوباره مسلمان بشیم با اسلام پرجذبه ای که در وجودشون جاریه
حق نگهدار نفس و قلمشون باشه

پاسخ :

سلام 
دیر کجا اومدید؟!
بله یه شوری تو وجودشه آدمو شیدا میکنه !!!
ان شالله :)
اسطرلاب ‌‌
۱۰ خرداد ۹۵ , ۰۰:۴۸
چون من کیلی کیلی فارسی بلد نیست
:|
عذر میخوام

پاسخ :

تقصیر شما رو به سهو تاویل کرده و حافظانه غبص بصر کرده و می فرماییم: 

پیر ما گفت خطا بر قلم صنع نرفت / آفرین بر نظر پاک خطاپوشش باد

والا... 
من یک رباتم
۱۰ خرداد ۹۵ , ۰۰:۵۴
ma;jaldjfalihfalihdlahfalhfalfla

پاسخ :

چه رباط بی سلیقه ای هستی لاقل یه چیز با معنی می نوشتی :/ 

والا... 
من یک رباتم
۱۰ خرداد ۹۵ , ۰۰:۵۸
=!@#$%^&*)(_+
اینا چطوره؟

پاسخ :

خیلی لوسه طبیعی نیستی اصلا :دی
عاشق بارون ...
۱۰ خرداد ۹۵ , ۰۲:۴۳
هی تعریف شنیدم فقط! نخوندم ولی. :| زیارتشون هم کردیم امشب! :دی نمیدونم چرا من فکر میکردم مرحوم شدن! :دی 120 ساله بشن خلاصه نویسنده محبوبتون. :))

پاسخ :

خیلی کارش درسته !!!

خوندنشو با من او شروع کنید!!!

انشالا
سعید
۱۰ خرداد ۹۵ , ۰۳:۵۳
یک شاخه رز، یک شعر ،یک لیوان چایی
آنقدر انجا بنشین تا علف زیر پا در بیاری!

بیکاری که بعد از ظهرها به فکر او هستی(!)
حقت است که شدی یک فردمالیخولیایی!

باقیشم حوصله ندارم بسرایمم، عمو!!!!



پاسخ :

خخخخخ
خخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخ
دهن سرویس طبع شعرتو رو نکرده بودی:))))
سعید
۱۰ خرداد ۹۵ , ۰۴:۰۴
اومدم....
نبودید!

قرار بود ک فیلترینگ نباشه هاااااااااا!!!!!!
پس این چیه؟ هااان؟
جواب بده ببینم؟

اگه فیلترینگ رو ادامه بدی تحویل استاد مورد علاقت میدم! تا پوستت کنده شه!

پاسخ :

ما که از دست استاد مذکور و اون طویله جستیم خدا نصیب گرگ بیابان نکنه اون گوریل رو... :///

فیلترینگ ؟! 
کو ؟
کجا؟ 
بیا بگرد :دی

والا...
سعید
۱۰ خرداد ۹۵ , ۱۷:۵۹
اینهااااااا!!!!

اکشال نداره.
ولی اگه وقت ادامه تحصیلاتت باهاشون مواجه شدی، بدان و آگاه باش که کار بنده بوده است!!!

پاسخ :

تو روووووحت :|
سعید
۱۶ خرداد ۹۵ , ۲۰:۳۸
یو ها ها ها!!!
من چقدر شیطانی ام!!!

خب. دیگه وقتمو نگیر.
کلاس آموزسی با شیطان دارم.
:)

پاسخ :

بسم الله بسم الله بسم الله 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan