عشق را تنها تو معنا می کنی ...

بچه بودم با یه مولودی خیلی حال می کردم همون موقع هایی که دور، دور کاست بود . 


مه دوباره از سما آمد بروی این زمین ، دلبری و مه جبین، بی ریا و نازنین

 

جان منی یا ابا صالح ،ماه منی  یا ابا صالح ، یارمنی یا ابا صالح 

 

ساقیا پر کن دوباره جام ما از ساغرت، من خراب باده ات ،من غلام و بنده ات

 

جان منی  یا ابا صالح ،ماه منی یا ابا صالح ، یارمنی یا ابا صالح 


نیمه شعبان رسید و عیدمستان آمده ، روح قرآن آمده ، عشق و ایمان آمده

 

نوای من یا ابا صالح ،دوای من ای یا باصالح ،خوش آمدی یا اباصالح .


*عنوان : از خودم. 

۲۳:۴۸
چشم به راهم ...
۰۱ خرداد ۹۵ , ۲۳:۴۹
عنوان 20

پاسخ :

مچکرم:)
. زیزیگلو
۰۱ خرداد ۹۵ , ۲۳:۵۵
روزی تو خواهی آمد
از کوچه‌های باران
تا از دلم بشویی
غــــــم‌های
روزگاران...

*تپش نیمه شعبان می آید*
+عیدتون مبارک...
+تولد آقامون مبارک...

پاسخ :

به به از این ترانه و یادآوری :)

برشما هم مبارک:)
دچــ ــــار
۰۲ خرداد ۹۵ , ۰۰:۲۴
چه عنوان زیبایی

پاسخ :

مچکرم :)
من :)
۰۲ خرداد ۹۵ , ۱۰:۱۶
عنوان بیشتر قابل پسند بود :)
عیدتان مبارک :)

پاسخ :

این رک گویی شما من رو همیشه مفیوض می کنه:)))) 
برشما هم مبارک(:
من :)
۰۲ خرداد ۹۵ , ۱۴:۱۰
مفیوض بشین ، خوبه :))

پاسخ :

:))
مهتاب
۰۳ خرداد ۹۵ , ۲۳:۰۹
:|

پاسخ :

(:
سعید
۱۰ خرداد ۹۵ , ۱۸:۰۶
یعنی الان بزرگ شدی؟!!! عجب!!!


بیا تا گونی گووونی کاستت دهم!

انقدر زیادن باهاشون دومینو بازی میکنم.
تا حالا 25 تا تلافات دادن!

پاسخ :

خوبه دیگه پس ابزار سرگرمیت به راهه :)))))

ادامه بده تو می تونی رکورد گینس رو بشکنی حتی :دی

والا...
سعید
۱۶ خرداد ۹۵ , ۲۰:۴۲
اگه چیزی ازشون بمانه ب چشم!

پاسخ :

آفرین:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan