دیالوگ دوتا سیگاری

+فندک داری آقا؟

-آتیش هست داداش . 

-سیگارشو داد باش سیگار روشن کنه. 

+دستت درست (این تیکه اش رو خودم اضافه کردم جای تشکر نفر اولی از نفر دومی) 


راوی ( که خودم باشم) : و این یعنی همزیستی مسالمت آمیز ما انسان ها :) 

۲۳:۱۸
yasna sadat
۲۰ ارديبهشت ۹۵ , ۲۳:۵۲
به جای دستت درست باید میگفت سیگارت پر دود
یا نمیدونم یه همچین چیزی
خخ..

پاسخ :

سیگار کم دود پر دود نداره مگه ماشینه :)))
yasna sadat
۲۰ ارديبهشت ۹۵ , ۲۳:۵۲
به جای دستت درست باید میگفت سیگارت پر دود
یا نمیدونم یه همچین چیزی
خخ..
. زیزیگلو
۲۱ ارديبهشت ۹۵ , ۰۰:۵۵
بازم به مرام سیگاریا!

+برم سیگاری شم من :/

پاسخ :

سیگار خوب بکش از این آشغالا نکش :)) 

والا...
سرباز جامانده
۲۱ ارديبهشت ۹۵ , ۱۰:۲۲
عه شانس ندارید.پسرا اومدن سینی شیرینی رو بردن نشد مستفیضیتون کنم

پاسخ :

حیف شد من چقدر دلمو صابون زده بودم :دی 

والا...
چشم به راهم ...
۲۱ ارديبهشت ۹۵ , ۱۱:۵۳
حالا اگه به یه لشگر بگیم خودکار داری اقا؟
عین چی نگامون میکنن :|

پاسخ :

خودکار نداشتن عیب نیست ، پرسیدنش عیبه :دی 

والا...
من :)
۲۱ ارديبهشت ۹۵ , ۱۶:۲۵
ببینید چه دنیای خوشگلی دارن :|

خوشمان آمد :))

پاسخ :

حالا نرید سیگاری بشید شما :|
yasna sadat
۲۱ ارديبهشت ۹۵ , ۲۲:۵۴
حالا مثلا میگیم دستت درست.دستش خرابه درست میشه!یا خوشگلتر میشه؟؟
یا مثلا اندازش تغییر میکنه!:))
خخ

پاسخ :

نه دیگه این یه اصلاح که داش مشتی ها استفاده میکنن که خیلی معانی عمیقی داره :دی 

والا... 
سعید
۱۰ خرداد ۹۵ , ۱۸:۰۸
یاد اون انیمیشنه افتادم که شخصیته برا سوزاندن پر سیمرغ از عابر فندک خواست!!!
:)

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخ

دهنت سرویس:))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan