گریه بر هر درد بی درمان دواست...

 خیلی وقته گریه نکردم دلم گریه میخواد :)

+آخرین باری که گریه کردین کی بود؟

۲۳:۲۸
بیست و دو
۱۵ ارديبهشت ۹۵ , ۰۲:۲۹
الان

پاسخ :

چشم گریان چشمه ی فیض خداست. 
. زیزیگلو
۱۵ ارديبهشت ۹۵ , ۰۲:۴۸
من دیشب بود!

پاسخ :

گر نگرید ابر کی خندد چمن 
گر نگرید طفل کی نوشد لبن...
سرباز جامانده
۱۵ ارديبهشت ۹۵ , ۰۳:۵۳
یادم نمیاد.عموما انسان گریه کنی نیستم.امروزم ی بازه ای اززمان پتانسلشو داشتم خیلی ولی چون داخل مجامع عمومی بودم نشد

پاسخ :

سخته در مجامع عمومی گریه کردن:(
مژگان
۱۵ ارديبهشت ۹۵ , ۱۰:۳۶
سلام...
هر روز...
بیشتر شب هاک همه خواب هستن...

پاسخ :

سلام 

هعی... ناراحت گننده بود این خبرتون :/
بهارنارنج بخورید که غم زداست...اونم شیرازیش:) 
gandom baanoo
۱۵ ارديبهشت ۹۵ , ۱۱:۲۹
منم گاهی به شدت حس میکنم نیاز به گریه دارم... مث همین الان :(

پاسخ :

الان چه اتفاقی خاصی افتاده مگه ؟
چشم به راهم ...
۱۵ ارديبهشت ۹۵ , ۱۸:۵۸
زیاد دور نیست
مراسم مدافعان حرم بود چند روز پیش
یکم به حال خودم گریه کردم ...

پاسخ :

خوش به حالتون :) 
yasna sadat
۱۵ ارديبهشت ۹۵ , ۲۱:۳۶

بعضی وقتا هست وقت گریه کردنم نداری....

پاسخ :

وقت که دیگه خسیسی نداره :)))) 

والا... 
مژگان
۱۶ ارديبهشت ۹۵ , ۰۱:۱۲
سلام...
ناراحت نباشید عادی هست...
اردیبهشت شیراز حرف نداره اما حس بهار نارنجم نیست...
دقیقه هام شقیقه هامو سفید کردن...
شقیقه هام همیشه باعث سر دردن...

پاسخ :

سلام 

نمی دونم چی بگم :/
مهتاب
۱۶ ارديبهشت ۹۵ , ۰۱:۱۹
همین دیشب بخاطر تیکه گاهی که برا همیشه از دست دادمش :(((

پاسخ :

بازم نمی دونم چی بگم :/
شکیبا
۱۶ ارديبهشت ۹۵ , ۱۰:۱۸
یا دیشب بود یا پریشب!

پاسخ :

:/
yasna sadat
۱۶ ارديبهشت ۹۵ , ۱۲:۰۵
اتفاقا تنها چیزی ک نیاز به خسیسی داره وقته!
من بگم سلامم شما یه ربطی به خسیسی بدین :دی

پاسخ :

من بی تقصیرم حرفاتون خود به خود ربط پیدا میکنه به شهرتون :دی 
البته من شوخی می کنم خدا نکرده ناراحت نشید:)))
. عارفه .
۱۶ ارديبهشت ۹۵ , ۱۳:۳۵
پریشب یواشکی کوتاه!
گریه خوبه ... :)

پاسخ :

مسکنه مخصوصا برا خانم ها :)
اَسی بولیده
۱۶ ارديبهشت ۹۵ , ۲۲:۰۳
همین امروز بغض کردم ولی جلوی گریه مو گرفتم، آخه بیرون بودم و حوصله ی گریه نداشتم!

پاسخ :

کار خوبی کردین:)))
مــــــــ. یــ.مــ
۱۶ ارديبهشت ۹۵ , ۲۲:۱۸
دیروز ظهر بلند و طولانی با مقادیر فراوانی التماس داد و فریاد و غیرو:/

پاسخ :

التماس و فریاد:|
شهرزد
۲۰ ارديبهشت ۹۵ , ۱۹:۱۶
همین چند دیقه پیش :/

پاسخ :

://
.. آنـه ..
۲۶ ارديبهشت ۹۵ , ۰۲:۳۸
هر روز گریه میکنم...

پاسخ :

چرا؟؟
.. آنـه ..
۲۹ ارديبهشت ۹۵ , ۱۷:۲۵
چون که.. دیگه :)

پاسخ :

چونکه زیرا ؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan