پیر مرد رفیق

یه رفیقی دارم پیر مرده تقریبا هر روز میاد در مغازه بهم سر میزنه کلی شعر حفظه 

بعضی از شعرایی که می خونه  واقعا زیر خاکی و با ارزشن منم از بین چیزایی که میخونه 

بعضی هاشو یادداشت می کنم امروز چند تا خوند این دوتا رو خوشم اومد و حفظ کردم یکیش

این دوبیتی باباطاهر بود: 


شب تاریک و سنگستان و مو مست.

 قدح از دست مو افتاد و نشکست. 

  نگهدارنده‌ اش نیکو نگه داشت.

 وگرنه صد قدح نفتاده بشکست.

۲۲:۵۰
من :)
۰۷ ارديبهشت ۹۵ , ۲۲:۵۶
معرکه ست . تصور میکنم که اگه با صدای شاملو هم باشه
چه عالی میشه
.

پاسخ :

شاملو جای خودش با صدای شاعر تنها چه شود :دی 

والا... 
سرباز جامانده
۰۷ ارديبهشت ۹۵ , ۲۲:۵۸
راننده تاکسیا و مغازه دارا توانایی جامعه شناس شدن دارن.اینکارو دوست دارم

پاسخ :

جامعه شناسی رو دوس دارین یا راننده تاکسی و مغازه دار ؟! :دی 
سرباز جامانده
۰۷ ارديبهشت ۹۵ , ۲۳:۰۳
هر سه.خیلی دوست دارم ساعت ها بشینم و زندگی مردمو نگاه کنم.

پاسخ :

خخخخخخخ

کاری نداره می تونید راننده بشید با تلاش می تونید 
به این هدف برسید :)))

والا... 
سرباز جامانده
۰۷ ارديبهشت ۹۵ , ۲۳:۱۰
واسه اینکارا باید مرد بود

پاسخ :

راننده خانوم هم هست:)
سرباز جامانده
۰۷ ارديبهشت ۹۵ , ۲۳:۱۹
میدونم ولی بنظرم مردا حق شغلو بهتر میتونن ادا کنن

پاسخ :

درسته اینم حرفیه

والا...
. زیزیگلو
۰۸ ارديبهشت ۹۵ , ۰۰:۲۴
یاد این بیت افتادم:

گر نگهدار من آن است که من میدانم،
شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

پاسخ :

هاع اینم یه ورژن دیگه از این شعره :)))
yasna sadat
۰۸ ارديبهشت ۹۵ , ۱۰:۴۹
پیر مرد رفیق
رفیق پیر مرد
مشتری
؟
معلوم نیس چی بهش میگین از این شعرا میخونه بنده خدا!
:)

پاسخ :

پیر مرد شعر دوست رفیق شاعرِ رفیق پیر مرد :)))) 

هیچی بهش نگفتم خودش اتوماتیک شعر پخش می کنه عینهو رادیو :دی 

والا...
اَسی بولیده
۰۸ ارديبهشت ۹۵ , ۲۰:۳۴
ترانه ش هم هست!! نشنیدین؟ قشنگه

پاسخ :

نه دارینش شما؟!
چشم به راهم ...
۰۹ ارديبهشت ۹۵ , ۲۱:۴۰
جسارتا حواستون به مشتری ها باشه بهتره!!

پاسخ :

ما تو کارمون سیستم جایگزینی داریم من نباشم کسی دیگه هست بعله :)) 

والا... 
فاطمه سروری
۰۹ ارديبهشت ۹۵ , ۲۲:۳۷
سلام
کمی با تاخیر! پیش از هر حرفی از راهنماییتون سپاسگذارم
رفاقت با سالخورده ها در جوانی مثل مصاحبت با زلزله زده هاست وقتی باور داریم خود ما هم بالاخره یه روز زیر آوار زندگی بجایاونها خواهیم بود
دوستیهاتون پایدار

پاسخ :

سلام 

با تشکر از تشکر با تاخیر :دی 

رفاقت، گودی و غیر گودی بر نمی دارد :) 

والا... 
اَسی بولیده
۱۲ ارديبهشت ۹۵ , ۱۸:۳۸
بله:)

پاسخ :

والا...
اَسی بولیده
۱۳ ارديبهشت ۹۵ , ۱۹:۵۱
کامنت دومم درجواب پاسخ شما به کامنت اولم بود:|

پاسخ :

ها الان گرفتم:) 
خب ترانه مربوطه رو بدید بیاد دیگه :)
اَسی بولیده
۱۷ ارديبهشت ۹۵ , ۰۱:۵۵
بفرمایید
http://bayanbox.ir/info/2352618232339757009/110

پاسخ :

به به خیلی قشنگ بود:)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan