خودزنی کثیف

خودزنی دلایل زیادی می تونه داشته باشه دلایلی مثل : تمارض و شانه خالی کردن از یک کار ، جلب توجه کردن و 

فرافکنی و هیاهو ایجاد کردن ، ایثار و فداکاری در راه یه هدف و... 

از این چند موردی که گفتم به نظرم کثیف ترین نوعش همین خودزنی به خاطر هیاهو و جلب توجه کردنه اونم 

به وسیله رد کردن خط قرمزها ،بی احترامی به عقاید و افکار دیگران و در آخر زدن زیر آب اعتقاداتی که برای 

خیلی ها مقدس است . 

مدت ها قبل به صاحب این وبلاگ تذکر داده بودم و چند بار هم پست انتقادی در مورد نوشته هاشون نوشتم 

اما متاسفانه ایشون دست از قلم هتاکشون بر نداشتن تا فیلتر شدن و ... 

مطمئنا الان دارن با خودشون فکر می کنن که چقدر سیستم بسته و ضد آزادی بیانی داریم که من رو فیلتر 

کردن ...من که حرفی نزدم من فقط با نوشته هام زیر آب یه سری اعتقادات مثل : قصاص ، حجاب ، برابر نبودن 

ارث مرد و زن و در کل اون چیزایی که از دین اسلام خوشم نمیومد رو زدم :دی 

آخه این دلیل قانع کننده ای برای فیلتر کردنه تو رو خدا ؟! پس آزادی بیان چی میشه ؟!

از سانسور و فیلتر شدن کسی خوشحال نمیشم بالعکس ناراحت میشم ، ناراحت میشم از اینکه یه ژورنالیست 

خوش قلم که نوشته هاش بارها در فضای مجازی اصطلاحا شیر میشه اینقدر در بی احترامی به تفکر دیگران 

افراط می کنه که مجبور به سانسورش میشن !!! 

۲۰:۴۶
من :)
۰۶ بهمن ۹۴ , ۲۰:۵۰
:|
:|
:|
:|
:|

پاسخ :

:| نداره دیگه . 
من :)
۰۶ بهمن ۹۴ , ۲۰:۵۰
خیلی زود قضاوت می کنین ...

پاسخ :

چیزی رو که بارها دیدم و خوندم نقد کردم محترمانه . 
بیست و دو
۰۶ بهمن ۹۴ , ۲۱:۳۴
تهمینه حدادی الان داره توی بلاگفا مینویسه!
ببینید منم دقیقا عقاید تهمینه رو قبول ندارم و جون قبولش ندارم مسلما از نوشته هاشم خوشم نمیاد چون با عقاید من جور نیست ولی من راه بهتری رو انتخاب کرده بودم و نخوندنش، یه مدت میخوندم ولی دیدم خب واقعا بدم میاد و نخوندم، ولی اینکه بخوام گزارش بدمو اینا راستش اینارو کار درستی نمیدونم، همون طور که ما طور دیگه فکر میکتیم خیلی های دیکه هم طور دیگه فکر میکنن، خیلی ها طرفدارای پروپا قرص خرمالوی سیاه بودن خیلی ها هم مثل منو شما خب قبولش نداشتن، ولی کاش فقط سعی میکردید نخونینش، ببینید اینجور افراد مسلما یه مخالف دو مخالف ندارن که من توو اینستا هم میدیدم مخصوصا آقایون بهش فحش میدن اما ننوشت؟؟... نه..بازم نوشت عقایدشو...این خواننده ست که باید ببینه عقلش آیا حرفای او رو میپذیره یا نه، ضمن اینکه یه تجربه خواهرانه هم خودم بهتون بگم اینکه اینجور افراد فمنیست که خیلی ضد مردها و نابرابری ها مینویسن باید گشت ریشه ش رو پیدا کرد قطعا ضربه ها خوردن که اینطور شدن که از نوشته های آلما هم مشخص بود. در کل نظر من اینه اینجا وقتی وبلاگیو دوست نداریم و میبینیم نویسنده ش هم همه نظراتو بسته یعنی حرفی از خواننده نمیخواد بشنوه پس بهترین راه اینه شما نخونیشو بری. باقی کارارو من نمیپسندم.چون همون طور که ما هم خیلی مطالبی مینویسیم که عده ای موافقن عده ای مخالف آیا درسته مخالف ما مارو هم فیلتر کنه؟!!!

پاسخ :

سلام 
اول از همه ممنون بابت کامنت مفصلتون
من هم مخاطب ایشون نبوده و نیستم و به غیر
از چند مرتبه که نقد کردم ایشون رو بیشتر کارهاشون 
رو نخوندم چرا که اصلا اعتقاد دارم نوشته هاشون موهنه .
اما در مورد به آرامی گذشتن از کنار چنین افرادی با نظر شما موافق نیستم چون این افراد اعتقادات یه جامعه زیر سوال می برن و طبعا دفاع از عقیده از دفاع از وطن هم واجب تره!!! 
همونطور که گفتم از فیلترینگ کسی خوشحال نمیشم 
اما خود ایشون رو مقصر می دونم در این قضیه!
خانم الف
۰۶ بهمن ۹۴ , ۲۱:۳۶
همون بهتر که سانسور شد!
حالا بزار فکر کنه آزادی بیان نیست!!
اونکه از زمین و زمان همینطوریش ایراد میگرفت ..
هر اعتراض و انتفادی که دلش میخواد به دین میکنه و به خیال خودش همه حرفاشم درست ..
بعدم کامنتاشو میبنده که کسی چیزی نگه ..
مدام رو مخ جوونا راه بره که شک بندازه تو دلشون.
یه ذره راجع به احکام نمیدونه..
فیلتر کردن خوشحالی نداره اما گاهی اوقات راه حل خوبیه به نظرم..

پاسخ :

وقتی ما ضعیف عمل می کنیم در تبلیغ اعتقادات سلیم وصحیح مسلک و مذهب و مراممون نتیجه این میشه که 
یه نفر که شعارهای روشن فکری با پز فمینیستی داره اینطور
حق به جانب مغز هزاران نفر رو آلوده به تفکرات کم عمق و غلط خودش می کنه...
بق بقو
۰۶ بهمن ۹۴ , ۲۲:۳۱
من جریان نیستم ‎:|‎

پاسخ :

کامنت ها رو بخونید فکر کنم در جریان قرار بگیرید:)
مــــــــ. یــ.مــ
۰۶ بهمن ۹۴ , ۲۳:۰۱
من حتی یه درصد با عقاید فوق فمنیستی ِ این خانم موافق نبودم و نیستم

پاسخ :

میدان های مغناطیسی هم نام همدیگر رو تقویت می کنند!!!
کوثر بانو
۰۶ بهمن ۹۴ , ۲۳:۱۶
۴ امین وبلاگ تهمینه بود که فیلتر شد
نمیگم همه حرفاش درست بود
امااغلبشون از حقوق پایمال زن ها دفاع میکرد بدون تعصب

پاسخ :

فمنیسم جنبشی صهیونیستی برای ترویج اباحه گریه 
این حرف ها هم شعارهای این جنبش کثیفه: حقوق پایمال شده زنان و... 
شاهد مثالم اینکه همجنسگریان زن قرن ۲۰ غالبا فمنیست بودن و تفکرشون این بود که باید مرد رو کاملا از زندگی کنار گذاشت چون مرد موجودی شرور و... است برای همین ایده ازدواج با همجنس رو تروبج کردن که سال ها بعد با چند جنبش کثیف دیگه این تفکرشون رو رسمی کردن و ازدواج با همجنس تبدیل به قانون رسمی خیلی از کشورها شد.
ghazaleh ...
۰۶ بهمن ۹۴ , ۲۳:۴۸
نمیدونم چرا هیچوقت دلم نمیخواد وبشو بخونم :\
انرژی منفی داره :|

پاسخ :

چون شما فمنیست نیستید و ذاتا از این حرف های صد من یه غاز خوشتون نمیاد:دی 
والا...
yasna sadat
۰۷ بهمن ۹۴ , ۰۰:۱۹
فکر نمیکردم انقدر رسیدگی کنند که بخوان اینجور وبلاگ ها رو فیلتر کنند!
دست از عقایدش که برنمیداره یه جای دیگه نشرش میده...
خدا هدایت کند

پاسخ :

منم تعجب کردم کارشون جای تقدیر داره!!!
. zizigolu
۰۷ بهمن ۹۴ , ۰۱:۱۲
ع
آلما توکل فیلتر شد؟!

پاسخ :

بعله چند صباحی بیش نیست البته!
اَسی بولیده
۰۷ بهمن ۹۴ , ۰۲:۱۳
تنها دلیلی که واسه خودزنی دیدم این بوده که فرد حرف خودشو به کرسی بنشونه و جلوی بازخواست شدنش رو بگیره
بدمممممم میااااااااااااد (یک عصبانی)

پاسخ :

عصبانیت برای سلامتی خیلی ضرر داره 
صلوات بفرستین :)))))
والا...
مــــــــ. یــ.مــ
۰۷ بهمن ۹۴ , ۱۱:۱۴
حالا دیگه نوبت منه که بگم
از خوندن کامنت ها مفیوض شدم:)))

+ایشون اگه ژورنالیسته باید بدونه اولین اصل ژورنالیستی احترام به مخاطبه و احترام به مخاطب یعنی
بذاری نسبت به نوشته ات باز خورد داشته باشن
و نظرشون رو بگن
ایشون علاوه برعقاید فمنیستی ش که بهشون کار ندارم
خیلی هم دیکتاتور بود سر ِ این قضیه ی بستن کامنت ها

پاسخ :

مفیوضکم الله انشاالله :دی 
می بنده نظراتش رو چون حرفی برای جواب دادن نداره
متاسفانه خیلی این اراجیفش هم بازار داره و این 
جای علامت سوال بزرگیه که چرا واقعا؟!

ghazaleh ...
۰۷ بهمن ۹۴ , ۱۱:۱۶
عجب هویجوریه قشنگیییییییییییییییی
کی بشه این هویجوریا همه یکجا جمع بشه ^_^

پاسخ :

سلاااام ممنون:)))
دعا کنید یه روز تعداد و بار ادبی این هویجوریا 
به جایی رسیده باشه که قابل چاپ باشه :)
gandom baanoo
۰۷ بهمن ۹۴ , ۱۱:۱۹
من اصن این آدمو نمیشناسم....
ولی با توجه به کامنت دوستان، کسی که کامنتاش بسته ست پس چطور اینقدر شناخته شده ست؟!!!! :/

پاسخ :

یه سال کامنتاشو بسته قبلا باز بود 
خود من به شخصه بهش کامنت زده بودم. 
شهرتش وبش به چند دلیله: فضای کارش که روزنامه نگاری
و حضور در رسانه اس
پرداختن به موضوعات جنجالی و پرحاشیه
شیر کردن مطالبش بدون تامل توسط بلاگرهایی که
فقط دنبال حرف های قشنگ و فانتزی هستن ولاغیر



بق بقو
۰۷ بهمن ۹۴ , ۱۱:۳۷
کمی تا قسمتی در جریان قرار گرفتم :)

پاسخ :

کمی تا قسمتی خوشحالم از این بابت:)
بیست و دو
۰۷ بهمن ۹۴ , ۱۲:۰۰
آخ نه گمانم یه اشتباهی شده، من کامنتو که نوشتم فکر کردم شما رفتید گزارش دادید فیلترش کردن که گفتم این راه درستی نبپد، بعدش الان متوجه شدم نه.
خب پس یه جور دیگه کامنتمو مینویسم، اینکه پس بیان خودش فیلترش کرده من کاری ندارم ولی تنها چیزی که میدونم اینه که باز توو بلاگفا داره مینویسه و بازم میدونم تا ده تا از وبلاگای بلاگفا رو جلو جلو ثبت کرده! پس باز مینویسه و باز مینویسه و باز مینویسه، ضمن اینکه فحشو انتقادو اینام هیچ اثری ظاهرا روش نداره، برای همینه که من میگم فایده نداره اعتراضو انتقاد، اون خودش میدونه حرفاش چندنفرو ممکنه جریحه دار کنه برای همون تمام راه های ارتباطیشو بسته پس به نظرتون در این شرایط که خود نویسنده واقفه چی داره مینویسه و کدوم گروه هارو داره تحریکو عصبی میکنه باز اعتراضو انتقاد راه به جایی خواهد برد؟
من اون اوایل که میخوندمش واقعا عصبی میشدم به قول یکی از دوستانتون که کامنت گذاشته از بس از زمینو زمان اعتراض میکرد، جدای از عقاید فمنیستیشو ضد دینی ش همین همیشه منفی بودنش همیشه از همه چی ناله بودنش حالمو بهم میزد برای همون دیدم خب چه کاریه میخونمش وقتی نه قبولش دارم نه حس خوبی رو بهم منتقل میکنه، آره اگر جایی رو باز میذاشت برای حرف برای انتقاد خواننده حرف میزدم، اما اون بسته بسته چون میدونه چی مینویسه! متوجه حرفام میشید؟... یه آدم بیست ساله نیست که ندونه حرفاش چه اثرات منفی ای خواهد گذاشت...یه آدم سی ساله ی واقفه!... پس نه با انتقاد نه با اعتراض نه با فیلتر چیزی درست نمیشه چون باز مینویسه، این وبلاگ نشد یه جا دیگه...این خواننده ست که باید ببینه از خوندن یه مطلبی چیزی عایدش میشه یا نه داره به دینو عقیده و باور هاشم ضربه میخوره...

پاسخ :

پس معلومه با دقت نخوندین  جواب کامنت رو:) 
همونطور که گفتم علاقه ای به خوندن اراجیف ایشون نداشته
و ندارم اما سکوت رو هم جایز نمی دونم لاقل می تونم در مورد ایشون قدری روشنگری کنم تا کسانی که اطلاع ندارن
خام حرف های شبه روشنفکرانه ناشی از بغض و عقده ایشون نشن. 

والا...

. zizigolu
۰۷ بهمن ۹۴ , ۱۸:۴۵
که چشم بادومی از قوم تار؛ ها؟!!
؛)

پاسخ :

از اون خوشگلاش البته :دی 
والا...
چشم به راهم ...
۰۷ بهمن ۹۴ , ۲۱:۴۳
این دست ادم ها که همیشه هستند

ما باید به میدان بیاییم

باید بنویسیم که ، نمی نویسیم !!!

پاسخ :

همین شمایید که نمی نویسید دیگه :دی 

خودتون هم الان اعتراف کردین دیگه نمی تونید بزنید زیرش :)))) 

والا... 
. zizigolu
۰۷ بهمن ۹۴ , ۲۲:۳۳
نه به چاهی
نه به دام هوسی افتاده

دلم انگار
فقط یاد کسی افتاده

پاسخ :

زیبا بود:) 

ممنون!
ghazaleh ...
۰۷ بهمن ۹۴ , ۲۲:۵۴
ان شاالله من که بدجووووری منتظرم
خدایی همه تلاشتونو بکنید زود نتیجه بده
بازهم نیازه یادآوری کنم که امضا شده میخوام؟:-D

پاسخ :

امیدوارم که بشه که بشه :))) 

قبل از شما خیلی ها قول کتاب امضا شده گرفتن از من :دی 

اگه یه روز این رویا (چاپ کتاب ) محقق شد به قولم عمل می کنم :)) 
چشم به راهم ...
۰۹ بهمن ۹۴ , ۱۴:۴۳
در فکرش هستیم باید توانش باشد و هنرش فعلا نداریم... :/ و شاید هم داریم خبر نداریم :|

پاسخ :

دارید خودتون خبر ندارید :دی 
عاشق بارون ...
۱۳ بهمن ۹۴ , ۱۸:۲۹
چه جالب! اصلاً یادم نمیاد نوشته هاشو ولی یادمه از خیلی جاها لینک داده بودن به وبلاگش. و خونده بودم و گاهی هم خوشم اومده بود. ولی کلاً دنبالش نمیکردم.

پاسخ :

:)))))))))))))))))
عاشق بارون ...
۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۳۱
چی اینقدر خنده داشت؟ :||||

پاسخ :

این اتفاق نظر : 
 خونده بودم و گاهی هم خوشم اومده بود.

خخخخخخخخخخ

والا... 
عاشق بارون ...
۱۶ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۵
هیچم خنده نداشت. :/ اصلاً نباید کامنت میذاشتم. -__-

پاسخ :

:/ 

ای بابا خب خنده ام گرفت :دی 
شما به بزرگی خودتون ببخشید :))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan