شکسته بندی

+ چرا اینقدر خودتو دست کم میگیری ؟ 

- من ؟ 

+ چرا اینقدر اعتماد به نفست کمه ؟ 

- من ؟ 

+ اگه یه بار دیگه بگی من همچین می زنم که .... بوق...بوق...بوق 

- ای بابا خب حرفت برام عجیبه (((: 

+ چرا عجیبه ؟! 

- بخاطر اینکه بنده استادی بیش نیستم :))))) 

+ ://///

- ((((: 


والا... 

۲۳:۱۶
yasna sadat
۰۴ بهمن ۹۴ , ۲۳:۱۹
ریخت ....
سقفو میگم:)
اتفاقا امروزم داشتن به من این حرفا رو میزدند!!!

پاسخ :

خب اونا شناخت درستی از شما نداشتن وگرنه اینو نمی گفتن :دی
والا... 
بق بقو
۰۴ بهمن ۹۴ , ۲۳:۳۶
استادی بیش نیستید ... یعنی من تا به حال از شما شکسته نفس تر ندیده بودم :|||

پاسخ :

خواهش می کنم
 این نشان دهنده ی بصیرت بالای شماست :)))) 

والا... 
خانم الف
۰۵ بهمن ۹۴ , ۰۰:۰۷
و دیگر هیچ :|
مثلا اعتماد به نفستون هم پایینه :|

پاسخ :

چی هست اصن ؟! :دی 
مهتاب
۰۵ بهمن ۹۴ , ۰۱:۰۲
اصن پرفسوری بیش نیستید
شد این دیگه اخرشه

پاسخ :

نه بنده استادی بیش نیستم نه چیز دیگه:))))
والا...
خانم الف
۰۵ بهمن ۹۴ , ۰۹:۳۹
عکس آواتار :|

پاسخ :

((:
مــــــــ. یــ.مــ
۰۵ بهمن ۹۴ , ۱۳:۱۹
حالا چرا اینقد اعتماد به نفستون پایینه جدا؟

پاسخ :

دانشگاه اعتماد به نفسم رو پایین آورد :( 
مــــــــ. یــ.مــ
۰۵ بهمن ۹۴ , ۱۳:۵۴
ای بابا چه میکنه این ضعف‌سیستم ِ آموزشی:/

اون شعر بالاییه خیلی خوب بود
مخصوصا در حال بستن ِ مو:)))

پاسخ :

حتی به اساتید هم رحم نمی کنه :)))) 

+ ممنونم لطف دارید:) 
gandom baanoo
۰۵ بهمن ۹۴ , ۱۵:۰۷
:|
اعتماد به سقف بود بیشتر!!!

پاسخ :

ای بابا :|  

ghazaleh ...
۰۵ بهمن ۹۴ , ۱۵:۱۰
خیلی هویجوری خووووووشگلههههههههه
آفرین ادامه بدین تند تند ^_^

اعتماد به عرشیهـ ماشااللهـــــــــــــــــــــO_O

پاسخ :

ممنونم :)))) 

ادامه می دم ادامه میدم :دی 
من :)
۰۵ بهمن ۹۴ , ۱۵:۵۱
اگه میکشتتون , من حقو به اوشون میدادم .
والا :))

پاسخ :

حق همیشه به حقدار میرسه اینو فراموش نکنید !!! 
yasna sadat
۰۵ بهمن ۹۴ , ۱۹:۳۲
قشنگ بود....
لایک
اینجوری نمیشه باید با جذبه بگید کپی نکنید:|
وإلا از همینم که نوشتید کپی نکنید کپی میکنند!!!!

پاسخ :

ممنونم :))) 

کامنتای مخاطبا رو هم کپی می کنن ( آیکون گریه ) 

والا... 
چشم به راهم ...
۰۵ بهمن ۹۴ , ۲۳:۵۳
اعتماد به نفس خوب است...

یکی از بزرگواران فرمودن که سقف ریخت! دوستان ما این موقه ها میگن : سقف که هیچی دیوارا هم داره میریزه !!!

پاسخ :

ما نداریم چه کنیم :))) 

هعی لوله گاز...:) 

دوستان مزاح میکنن :دی 

والا... 
آوو کادو
۰۶ بهمن ۹۴ , ۰۰:۱۷
لبخند :-)

پاسخ :

تبسم :دی
اَسی بولیده
۰۶ بهمن ۹۴ , ۰۳:۳۳
بابا استااااااد

پاسخ :

خواهش می کنم شرمنده نفرمایید:))))) 
والا...
Silent ...
۰۸ بهمن ۹۴ , ۰۹:۲۹
بر منکرش لعنت

پاسخ :

احسنت :))
سعید
۳۰ خرداد ۹۵ , ۱۶:۳۲
به عوان تمرین(مشق شب) رو کلمه ی تکرار بنده فکر کنید در دیالوگ های بعدی!!!

من و ها استفاده شده است(راهنمایی)

ب بهترین کلمه برای تکرار جایزه ی ویژه ای اهدا خواهد شد!
متشکریم
:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan