من ِاو

 تنها بنایی که اگر بلرزد محکم‌تر می‌شود، دل است. دل آدمیزاد... باید مثل انار چلاندش...

تا خوب شیره‌اش در بیاید. امّا علی از رو نرفت. نشست و آرام برای خود زمزمه کرد: «مه تاب»

 تهِ دلش دوباره لرزید. دوباره زمزمه کرد، دوباره لرزید. خوشحال بود که در دلش چیزی دارد که

 می‌تواند بلرزاندش. حالا او هم برای خودش چیزی، رازی، یا کسی داشت!»


+بخشی از رمان منِ او شاهکار رضا امیرخانی 

۱۰:۱۳
بیست و دو
۰۱ بهمن ۹۴ , ۱۰:۱۵
خیلی تعریف این کتابو شنیدم

پاسخ :

احیانا از خودِ من نشنیدین ؟ :دی 
مــــــــ. یــ.مــ
۰۱ بهمن ۹۴ , ۱۰:۱۷
:)
خیلی خوبه
کلا قلم امیرخانی رو دوست دارم:)))
قیدارش‌هم خوب بود:)))

پاسخ :

امیرخانی با من او شد امیرخانی هرچند که قلم مسحور کننده اش جذاب ترین 
چیزیه که تو عمرم خوندم !!!
خانم الف
۰۱ بهمن ۹۴ , ۱۰:۳۱
نچ نمیشه مث اینکه باید بخونمش ..

پاسخ :

آفرین بخون :))
ghazaleh ...
۰۱ بهمن ۹۴ , ۱۰:۴۴
واقعا شاهکار ^_^

پاسخ :

پس شما خوندینش ؟! :))
yasna sadat
۰۱ بهمن ۹۴ , ۱۰:۴۶
اخ چه قشنگ بود پر احساس
موفق باشند

پاسخ :

همین طوره :)))
gandom baanoo
۰۱ بهمن ۹۴ , ۱۲:۱۰
این پستو گذاشتی که من بشناسمش؟!!! :)))))))

پاسخ :

هم شما هم بقیه ای که نمیشناسن :)))
رواق
۰۱ بهمن ۹۴ , ۱۵:۲۶
یکی از جمله هایی که همیشه تو ذهنم هست، همین جمله ی درویش مصطفی ست: تنها بنایی که اگر بلرزد...
به جز نفحات نفت و داستان سیستان، فکر میکنم بقیه کتابهاشو خوندم؛ عالی مینویسند آقای امیرخانی؛ البته قلم سید مهدی شجاعی رو هم دوست دارم.

پاسخ :

دلی می نویسه از قضا بر دل میشنه حرفاش :)
شخصیت درویش مصطفی رو از داستان تاریخی حسین کرد شبستری وام گرفته البته تو اون داستان اسمش 
درویش مجتباست ولی با همین منش و مرام درویش مصطفی منِ او :)))
عاشق بارون ...
۰۱ بهمن ۹۴ , ۱۶:۳۲
زیاد شنیدم اسم رضا امیرخانی رو. ولی قسمت نشده بخونم تا حالا. :|

پاسخ :

واقعا حیفه اگه امیرخانی رو نخونید و ناکام از دنیا برید :دی 
چشم به راهم ...
۰۱ بهمن ۹۴ , ۱۶:۴۵
ادم باید چیزی، رازی ، کسی داشته باشد ...

پاسخ :

به قول درویش مصطفی آدمی که یه جمله ای رو میگه حکم اون جمله رو گفته :دی 
هویاعلی مددی 

والا... 
ام اسی خوشبخت
۰۱ بهمن ۹۴ , ۱۹:۳۳
سلام
همیشه لذت میبرم از نوشته های ایشون
از شما هم برای این انتخاب زیبا متشکرم :)

پاسخ :

سلام 

ممنونم از این تقدیر و تشکر :))) 

مشرف نمودین (:
مهتاب
۰۱ بهمن ۹۴ , ۲۰:۴۴
سلام

منم از به امیرخانی رو خوندم خوب بود
کلا نوشته های امیرخانی به دل میشینه

پاسخ :

سلام 
ازبه هم فوق العاده است منو عشق خلبانی کرد بد جور :)))
بق بقو
۰۱ بهمن ۹۴ , ۲۱:۰۲
چه قشنگ بود :)

پاسخ :

:))))
مهتاب
۰۲ بهمن ۹۴ , ۱۵:۳۲
میشه اسم کتابای خوبشو اینجا بذارین ؟؟ ممنون

پاسخ :

کلا همشو توصیه می کنم مخصوصا رمان هاش: 

من او 
ارمیا 
بیوتن 
قیدار 
فاطمه سروری
۰۲ بهمن ۹۴ , ۲۱:۲۳
سلام
هم قالب نو مبارک هم تغییر جهت قلم تصویر ابتدای صفحه!!!
یک وقتی نوک تیز قلم سمت مخاطب بود در تصویر قدیمی :)

اما آقای امیرخانی؛ گمونم باید از شما تشکر کنن بابت تبلیغات کارهاشون هرچند که ارزش تبلیغ هم دارن.
من او یکی از بهترین کتابهای بود که خوندم ؛ هیچ وقت فکر نمیکردم یه نویسنده ی وطنی به این خوبی قالب های ادبی مدرن رو در یک قصه شرقی به کار ببره.

پاسخ :

سلام 
ممنون بابت تبریک و اینا :) 
تشکر من از امیرخانی همین معرفی آثارشه که باعث شد ساعت های 
خوبی رو باهاشون تجربه کنم :)
امیرخانی یه نویسنده بزرگ هنوز ناشناخته اس !!!
فرزانه سادات سجادپور
۰۷ بهمن ۹۴ , ۱۹:۱۷
شاهکار رضا امیرخانی... حقیقتا یک شاهکاره...

پاسخ :

خیلی :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan