به این میگن مرررررد:دی

بعد از دیدن این کلیپ از خودم بدم اومد اصن از خودم ناامید شدم :))))


دریافت
مدت زمان: 4 دقیقه 5 ثانیه 

۲۱:۴۲
حرف دل !...
۱۴ دی ۹۴ , ۲۱:۴۶
پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله فرمودند:
تَناکحوا تَناسَلُو تَکثّروا فَانی اُباهی بکمُ الاممَ یومَ القیامةِ ولو بالسِّقطِ..
ازدواج کنید، فرزند به هم رسانید و تعداد افراد خود را فراوان کنید، من در قیامت در برابر امتها، به شما و حتی به فرزندان سقط شده شما مباهات می کنم.
جامع الأخبار، ص 101

پاسخ :

طیبه الله انفاسکم :))) 

والا... 
gandom baanoo
۱۴ دی ۹۴ , ۲۲:۰۲
ناامیدی کار شیطونه :)

پاسخ :

شرط می بندم کلیپ رو ندیدین :))))
مهتاب
۱۴ دی ۹۴ , ۲۲:۲۹
خعلی جالب بود 40تا میگرف روند میشد خخخ

چرا نا امید به خاله جان بگین زودتر از مادر دس به کار میشن برا شما

پاسخ :

اتفاقا منم اینکه چرا رندش نکرده خیلی ذهنمو درگیر کرده ولی می گفت قصد داره دوباره بگیره :))) 

آخه یدونه هم شد زن یارو 39 تا داره بعد من یکی بگیرم ؟!

والا... 
اَسی بولیده
۱۵ دی ۹۴ , ۰۳:۴۰
یعنی حااالم بهم خورد

پاسخ :

چرا ؟!؟!
ghazaleh ...
۱۵ دی ۹۴ , ۰۶:۳۴
این مرده بااینهمه زن؟؟!؟؟؟؟؟؟؟O_O
ول کنید ناامید کیلو چنده
سوسک دونی بازکرده طرف
برا یه مرد یه زن هم اضافیه چه برسه اینهمه هیچ جاشم ناامیدی نداشت:|||||
خاک تو ملاج اون زنها :|||

پاسخ :

من به مدیریت و عرضه اش غبطه خوردم و این که من یدونه اش هم ندارم 
بعد این یارو به تنهایی یه شهری درست کرده :)))) 

والا... 
من :)
۱۵ دی ۹۴ , ۱۲:۲۸
:| به کجا چنین شتابان آخه :|

پاسخ :

تازه میخواد چند تا دیگه هم بگیره ((((: 
خاتون
۱۵ دی ۹۴ , ۱۲:۳۵
خیلی جالب بود، قبل دیدن کلیپ خسته بودم اما الان نه!!!!!

پاسخ :

آفرین بر شما :دی 

والا... 
yasna sadat
۱۵ دی ۹۴ , ۱۴:۲۷
مرررررد!!!!!
این جاش جالب بود گه میگفت زنان روستا میترسن باهش صحبت کنن!!!خخ

پاسخ :

از بس مدیریت و عرضه داره مسیولیش در حد یه ریس جمهوره این یارو :))) 

یه شهری رو خرج میده :دی 

والا... 
خانم الف
۱۵ دی ۹۴ , ۱۹:۱۲
39 تااااااا؟؟؟ O_O
خاک بر سرش اولا
دوما خاک تر بر سر اون همه زن :|
چه کاریه آخه؟ :/
شما برین جا ناامیدی خدا رو شکر کنین..
والا :/

پاسخ :

:))) 
چشم به راهم ...
۱۵ دی ۹۴ , ۱۹:۳۶
39 تا

من دیگه حرفی ندارم :|

پاسخ :

به قول آقوی همساده آقو منم له شدم بعد از دیدن این کلیپ :))) 
ghazaleh ...
۱۵ دی ۹۴ , ۲۲:۳۳
ساعت صفر عااااالی

پاسخ :

مچکرم بابت تشویق همیشگی :)) 
gandom baanoo
۱۶ دی ۹۴ , ۱۱:۵۷
من که همیشه گفتم چیزی دانلود نمیکنم!!!
البته اون فایل صداتونو دانلود کردم :)
+ قالب نو مبارک :)
این خیلی خوشکله

پاسخ :

ممنونم:))

+این یکی دیدنی بود ببینید :دی 

والا... 
من :)
۱۷ دی ۹۴ , ۱۴:۳۶
چه قالب قشنگی:)
موبارکه:)

پاسخ :

:)))))
ممنون:)
بهار خادمی
۱۷ مهر ۹۵ , ۱۶:۴۵
ایشالا قسمت شمام:|| کم نیارید یه وخ شما مردا؟؟ برو برا اولیش اقدام کن بعد...بقیش بامن!!

پاسخ :

اگه خدا کمک کنه زیاد میاریم کم نمیاریم :دی 

والا... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan