بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَتْ

هر کاری کردم که یه پست شاد بنویسم نتونستم آل سعود لعنتی امروز ما رو هم تلخ کرد...


+ علی رغم روحیه به شدت سیاسیم ،دوست ندارم تو وبلاگ از سیاست بگم اما 

بعضی وقتا به اینجای آدم میرسه :(

۲۲:۲۰
مــــــــ. یــ.مــ
۱۲ دی ۹۴ , ۲۲:۲۹
:-||

پاسخ :

:((
بیست و دو
۱۲ دی ۹۴ , ۲۳:۴۸
امروز خبرش رو خوندم...
شیعه مظلوم...

پاسخ :

تو همه ی دنیا دارن شیعه ها رو فقط به جرم شیعه بودن می کشن :( 
yasna sadat
۱۲ دی ۹۴ , ۲۳:۵۹
خدا لعنتشون کنه...
مظلوم کشا

پاسخ :

ان شالله به زودی 
عاشق بارون ...
۱۳ دی ۹۴ , ۰۰:۰۷
:)
الان نگید چرا لبخند میزنم ها!!! جالبه و باز خوبه که تک و توک صدای وبلاگ نویس ها در میاد اینجور موقع ها. :)

پاسخ :

چرا صداشون در نمیاد بقیه ؟! واقعا چرا ؟ 
خانم الف
۱۳ دی ۹۴ , ۰۰:۱۹
هزار بار لعنت به این وحوش..
:(((


+ عنوانتون منو یاد یه شعر قشنگ انداخت..

پاسخ :

لعنت خدا بر اونا !!!

+ :)) 
اَسی بولیده
۱۳ دی ۹۴ , ۰۰:۲۱
چی شده؟؟ من خبر ندارم :|

پاسخ :

http://www.yjc.ir/fa/news/5446510/%D8%A7%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A2%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D9%82%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D9%86%D9%85%D8%B1-%D9%88-46-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%81-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85
. zizigolu
۱۳ دی ۹۴ , ۰۰:۲۸
لعنن به آل سعود ....
اتفاقا الان داشتم یه ویژه برنامه که در مورد شیخ نمر بود رو میدیدم...
اون حاج آقاهه هم که لباس کرمی تنش بود و حرف میزد دزفولی بود!
بابام کشفش کرد!

پاسخ :

هزاران لعنت :) 
شبکه چند نشون داد ؟ 
کشف بزرگی بود تبریک بگید از طرف من :دی 
خانم الف
۱۳ دی ۹۴ , ۰۰:۳۰
این شعره :

حسین (ع) جان ...

روزی که شود "اذالسما انفطرت"
وانگه که شود "اذاالنجوم انکدرت"
من دامن تو بگیرم اندر "سئلت"
گویم صنما "بای ذنب قتلت"
عشق تو مرا "الست منکم ببعید"
هجر تو مرا "ان عذابی لشدید" 
برکنج لبت نوشته "یحیی و یمیت" 
من مات من العشق فقدمات شهید...

( شعر منسوب به امام خامنه )

:)

پاسخ :

به به خیلی حال کردم 
قبلا هم خونده بودمش البته شما خوب چیزایی پیدا می کنی ها 
چقدر من آفرین بگم آخه تموم شد آفرینام :دی 

والا... 
. zizigolu
۱۳ دی ۹۴ , ۰۰:۳۳
بگم کی تبریک گفته؟!

نمیدونم
صحنه ی برنامه ش مشکی بود...
پشت مجری هم به ال سی دی بود شیخ نمر رو نشون میداد
کلی هم آهنگ عربی قشنگ پخش کردن...ازین مذهبیا ها.... که در مورد اسلام و مسلمین بود
ما همه در حال مطالعه چشممون به کتاب بود گوشمون بهtv

پاسخ :

بگو یه انسان گمنام یه مرد بزرگ یه شاعر تنها و... دیگه خودشون می شناسن :) 

والا... 
خانم الف
۱۳ دی ۹۴ , ۰۰:۴۹
آفرین هایتان همیشه پایدار :دی ی ی

ممنونم :)

پاسخ :

به به به :))))

خواهش می کنم(:
من :)
۱۳ دی ۹۴ , ۰۷:۱۱
.... :(

پاسخ :

هعی...:/
کوثر بانو
۱۳ دی ۹۴ , ۱۲:۴۷
من شعر هویجوری بالا رو اینجوری شنیدم:

خوب رویان جهان رحم ندارد دلشان
باید از جان گذرد هر که شود عاشقشان
روز اول که خدا ساخت سرشت و گلشان
سنگی اندر گلشان بود همان شد دلشان

پاسخ :

اینطوری که شما گفتین درست به نظر میاد حتی 
ولی اینی که من نوشته ام قشنگ تره :))) 
بانو ف تک نقطه
۱۳ دی ۹۴ , ۱۵:۴۸
تو کشور خودمون هم این آیه کاربرد بسیار داره..
رطب خورده منطقا نباید منع رطب کنه...
و به قول خودمون، مساله داخلیه :)

پاسخ :

اعدام یه عالم شیعه بی گناه و 47 نفر دیگه تو یه روز به جرم مخالفت با رژیم آل سعود مساله داخیله ؟!؟!؟ 
بانو ف تک نقطه
۱۳ دی ۹۴ , ۱۶:۱۴
بحث نمیکنم :)
ما مخالف نداشتیم نه؟
اوین نداریم نه؟
صاحب نظر و نخبه توی اوین یا توی قبرستون نداشتیم نه؟
شیعه نبودن نه؟
نگفتن مساله داخلیه نه؟

بیخیال :)

پاسخ :

اوین داریم غزل حصار داریم کهریزک داریم و...
اعدام هم می کنیم 
ولی به جرم مخالفت با حکومت تو یه روز ۴۷ نفر رو در ملاعام گردن نمی زنن تو ایران هم اعدام می کنن نه کسی رو نظر مخالفشو گفته اونی رو به ناموس مردم تجاوز کرده فیلم گرفته ،قتل عمد انجام داده مواد مخدر قاچاق کرده و... 
تو ایران تو یه روز ۵۰۰۰ هزار حاجی رو قتل عام نمی کنن 
ایران به هیچ کشوری حمله نکرده تو لاقل ۲۰۰ سال اخیر 
زن و بچه بکشه ...
منم بحث نمی کنم (:

فائزه (باطعم اکالیپتوس)
۱۴ دی ۹۴ , ۱۱:۰۳
آل سقوط !

پاسخ :

آل یهود !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan