دندانِ زجر (عقل)

آخه فدات بشم قربونت برم مهربونم عزیز دلم تو که اینقدر مهربونی تو که اینقدر منو دوست داری
چطور دلت میاد آخه چطور دلت میاد من انقدر زجر بکشم چطور دلت میاد اجدادم بیاد جلو چشمام؟
 دقیقا اون لحظه که یارو مرتیکه جلاد که بهش میگن دکتر (من ِریا کار هم اجبارا بهش گفتم
و تحویلشم گرفتم) یه گاز انبر بیاره بکنه تو حلق من و این دندون کوفتی که بهش میگن عقل
رو بکشه آخه فدای اون حکمت خوجگلت بشم عجیجم تو که اینقدر مهلبونی دیگه چرا؟
تو که اینقدر علمت زیاده تو که اینقدر با کلاسی چرا ؟ 
چرا این دندون عقل رو اینطوری آفریدی که زود خراب بشه باعث بهم ریختن ترتیب بقیه مروارید های
دهن بشه که وقت کشیدنش دکتر با چکش قلم درش بیاره و تا لحظه بیرون اومدن تموم اجداد آدم
 بیاد جلو چشمش :((( 

+من با یه دهن داغون و یه طرف صورت بی حس که دارم کم کم درد جای خالی عقلی
که کشیده شده رو حس می کنم عاقل بودن چقدر سخته خوش به حال دیونه ها :)))) 
والا... 

۱۲:۵۹
مــــــــ. یــ.مــ
۰۹ دی ۹۴ , ۱۳:۰۲
:-/
خجالت بکشید واقعا
من چارتا دندون ِ عقل ِ نهفته با ریشه ی افقی رو جراحی کردم :-|
میفهمین جراحی
ولی آخ نگفتم نوچ نوچ:-))
واااااالااا

پاسخ :

:// 
چرا خجالت مگه من آدم نیستم خب منم جراحی کردم 
همون آخریه هشتمی از سمت پایین دکتر چنان یا چکش قلم به جون دندونم 
افتاده بود که با خودم گفتم این لثه دیگه آدم بشو نیست :((( 
والا... 

منم آخ نگفتم ولی دارم از نتایجش که همانا خونریزی 
دل ضعفه به خاطر غذا نخوردن بعدش و... زجر می کشم :( 

من :)
۰۹ دی ۹۴ , ۱۳:۰۶
آخییییییی:)

پاسخ :

-___-   :) 
بانو ف تک نقطه
۰۹ دی ۹۴ , ۱۳:۰۶
من هر چهار تا دندون عقلو دارم... خیلیم سالم و اذیت نکن استند :/
اینقده خوبیم با هم^_^

پاسخ :

ان شالله که خوب بمونید با هم زیر سایه حضرت حق خوش باشید :دی 

والا... 
چشم به راهم ...
۰۹ دی ۹۴ , ۱۳:۱۶
حکمت خوجگلت بشم عجیجم :|

خدا سلامتی بده

پاسخ :

مچکرم; خب اون لحظه زبونم نمی چرخید اونطوری حرف می زدم :)))) 

والا... 
خانم الف
۰۹ دی ۹۴ , ۱۳:۴۵
اون والا بازم هست که :))))

چرا واقعا این دندونه این همه سختی داره؟ :|

پاسخ :

مگه قرار بوده نباشه عایا ؟! 

اینو باید اون خوجگل مهلبون جواب بده :دی 

والا... 
gandom baanoo
۰۹ دی ۹۴ , ۱۳:۴۹
یعنی من چهارتاشو کشیدماااا!!! دوتاشو که همزمان کشیدم! تا چند روز خونریزی داشت! :/

پاسخ :

شما خواهر پسر شجاع نیستین عایا ؟! 

انصافا درک می کنم چی کشیدین :((( 
yasna sadat
۰۹ دی ۹۴ , ۱۴:۱۱
ما دندونمون سالمه در عوض (آیکون زبان درازی ) :دی

والا...

عه شما که دندونتون سالم بود...خخ

پاسخ :

دندونای شیریتون منظورتونه دیگه (آیکون زبان درازی ) :دی  انشالله بزرگ که شدین 
همسن من شدین دندون عقل در میارین بعد اون موقع می بینمتون :)))) 

والا... 
عاشق بارون ...
۰۹ دی ۹۴ , ۱۴:۴۰
O_O
الان کاملاً مشخصه دندون عقل کشیدین :دی
دندون پزشکی >_

پاسخ :

بی عقلیم اینقدر تابلو شده یعنی :دی 
عاشق بارون ...
۰۹ دی ۹۴ , ۱۸:۰۱
در عرض همین مدت کوتاه شما و گندم بانو اونقدر از دندون پزشکی گفتید من سکته کردم :(((
+ چرا این شکلک من >_

پاسخ :

خب شما نمی دونید چه مصایبی داره این دندون عقل:/// 
...... ..
۰۹ دی ۹۴ , ۱۹:۰۶
مصرع اخر پست بالا بطرز لطیفی زیبا بود
نغز

پاسخ :

شما لطف دارید :) 
بیست و دو
۰۹ دی ۹۴ , ۱۹:۴۴
والا من هر کدوم از دندونای عقلمو کشیدم عین خیالم نبود!

پاسخ :

بانوی آهنین که میگن شما هستین حتما :دی 

والا... 
ghazaleh ...
۰۹ دی ۹۴ , ۲۲:۳۵
پس دردناکهــ O_O
خدا آخر عاقبتمون رو به خیر کنهـ:(((

پاسخ :

درد جراحیش مهم نیست اذیت های بعدش مثل آدم نمی تونه غذار بخوره 
تا چند روز خون میاد و... اینا حال گیره!!!

+انشالا
Weiß Eule
۰۹ دی ۹۴ , ۲۳:۴۷
من ترجیح میدم برم بمیرم...تا اینکه برم دندون پزشکی...
|:

پاسخ :

منم همیشه اینو میگم منتها پای عمل که میرسه میزنم زیر حرفم :دی 

والا... 
Weiß Eule
۰۹ دی ۹۴ , ۲۳:۴۷
من ترجیح میدم برم بمیرم...تا اینکه برم دندون پزشکی...
|:
اَسی بولیده
۱۰ دی ۹۴ , ۰۱:۳۱
ای وای:(
قابل پر کردن نبود؟؟
شعر بالا از کیست؟؟

پاسخ :

دندون عقل رو باید کند اناخت دور ..:) 

+نمی دونم:/
yasna sadat
۱۰ دی ۹۴ , ۱۴:۰۳
عجب!
میگم طرفای شما تا چند سالگی دندون شیری دارن!!؟؟؟؟؟؟؟
راستی مطمئنید واسه دندون عقل رفتید دندون پزشکی؟؟؟آخه یه جور حرف زدید انگار دادین دندون مصنوعیتون رو تعمیر کنن درست نتونستید حرف بزنید(عجیجم..و مهلبونی):|||
اخطار:اگه باز شکلک زبون درازی فرستادید بقیه دندوناتونم درد میگیره هاا تجرربه میگه اینو بعله
:))
(شکلک زبون دارزی)

پاسخ :

مش رجب(:
همین حدود سن و سال شماها دیگه:دی 
باشه دیگه زبون درازی نمی فرستم خدای ناکرده 
ناراحت نشی بالاخره شما از نوگلان دبستانی ببخشیددبیرستانی مملکت هستین نباید دلتون رو شکست:)))))
والا...
عاشق بارون ...
۱۰ دی ۹۴ , ۱۴:۳۴
عه چرا اون علامته رو میذارم ادامه کامنتم نمیاد کلا؟!!! O_O

پاسخ :

کدوم علامته؟!
عاشق بارون ...
۱۰ دی ۹۴ , ۱۴:۴۳
>_ اون طرفی علامت اولم!! دوبار تا حالا گذاشتم حذف شد اون کامنت آخری بعدش نوشته هم بود کلا حذف شد!!

پاسخ :

والا چه عرض کنم شاید بلاگ با این شکلک مشکل داره (:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan