دیالوگ های ماندگار

اردیبهشت 93 بود روزش رو یادم نیست 

مدینه بودم در حال خرید از یه هایپر مارکت بودم که تلفنم زد خورد : 

خاله: سلام 

من :سلام

.

.

.

خاله : سوغاتی برا خانومت یادت نره بیاری ؟ 

من : خانومم ؟؟؟ O_o

خاله: آره دیگه خانومت

من: مگه من زن دارم خودم خبر ندارم :|

خاله : همسر آیندت منظورمه (:  

من :| 

خاله : از پشت تلفن البته ^_^


تبدیل شد به یکی از نوستالژیک ترین خاطراتم :))) 

۱۸:۳۵
بیست و دو
۰۴ دی ۹۴ , ۱۸:۳۷
یعنی خاله باید میگفت تا بیارید؟؟؟؟ واقعا چقدر آقایون هیچی نمیدونن:دی

پاسخ :

ای بابا 

مگه برای آدمی که وجود خارجی نداره سوغاتی میارن ها ؟ 
هرچند که من با پرورویی تمام این کار رو کردم :دی 

والا... 
gandom baanoo
۰۴ دی ۹۴ , ۱۸:۳۸
خوب خیلیا این کارو میکنن!!!! من زیاد دیدم :)))

پاسخ :

من تا حالا ندیده بودم خب :))) 

من از اون مرد های ساده ام که از خیلی چیزا خبر نداره :دی 

والا... 
پری بانو
۰۴ دی ۹۴ , ۱۸:۳۸
:|
الان منم این مدلی ام :|

:))

پاسخ :

قیافه من تو اون لحظه دیدنی بود اصن :| نمی تونه حق مطلب رو ادا کنه 
ولی به ناچار برای توضیح عمق ماجرا ازش استفاده کردم :دی 
چشم به راهم ...
۰۴ دی ۹۴ , ۱۸:۴۶
کار خوبی است به یاد کسی باشیم حتی وقتی وجود خارجی ندارد :|

پاسخ :

خطر غرق در رویا مانع این کار میشه :) 
بیست و دو
۰۴ دی ۹۴ , ۱۹:۰۷
من عادت ندارم پست هارو لایک بزنم کلا از این کارخوشم نمیاد اما اون تک بیت بالا لایک خورد!

پاسخ :

من میگم چرا تعداد لایک پست هام کمه نگو کار شماهاست پس :)))) 

مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
۰۴ دی ۹۴ , ۱۹:۱۳
:-)))
خاله است دیگه
فقط من چرا فک کردم شما خانومین:|||

پاسخ :

پس میخواستید عمه باشه :دی 

+ چون پست های قبلی منو نخوندید :) 
مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
۰۴ دی ۹۴ , ۱۹:۱۶
اون تک بیت بالا
:-))))
خیلی خوبه
فقط قد بلندا چی؟
:-/
این تفاوت ها رو کنار بذاریم:-)
بنظرم با تعبیر سربلند جالب میشه

پاسخ :

قد بلند ها دیگه وظیفشونه خم بشن یارشون .... :دی 

والا... 
مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
۰۴ دی ۹۴ , ۱۹:۱۸
:-دی
بیچاره عمه:-)))

پاسخ :

والا... :)))
مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
۰۴ دی ۹۴ , ۲۰:۰۷
:-/
قد بلندا خم بشن؟؟؟

پاسخ :

بعله قد بلندا :)
مهتاب
۰۴ دی ۹۴ , ۲۳:۰۲
سلام
پس سوغاتی رو خریدین مادرتون نگفتن که الان موقع زن دادنتونه :))
الته بگم که خاله زرنگی دارین

پاسخ :

سلام 
بعله خریدم خوشش اومد از چیزی که گرفتم 
خودش میدونست:دی 
خاله ها مثل مادر مهربونن:)
Weiß Eule
۰۴ دی ۹۴ , ۲۳:۳۸
همین که کامنت گذاشتم...نت قط شد |:
چی خریدین؟؟ :)))

پاسخ :

چادر رنگی :دی
و چند تا چیز دیگه:)
اسی بولیده
۰۵ دی ۹۴ , ۰۰:۱۶
و اون چند تا چیز دیگه که خریدین؟؟؟
ضمنا شعر بالا رو اگه اینطور تصحیح کنید وزنش درست تره:
جز بوسه به یاری که قدش کوتاه است

پاسخ :

یادم نیست دقیق چون بایگانی شون کرد مادر گرام 
فکر کنم روسری و تسبیح و این چیزا بود.

+ اتفاقا این مصرع به ذهن منم رسید منتها گفتم 
دخل و تصرف نکنم تو شعر مردم :)))
من :)
۰۵ دی ۹۴ , ۱۰:۱۰
:))
آینده نگر:))

پاسخ :

خاله آینده نگر در واقع:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan