تنهایی

نمی دونم تا حالا به این پسوند تنهای آخر کلمه شاعر،که خودم رو خودم گذاشتم فکر کردید یا نه ؟! 

روز اول که وارد دنیای مجازی شدم به یه اسم برای وبلاگ نویسی احتیاج داشتم اما از این نکته غافل 

بودم که همیشه اسم بر مسمی اثر میذاره و این تنهایی همیشگی میشه چند وقته تنهایی رو 
احساس می کنم حتی بیشتر از زمانی که دانشجوی دیار غربت بودم و حتی یه همصحبت نداشتم 
وحتی تر زمانی که سرباز آموزشی پادگان 02 ارتش بودم و سرماخوردگی نیمه جونم کرده بود...!!! 

۲۲:۵۰
amir
۰۳ دی ۹۴ , ۲۲:۵۲
‏تنهایی مثل ازادیست با کسی نباش تا در حصار نباشی

پاسخ :

جمله ی قشنگی بود
 تحملش برای هرکسی ممکن نیست...!
من :)
۰۳ دی ۹۴ , ۲۲:۵۲
خب عوضش کن .. برش دار..
:(

پاسخ :

عوض کردن اسم کار راحتی نیست!!!
بیتا
۰۳ دی ۹۴ , ۲۲:۵۴
تنهایی...
گاهی لازمه..اما گاهی واقعا ترسناکه

پاسخ :

یاد حرف یکی افتادم  
میگفت: تنهایی ترس نداره تنهایی درد داره!!! 
مهتاب
۰۳ دی ۹۴ , ۲۳:۰۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام ****

پس بهم مادرتون بگین استین بالا بزنن براتون وقتشه ا:))

پاسخ :

سلام 

از کجا می دونید بهش نگفتم :دی 
من :)
۰۳ دی ۹۴ , ۲۳:۰۲
راحت نیست اما خب.
نمیدونم چی بگم.. هیچی.

پاسخ :

به وقتش عوضش می کنم 

شاید خیلی زود (: 
بیست و دو
۰۳ دی ۹۴ , ۲۳:۰۴
همه چیز قابل تغییره!
تنهایی به نظرم توو زندگیه هرکسی در یک مقطعی هست و کاریشم نمیشه کرد جز تحمل...مثل همون خ دانشگاهو پادگان...اما اگر همیشگی باشه اون فرد دیگه خودش خواسته همیشه تنها باشه!

پاسخ :

بعضی وقت ها فرمان زندگی از دست آدم در میره دیگه این تو نیستی 
که داری ماشین زندگی رو هدایت می کنی خودش هر سمتی بره رفته فقط 
می تونی صندلی رو سفت بچسبی و خدا خدا کنی که ته دره سقوط نکنی ...!!!
Weiß Eule
۰۳ دی ۹۴ , ۲۳:۱۴
دوماد بشید...تنهایی تموم میشه... :))
ولی یه اعتقادی دارم اینه که آدم هیچ وقت تنها نیست...یه خدایی همیشه باهاش هست...ولی خب آدمها دوس دارن تنهاییشون با آدمها پر بشه...

پاسخ :

تنهایی یه حالی داره که هیچی نداره اما تنهایی به وقت خودش یه بلای خانمان سوزه...!!!
من :)
۰۳ دی ۹۴ , ۲۳:۲۰
+و انسان نهایتا همیشه با خودش تنهاست.

پاسخ :

به قول خودم تنهایی فقط مخص ذات یگانه اوست :) 
من :)
۰۳ دی ۹۴ , ۲۳:۲۵
چه قشنگ:)

پاسخ :

:))
عاشق بارون ...
۰۳ دی ۹۴ , ۲۳:۴۲
در راستای تایید جمله ی اولتون کامنت گذاشتم که بگم اتفاقاً دیروز نمیدونم چرا به اسم وبلاگ شما فکر میکردم!!!!! O_o

پاسخ :

مچکرم بابت تایید :))) 

خب به چه نتیجه ای رسیدین ؟! 
خانم الف
۰۳ دی ۹۴ , ۲۳:۵۱
عوض کردن اسم کار راحتیه!
مث من که اینکارو کردم ..
:)

پاسخ :

برا من راحت نیست :( 
عاشق بارون ...
۰۳ دی ۹۴ , ۲۳:۵۶
به این نتیجه که این اسم کاملاً شاعرانه است! خب تکلیف شاعر ها هم معلومه دیگه! :))
راستی قبل تر ها اسم رو عوض نکرده بودید یه بار؟؟

پاسخ :

جه نتیجه درست و جالبی :)
شاعرها که عقل درست حسابی ندارن که :دی 
از اول تو دنیای مجازی همین بودم!!!
مهتاب
۰۴ دی ۹۴ , ۰۰:۱۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مادر ها میدونن کی وقتشه
یه سوالی شما از کلمه ****...ناراحت میشین که حذف میکنین ؟؟

پاسخ :

بعضی ها هم می دونن ولی دوست ندارن مثل این مادر رفیقم :دی
ناراحت نمیشم اصلا ،ولی دوست ندارم اینجا به این اسم شناخته بشن :) 
عاشق بارون ...
۰۴ دی ۹۴ , ۰۰:۱۶
عقل درست حسابی ندارن؟؟؟! نمیدونم! اگه اینطوری تعریفش کنید بازم جالبه. بد نیست عقل درست و حسابی نداشتن پس! :))
ولی خوشبحال شاعرا و نویسنده ها.

پاسخ :

شاعری عالم دیوانگیه ،دیوانگی هم عالمی داره :)) 

خوش بحالشون واسه چی؟ 
عاشق بارون ...
۰۴ دی ۹۴ , ۰۰:۳۳
که اینطور! :)))

چون میتونن چیزایی که تو ذهنشونه بنویسن! و قشنگ بنویسنشون.

پاسخ :

آره خدا رو شکر می کنم که مختصر ذوق و استعدادی تو این زمینه بهم داده :) 
چشم به راهم ...
۰۴ دی ۹۴ , ۰۸:۲۲
به قول استاد پناچیان: انسان به ذات تنهاست ینی هرکاری کنی بازم تنهایی حتی اگه همه باشن

پاسخ :

دمش گرمه ایشون :) 

والا... 
مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
۰۴ دی ۹۴ , ۱۹:۲۰
من بخاطر همین پسوند فکر کردم شما خانومین:-||
همین تنها:-)

پاسخ :

مگه مرد ها تنها نمیشن عایا؟
مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
۰۴ دی ۹۴ , ۲۰:۰۸
:-/
نمیدونم لابد میشن:-)

پاسخ :

لابد نه حکما میشن:(
ghazaleh ...
۰۵ دی ۹۴ , ۱۹:۱۴
من دقت کرده بودم هربارم که وبتونو باز میکنم میگم آخه اون تنها چی میگه این وسط
کلا به تریپ وبتون نمیاد
بعدشم اینکه حالا که اثر یه کلمه رو درک کردید ازاین به بعد تو انتخاباتون دقت کنید
که مثبت باشن :)))

پاسخ :

بد جوری بهش عادت کردم ولی شاید به زودی برش دارم :) 
سرباز جامانده
۰۸ بهمن ۹۴ , ۰۸:۲۸
منم :|اسم وبو که دیدم حس کردم دخترید.البته فکرکنم با ی وب دیگ اشتب گرفته بودم
آدم اینجوری ب خودش حس تنهایی رو القا میکنه و تو خودش فرو میره و واقعا تنها میشه ولی میشه تنها بود و ب القا کرد که تنها نیستی و خودتو تو جمع جا کنی و تنها نباشی.پس الکی به خودتون تلقین نکنید

پاسخ :

هعی ... 
شما چی ؟ مذکز هستید یا مونث انشالله ؟ از اسمتون مشخص نیست ؟! :دی 

به حرفاتون فکر می کنم :)) 
سرباز جامانده
۰۹ بهمن ۹۴ , ۱۶:۲۷
مونثم
آفرین فکر کنید اگ عملم کنید که چه بهتر

پاسخ :

که اینطور:) 

فکر کردن مقدمه انجام دادن و عمل کردنه :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan