بدون شرح .


لوگوی وبلاگ 

+به قول یه دوستی یه میام براتا تو نگاهش نهفته اس :))) 

والا... 

۱۵:۳۲
gandom baanoo
۱۸ آذر ۹۴ , ۱۵:۴۱
:))))
چه لوگوی خوشکلی :)

پاسخ :

چشاتون خوشگل می بینه:دی
زهـرا ...
۱۸ آذر ۹۴ , ۱۶:۵۱
چه خشمگین می نگره :|

پاسخ :

اعصاب مصاب نداره:))))
بانو ف تک نقطه
۱۸ آذر ۹۴ , ۱۷:۲۹
بعله... همین ایشونو میگفتم :| :/ :))

پاسخ :

سلام می کنن به شما هم ایشون:))))
پلاک هفت
۱۸ آذر ۹۴ , ۲۰:۵۱
لوگو رو عشقت است..:دی

پاسخ :

به پای لوگوهای شما نمیرسه :)))) 

والا...
من (^_^)
۱۸ آذر ۹۴ , ۲۱:۳۰
(o_O)

پاسخ :

هاع؟
ghazaleh ...
۱۸ آذر ۹۴ , ۲۱:۵۴
خیلی خووووووووبه
میشه برا یکی بفرستمش ؟!
اسم شعریتونم مینویسم زیرش (اگه شد بگین)
آدرس وبتونم میدم بهش
اجازه میدین ؟!

پاسخ :

اشکال نداره فقط بگید جایی منتشرش نکنه 
مشکلی نداره آدرس وب رو بدید :) 
ghazaleh ...
۱۸ آذر ۹۴ , ۲۲:۵۱
مرسی بسیار چشم میگم

پاسخ :

خواهش می کنم :)
سما ...
۱۹ آذر ۹۴ , ۱۱:۳۲
سلوم پسرخاله

من وارد میشوم با وبلاگ جدید

کم و کاستی وبلاگ رو نبینید چون زیاد روش کار نکردم...

+لوگو خیلی زیباست و مطابق با روحیات شما خخخ

پاسخ :

سلام دختر خاله 

وبلاگ نه تازه تاسیس رو تبریک میگم(23 آبان ساختین چرا امروز گفتین ؟!) 

همین که استارت یه وب جدید رو زدین خودش خیلی خوشحال کننده اس:) 

+ خخخخخخخخ

والا... 
عاشق بارون...
۱۹ آذر ۹۴ , ۱۶:۳۴
دلم برای خندوانه تنگ شد. :))))

+ یه سوالی بپرسم؟ این لیست دنبال کنندگان که توی بلاگ هست مثل لیست دوستان تو بلاگفاست؟؟ و وبلاگ هایی که به روز شدن رو نشون میده؟؟

پاسخ :

:))))

+ تقریبا همچین کاری ی کنه با این تفاوت که شما می تونید علاوه بر اینکه یه تعداد وبلاگ 
رو دنبال کنید بدونید کیا شکا رو دنبال می کنن حالا چه به صورت عمومی یا خصوصی یا مخفی ؟! 
دنبال کنندگان یعنی کسانی که صاحب اون وبلاگ رو دنبال می کنند (همن فالور اینستاگرام میشه).
عاشق بارون...
۱۹ آذر ۹۴ , ۲۱:۱۰
بله میدونم میخواستم مطمئن شم که به روز شدن وبلاگ ها رو هم نشون میده یا نه. چون تعدادشون زیاده نمیشه هر بار سر زد ببینی به روز شدن یا نه.
مرسی. :)

پاسخ :

خواهش می کنم سیستم اینجا خیلی حرفه ای تر از بلاگفاست . 
سما ...
۲۱ آذر ۹۴ , ۱۱:۲۶
سلاااااااااااااااااااااااااام

گفتم یه دوتا پست بذارم بعد بگم،فقط هم به شما گفتم
میدونید چیزای سری هست توش خخخخخخ

پاسخ :

سلام 

پس زودتر پرش کنید از بس خالیه آدم انعکاس صدای خودشو می شنوه :دی 


والا... 
من :)
۲۲ آذر ۹۴ , ۱۴:۱۰
یه کوچولو ترسناکه فقط :|

پاسخ :

- _ - 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan