سندرم خداحافظی وبلاگی

این سندرم یک شبه بیماری است که گه گاهی وبلاگ نویسان به آن دچار می شوند به طوری که

 احساس نیاز به خداحافظی و حلالیت از همه و تخته کردن در وبلاگ در خود می کنند این سندرم

معمولا به دلایل زیر رخ می دهد : 

1.ازدواج کردن یا جدی شدن یک رابطه( با جنس مخالف) 

2. معضل همه ی جوانان ایرانی یعنی :کنکور و امتحانات مدرسه و دانشگاه 

3. مسافرت و غیبت طولانی مدت و دسترسی نداشتن به نت 

4.کلاس گذاشتن 

5. قهر کردن با مخاطبین 

6. احساس شکست و سرخوردگی در دنیای مجازی 

7. بهم ریختگی برنامه های زندگی در دنیای واقعی بخاطر درگیر شدن در دنیای مجازی 

و هزاران علت و دلیل و توجیه و... 

اعتراف می کنم که قبلا که نوجوان بودم و وب نویسی می کردم علاقه ی عجیبی به 

تخته کردن وبلاگ داشتم اصلا از اینکه مخاطبین از رفتن من دچار شوک میشدن مفیوض میشدم :دی

تو این هفته چند نفر از دوستانی که وبشون رو می خوندم از دنیای مجازی خداحافظی کردن 

امیدوارم مابقی دوستان دچار این سندرم نشن و ما رو از خوندن آثار گرانسگ شون بی نصیب نذارن. 


۱۹:۵۰
پلاک هفت
۱۵ آذر ۹۴ , ۱۹:۵۴
دلایلت واقعی بودن..!

پاسخ :

تایید می کنی پس ؟! 

کیف کردی چه دقیق ریشه یابیش کردم:)))
بیست و دو
۱۵ آذر ۹۴ , ۱۹:۵۶
اون مورد ۴ بسیار قابل تامله!:|
منم امیدوارم دچار این سندروم بشم به زودی:)))

پاسخ :

همه شون تجربه شده  و به چشم خودم دیدم :دی
لطفا اگه خواستید دچار این سندرم بشید  حتما دلیلتون منطقی و دهان پر کن باشه :)))

والا... 
بانو ف تک نقطه
۱۵ آذر ۹۴ , ۲۰:۰۱
همانا ما دریم و دیوارها گوش بدن :|

وقتی واسه دلت بنویسی
قهر مهر معنی نداره .. بخوای میری ، بی خداحافظی .. نخوایم که بکشنت هم نمیری ..

پاسخ :

شکست نفسی نفرمایید در چیه ؟!
 شما خیلی بالاتر از این حرف ها هستید:دی 

پست بی شعوری رو یادتونه گذاشته بودم ؟ 
قهر الکی هم یکی از مصادیق بی شعوریه :) 
زهـرا ...
۱۵ آذر ۹۴ , ۲۰:۱۲
:|

پاسخ :

:))))
پلاک هفت
۱۵ آذر ۹۴ , ۲۰:۱۶
اینم پاسخ بیان به سوالت:

سیاست بیان درباره پشتیبان گیری از اطلاعات کاربران بسیار سخت‌گیرانه است. در کنار استفاده کردن از RAID برای هارددیسک‌ها، از همه اطلاعات کاربری شما و محتوای وبلاگ‌ها شامل همه مطالب، نظرات، تنظیمات، قالب‌ها و پیوندهای شما، در هرلحظه حداقل 2 نسخه پشتیبان کاملا مستقل و مجزا ذخیره می‌شود. پس نگران از دست رفتن مطالب خود نباشید و ان شاء الله لازم نیست از ریسمان سیاه و سفید واهمه پیدا کنید.

پاسخ :

ممنون عزیز دل برادر 
ولی بازم با این اوصاف به نظرم اطلاعات وبلاگ م درخطره!!!
ghazaleh ...
۱۵ آذر ۹۴ , ۲۰:۲۲
دقیقا همین دلایله
آفرین دقیق گفتید نقشه برآبشون کردیدااااااا :-D

خیلی زیاد شده کم کم داره فراگیر میشه
بیشترین دلیل اینه که میخوان ببینن چقدر مورد توجه بقیه قراردارن و ازاینکه همه بگن نه نروووووو دلمون تنگ میشه بدجور کیفور میشن که بعد چند روز میان میگن بخاطر پافشاری دوستان و محبت بی دریغشون در وبو تخته نمیکنم ^_^

یک روند همیشگی و98% مواردبا بازگشت همراهه :)))

پاسخ :

خواهش می کنم :)) 

همین امشب دو نفر دیگه اعلام کردن که به این سندرم گرفتار شدن و قصد خداحافظی دارن :/

ها شمام خوب بلدینا در98 درصد هم بر میگردن به یه بهانه ایی :دی 

والا... 
gandom baanoo
۱۵ آذر ۹۴ , ۲۰:۳۲
من فقط میدونم دلم برای دوستام خیلی تنگ میشه :(

پاسخ :

شمام میخواید برید ؟! 
x7
۱۵ آذر ۹۴ , ۲۰:۳۷
آدمی که نوشتنو دوس داری...هیچوقت تحت هیچ کدوم از شرایط نوشتنو کنار نمیزاره...حالا منظور نوشتن تو وبلاگه...
مثال زنده هم خودم...همه این شرایطو قبلا داشتم :))))

پاسخ :

بچه بازی درمیارن دیگه وگرنه چه معنی میده اصن خداحافظی ؟! 

والا... 
کوثر بانو
۱۵ آذر ۹۴ , ۲۰:۵۷
امشب قصد داشدم در وبو تخته نموده
گوشی جانمان را کنار گذاشته
به شغل شریف حر خوانی بپردازم
و از آنجا که دل لامصب ما همه اش هوای وب های در و همساده را میکند
خواسدیم بار آخری آمده کمی از پست ها بخوانیم توشه شود برای فردای بی نت
که این پسد شما ما را بسیار به خنده واداشت
گوئیا دل به دل لوله کشی است!
از آنجا که اخلاق درسد و حسابی نداریم
خداحافظی هم نمینمائیم
منتها این پست شما مارا واداشت که بدرودی عرض نموده
بلکه در رو در وایسی با شما که انگار ما را میخوانید
پست جدید نگذاریم
به درس و مشق و بد بختیمان برسیم
و روی آن پسر پر روی افاده ای آن جناب دکتران را کم نموده
پز دکتر شدنمان را به رقبا و رفقا و پدر و مادرمان بدهیم
باشد که رستگار شویم
نیمه آذرماه یک هزار و سیصد و نود و چهار
کوثر بانو

پاسخ :

بیا شاهد از غیب رسید :))))) 

بالاخره از شما نوگلان دبستانی ببخشید دبیرستانی که تو سنی هستید که بسیار در گیر احساسات هستین 
این کارها بعید نیست و کاملا قابل درکه :دی 

والا... 
کوثر بانو
۱۵ آذر ۹۴ , ۲۲:۱۸
ایشالا که ۲ ماه اضافه خدمت بخوری انقد منو مسخره میکنی!
والا!

پاسخ :

با دعای... بارون نمیاد :))))) 

حقیقت رو گفتم به جون خودم مسخره نبود:)
ghazaleh ...
۱۵ آذر ۹۴ , ۲۳:۲۷
هویجوری محشره :))))))

پاسخ :

خیلی :) 
پلاک هفت
۱۵ آذر ۹۴ , ۲۳:۲۸
اسلام هم در خطره، ولی چه کنیم..!

پاسخ :

پس باید به فکر راه چاره ای بود :)))
زهـرا ...
۱۶ آذر ۹۴ , ۰۵:۵۳
مدیونین اگه فک کنین من از اینا بودم :|

پاسخ :

خیالت راحت فکر نمی کنم:|
زهـرا ...
۱۶ آذر ۹۴ , ۱۳:۰۸
:|
:/
:\

پاسخ :

:)))
عاشق بارون...
۱۶ آذر ۹۴ , ۱۳:۱۴
موضوعی بس اعصاب خرد کن. -_-

پاسخ :

خیلی ناراحت کننده اس بعضی وقتا :(
آئولوس
۱۶ آذر ۹۴ , ۲۲:۲۷
دو :))
دو
دو
دو
مورد دو
دو
دو
:))
خیلی هم منطقی . البته میشه کند و رفت یه جا دیگه . ولی حالا گذشته از همه اینا ، بعضی موقع ها واقعا محیط اون وب اذیت میکنه . شایدم من همه چیو زیادی جدی میبینم :/
شما خوبید ؟ ^_^ این چند وقت هی هیچکسو نمیبینم برا همه جدیدم انقدر حال میده :))

پاسخ :

چه عجب یادی از ما کردین:))
بلاگفا دیگه فایده موندن نداره اما هر چی میگم 
گوش نمیدین که :| 
 By the way 
امیدوارم موفق باشید هم در کنکور و هم در 
دنیای مجازی بلاگی :)
آئولوس
۱۷ آذر ۹۴ , ۰۰:۰۱
عه من میام اینجا -_- یعنی یه سری وبلاگ هستن که در هر صورت میخونم :)) ولی الان دیگه اسم کنکور اومد گفتم یه صحبتی کنم -.-
آخه الان مثلا شما راحتید با کت شلوار اینجا ؟ صب تا شب ؟
ولی حالا بعدا روش فکر میکنم :)) آدرسشم نگه داشتم :)) شکلکم که نداره :|

مچکرم :)

پاسخ :

اومدین یه اهمی اوهومی هم بگید 
تا از اومدنتون مفیوض بشم 
الان با لباس راحتیم چشمام گرم شده
داره خوابم میگیره ولی خیالم راحته فردا 
که وبلاگمو باز می کنم همه چیز نابود نشده:/
والا...

یه وب تو بلاگ به همین آلولوس بسازید 
شاید اومدین اینجا به زودی :)))
والا...
yasna sadat
۱۷ آذر ۹۴ , ۲۲:۴۲
شیطونه میگه منم حذف کنماااا!!

پاسخ :

به حرف شیطون گوش ندید چرت و پرت زیاد میگه :دی 
مژگان
۲۲ آذر ۹۴ , ۰۹:۴۷
سلام...
من درگیر شماره دو و سه هستم...
اعترافتونم درسته قبلا از این شوک ها داده بودید...
امیدوارم همیشه جوون بمونید حاجی...

پاسخ :

سلام 

انشالله که به زودی بهونه ای برای نبودن نداشته باشید :دی 

والا... 


سرباز جامانده
۰۸ بهمن ۹۴ , ۰۸:۱۴
من دچار مورد2 ام و ن تنها قصد خدافظی ندارم بلکه جزو افراد همیشه آنلاین هستم.باشد که رستگارشویم

پاسخ :

تکبیر (((:  

تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد :))) 

والا... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan