شاه بیت

قشنگترین بیتی که ملکه ذهنتون هست یا همین الان تو ذهنتون تاب میخوره رو برام بنویسید اول هم خودم میگم 

این بیت تو ذهنمه الان :


ز تمام آرزوها تو فقط از آن من باش 

که به غیر با تو بودن دلم آرزو ندارد..‌.

۱۷:۴۳
بیست و دو
۰۲ آذر ۹۴ , ۱۷:۴۴
گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی...

پاسخ :

آخ ...عجب بیتی:)
زهـرا ...
۰۲ آذر ۹۴ , ۱۷:۴۶
اولین بیتی که یادم اومدُ مینویسم.
یه جایی خوندم الان به ذهنم رسید.

همه شب در نظرم موی پریشان تو بود
یک کمی شانه بزن، سکته زدم نصف شبی :))))

پاسخ :

خخخخ 
آفرین خیلی شیرین بود:دی
زهـرا ...
۰۲ آذر ۹۴ , ۱۸:۰۶
عمریست که کفرم به ترقیست ز عشق
تا حال عجب نیست که ایمان شده باشد ...
......
مُردم ز رشک، چند بینم که جام می
لب بر لبت بگذارد و قالب تهی کند؟

پاسخ :

ممنون
gandom baanoo
۰۲ آذر ۹۴ , ۱۸:۳۳
همچو عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست...

پاسخ :

به به فاضل نظری :) 
بانو ف تک نقطه
۰۲ آذر ۹۴ , ۱۹:۲۰
هر کسی از یار چیزی خواست هنگام وصال
من به محضِ دیدن او خاطرش را خواستم....

پاسخ :

محمد سهرابی :) 
پلاک هفت
۰۲ آذر ۹۴ , ۱۹:۴۳
دست افشان پای کوبان می‎روم
بر در سلطان خوبان میروم
میروم کَز خویشتن بیرون شوم
در پی لیلا رخی مجنون شوم.. :)

پاسخ :

خدا رحمتش کنه مرحوم آغاسی رو :) 
کروکودیل پیر
۰۲ آذر ۹۴ , ۲۰:۴۱
تو همانی که بنا بود کبوتر که شوم
سفری دووووور به همراه تو تا ماه کنم

امشب اما سرِ پرواز ندارم، باید
دست احساس تو را از دل کوتاه کنم



محمدرضا طاهری

پاسخ :

ممنون :)
...... ..
۰۲ آذر ۹۴ , ۲۱:۳۳
ز ولای او بزن دم
که رها شوی ز هر غم
البته شک دارم ز ولای... بزن دم

پاسخ :

ممنون درهرصورت:)
ژوکر تنها
۰۲ آذر ۹۴ , ۲۱:۵۸
از شکار دگران چشم و دلی دارم سیر

شیرم و جوی شغالان نبود آبخورم


"شهریار"

پاسخ :

زیبا ممنون :) 
کوثر بانو
۰۳ آذر ۹۴ , ۱۲:۳۱
درس خواندی؟ چه خبر؟ حال شما؟خوبی که؟
عشق پنهانی من پشت سوالی الکی

مجید ترکابادی

پاسخ :

به به از هویجوری ها بود :دی 
yasna sadat
۰۳ آذر ۹۴ , ۲۰:۵۳
من ندانستم از اول که تو بی مهر و و وفایی
عهد نابستن به از آن که ببندی و نپایی

پاسخ :

ممنون:)
شکیبا
۰۳ آذر ۹۴ , ۲۱:۵۱
رضا خان هم اگر میدید با چادر چه زیبایی
جهان پر می شد از قانون چادرهای اجباری

پاسخ :

ممنون زیبا بود:)))
. zizigolu
۰۴ آذر ۹۴ , ۰۰:۱۲
من که بیچاره شدم
کاش ولی
هیچ دلی
گیر لحن بم مردانه ی محکم نشود

پاسخ :

خیلی زیبا ممنون:)
فاطمه ..
۰۴ آذر ۹۴ , ۲۱:۳۲
عزیزم دوستت دارم ولی با ترس و پنهانی
که پنهان کردن یک عشق یعنی اوج ویرانی
دلم رنج عجیبی می برد از دوریت اما
نجابت می کند مانند بانو های ایرانی

پاسخ :

شاعرش هم خانم سها حیدری !!!
عاشق بارون...
۰۵ آذر ۹۴ , ۱۶:۵۳
الان این اومد تو ذهنم:
من رشته ی محبت تو را پاره میکنم. شاید گره خورد، به تو نزدیکتر شوم.
(البته دقیقش نمیدونم اینه یا نه)

پاسخ :

مچکرم:)
ghazaleh ...
۰۵ آذر ۹۴ , ۲۳:۲۰
از پشت تریبون دلم عشق چنین گفت
محبوب تو زیباست قشنگ است ملیح است
اعضای وجودم همه فریاد کشیدند
احسنت صحیح است ،صحیح است، صحیح است

پاسخ :

صحیح است صحیح است آآآآآآآآفرین :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan