بی شعوری

متاسفم که این رو میگم ولی این یه حقیقت محض هست که همه ی انسان ها به بیماری خطرناک 

بیشعوری 

دچارند البته این بیماری در هرکس متفاوته و درجه بندی داره اشخاصی هستن که در بیشعوری 

سرآمد هستن 

و بیشعوری قالب شخصیت اون ها شده که به شخصه جز مرگ درمانی برای اون ها سراغ ندارم

و در عین 

حال انسان های نازنینی هستن که در عین نازنین بودنشون رگه های پنهانی از بی شعوری در 

وجودشون هست 

حتی خود من که دارم این متن رو می نویسم متاسفانه با این بیماری دست به گریان هستم

و مدت زیادی 

هست که دارم تلاش می کنم سطح شعورم رو اینقدر بالا ببرم که در زمره ی افرادی که های شعور هستن

قرار بگیرم . القصه، پیشنهاد می کنم این کتاب که شاهکار دکتر خاویر کرمنت هست رو مطالعه بفرمایید 

شاید با خوندنش بتونید به درمان خود یا حتی بعضی از بیشعورهای اطرافتون بپردازید . 


پ.ن1: متاسفانه محل خدمت بنده هم پر است از دوستانی که به این بیماری دچارند 

وبنده تصمیم داشتم از این کتاب چندین نسخه تهیه کنم و به هر کدوم یه نسخه هدیه بدم . 

پ.ن2:پیشاپیش از همه ی دوستانی که فکر می کنن به این بیماری دچار نیستن و بهشون 

توهین شده عذرخواه می کنم :)))

والا... 

۱۵:۰۰
بیست و دو
۰۱ آذر ۹۴ , ۱۵:۲۰
خیلی وقته این کتابو دارما اما هنوز نخوندم
امان از بی وقتی

پاسخ :

ظاهرا همه کتاب رو دارن ولی فرصت نکردن بخوننش حتی خودم :دی 

البته من یه بخشایی رو خوندم کتمل نخوندمش:) 

بانو ف تک نقطه
۰۱ آذر ۹۴ , ۱۵:۲۴
کتاب خوبیه در بعضی قسمت ها... ولی خب بعضی چیزایی که میگه سیاه بینیه... و بعضی چیزاش هم درست نیست... مثلا وقتی میگه بچت اشتباه میکنه، از خونه بندازش بیرون...

پاسخ :

قبول دارم همش رو نمیشه انجام داد :) 
باید نسخه ی بومیش هم نوشته بشه برای ایرانیا :دی 
زهـرا ...
۰۱ آذر ۹۴ , ۱۶:۳۰
خیلی وقته قصد دارم بخونمش ....
ولی فرصت ندارم :(
زیاد ازش تعریف شنیدم.

پاسخ :

رجوع کنید به جواب اولین کامنت :دی 
پلاک هفت
۰۱ آذر ۹۴ , ۱۶:۳۹
این کتاب رو باید بدم یه چندتا از این مدیران وبلاگا تا بخونن..

پاسخ :

ایوالله اول از همه بدن شیرازی بخونه :))))
gandom baanoo
۰۱ آذر ۹۴ , ۱۸:۱۱
:))))
خیلی " جانا سخن از زبان ما میگویی" !!!!
نه بابا همه مون دچاریم، هر کی یه جور :)

پاسخ :

خوشم میاد خودتون اعتراف کردین :دی 

خخخخخخخ 

۰۱ آذر ۹۴ , ۲۱:۰۸
بیشعوری تو همه هست...فقط کمو زیاد میشه...بستگی به شرایط داره...

پاسخ :

رجوع کنید به جواب کامنت قبلی یعنی جواب به خانم گندم :))))) 

والا... 
ghazaleh ...
۰۱ آذر ۹۴ , ۲۲:۰۷
دچاریم حتی اونی که میگه نیست هم هست ^_^

این کتاب خوبه خریده شه :))

پاسخ :

آفرین :) 

خوشم میاد همه دارن اعتراف می کنن :دی 

۰۱ آذر ۹۴ , ۲۳:۱۵
به من توهین میکنید...الان بلاکتون میکنم...
:))))
باحال میشد اگه وبلاگا هم قدرت بلاک کردن داشتن... :d

پاسخ :

ای کاش بلاک هم داشت :) 

والا...
مهتاب
۰۲ آذر ۹۴ , ۰۰:۵۷
سلام
به به میببنم ک همه دارن اعتراف میکنن
الان شد مثل معروف سقراط ک میکه من میدانم ک نمیدانم .....

پاسخ :

سلام 
به خواهر مهتاب شما هم بعله :))))) 
والا... 
ژوکر تنها
۰۲ آذر ۹۴ , ۱۴:۰۳
من عاشق این کتابم. البته نسخه الکترونیکش رو خوندم که سایت اصلیشم فیلتر بود. نمیدونم با توجه به پیشگفتار مترجم، این کتاب چاپی همون نسخه الکترونیک هست یا اینکه مثل همه کتابهای منتشر شده تو ایران ممیزی خورده!!!
در کل باعث شد که خیلی خیلی راحت تر با یک سری افرا کنار یام. از جمله با بیشعوری های خودم. خخخخخ

پاسخ :

خوشحالم که پیشنهادم مفید بوده :دی 
ژوکر تنها
۰۲ آذر ۹۴ , ۱۴:۱۴
الان که کامنتا رو خوندم، خواستم بگم که من مخالفم با اینکه میگن این کتاب بعضی جاهاش زیاده روی کرده و یا اینکه نمیشه به جامعه خودمون تعمیم داد.
اول از همه بگم که من فقط اسم این کتاب رو شنیده بودم و هیچی درباره ش نمیدونستم. فقط بخاطر اسمش ترغیب شدم بخونم و طبق معمول به علت حمایت از حفظ منابع طبیعی خخخخ رفتم سراغ ایبوکش که با زور و زحمت و فیلترشکن پیداش کردم. همین فیلتر بودنش بیشتر مشتاقم کرد. بعد که شروع کردم به خوندن، انقدر که ترجه روان و به زبان عام بود، اصلاً باورم نشد که ترجمه هست. دست مترجمش واقعاً درد نکنه. و موضوعاتی ه توی کتاب مطرح شده بود رو تک تک من تو زندگی و اطرافم دیده بودم و اینجا بود که فهمیدم جوامع مختلف با تفاوت های فرهنگی و اجماعی زیادی که دارن، تو این قضیه بیشعور بودن سر و ته یه کرباسن و اصن تفاوتی وجود نداره. این فقط افه ی تفاوت هست و فقط وقتی فیلم خارجی میبینیم فک میکنیم چقدر با ما فرق دارن. در حالیکه در اصل این بشر دو پا هرکجای دنیا باشه، بلانسبت همه ی دوستان، همون خریه که بود
D:

پاسخ :

اتفاقا ای بوکش خیلی راحت گیر میاد و فیلتر نیست:) 
بی شعور بی شعوره چه ایرانی باشه چه آمریکایی و چه آفریقایی :)))))
والا...


۰۲ آذر ۹۴ , ۱۴:۵۲
البته اینجوری که بیان داره پیش میره...لایک که داره...فالوئر هم که گذاشته...بلاک هم بزاره دیگه کامل میشه...

پاسخ :

بعله دیگه مثل بلاگفا که نیست همه امکاناتی داره خودش:دی 
والا‌...
فائزه (باطعم اکالیپتوس)
۲۸ آذر ۹۴ , ۱۷:۰۵
بله ، بیشعوری مُد شده انگار :)

پاسخ :

از مد گذشته کلاس شده :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan