فیتیله واسه همیشه تعطیله :(


فقط می تونم بگم متاسفم برای اونایی که بدون ذره ای فکر کردن خام فتنه ی دشمن میشن و برای اعتراض به یه طنز کودکانه به خیابون می ریزن و بیش تر از همه برای مسئولین صدا و سیما متاسفم که برای ساکت کردن این اعتراض ها افرادی که سالها برای خندوندن بچه های این کشور زحمت کشیدن رو قربانی کردن ...

۲۲:۳۵
پلاک هفت
۲۰ آبان ۹۴ , ۲۲:۳۹
داستانی داریم این روزا با اهل رسانه..

پاسخ :

هعی... 

سکوت کنم بهتره :( 
کوثر بانو
۲۱ آبان ۹۴ , ۰۰:۰۷
چقد خاطره داریم باهاشون...

پاسخ :

چند تا از نمایششونو هیچ وقت فراموش نمی کنم :) 
ادیب کیان
۲۱ آبان ۹۴ , ۰۱:۴۵
سلام
انشاءالله با گذر زمان همه چی به حالت عادی برمیگرده...
...
به شخصه خاطراتی کودکانه با این سه تا عموها دارم...

پاسخ :

سلام 

امیدوارم برگرده 
این سه تا عمو خیلی نوستالژیک هستن :) 
. zizigolu
۲۱ آبان ۹۴ , ۰۲:۰۸
تو سایت خوندم دوتا از مسئولین پشت صحنه ش رو واسه این ماجرا اخراج کردن ولی اینکه واسه همیشه تعطیل باشه رو نشنیده بودم...

پاسخ :

مهم برخورد بدیه که با این سه آدم خوش قلب شد :( 
بعید نیست برگردن منتها مسئله برخورد بدیه که با این سه انسان خوش قلب شد!!! 
وقتی برگردن انقدر محافظه کار میشن که برنامشون نچسب میشه... 
asra ツ..
۲۱ آبان ۹۴ , ۰۹:۴۳
حرف نزنم بهتره :)

پاسخ :

خو حرف نزن :)))) 

والا... 
سما
۲۱ آبان ۹۴ , ۱۱:۳۰
سلام

من خودم به عنوان یه آذری زبان با این حد واکنش موافق نیستم،هر کسی ممکنه اشتباه کنه

پاسخ :

سلام 

منم به عنوان کسی که پدر پدر بزرگم آذری بوده میگم 
که اصلا احتیاج به واکنش نشون دادن نبود چون توهینی صورت نگرفته.

والا... 
زهـرا ...
۲۱ آبان ۹۴ , ۱۳:۵۴
اصلا تمسخری درکار نبود به نظرم ..
چرا واقعا؟
تاسف برانگیزه ..

پاسخ :

نمی تونم بگم اگه دهن باز کنم به خیلی ها بر میخوره بناچار سکوت می کنمک:/
والا... 
بیست و دو
۲۲ آبان ۹۴ , ۱۱:۲۶
میشه بگید دقیقا چه اتفاقی افتاده؟ من فقط شنیدم توهین کردن ولی نمیدونم چی شده دیکه

پاسخ :

اینجا می تونید ماجرا رو بخونید :http://www.persianv.com/view/313841.php
عاشق بارون...
۲۴ آبان ۹۴ , ۰۶:۵۷
دارم فکر میکنم این روزا خبر خوبی هم ممکنه وجود داشته باشه؟ همه منتظرن همدیگه رو تیکه تیکه کنن. :/

پاسخ :

دنیای بزرگی که زمین است عزیز 
بی یوسف خود سخت غمین است عزیز 
هر روز دروغ و ستم و مکر و فریب 
دنیای بدون تو همین است عزیز 

محمود صادقی 
یکی
۲۷ آبان ۹۴ , ۲۲:۱۴
داداش شما روشنفکر شما ته همه خوبی ها. بابای بابا بزرگتم ترک میشه با فرچه یه سلفی بزاری وبلاگت شعرشم من میگم خیالت راحت دست به قلمم بخوام بد نیست.

پاسخ :

با عرض معذرت از همه ی دوستان که بی ادبی می کنم 

کسی از شما نخواست گوه خوری کنی :) 

sophist ؛
۱۲ آبان ۹۵ , ۲۳:۰۰
داداش جواب سلامو ندادی که
راستشو بخای 3 4 ماه پیش با وبلاگت اشنا شدم
از نوشته هات خیلی خوشم اومد
اومدم ارشیوتو خوندم
تا که رسیدم به این پست و این کامنت


http://ermiha.blog.ir/1394/08/20/%D9%81%DB%8C%D8%AA%DB%8C%D9%84%D9%87-%D9%88%D8%A7%D8%B3%D9%87-%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D8%B7%DB%8C%D9%84%D9%87#comment-Fbuw6rwx4uw

هرچی راجبت فکر میکردم پرپر شد
اون مخاطب چیز بدی نگفت. گفت اگه کارشونو قبول داری و ازشون دفاع میکنی یه سلفی بنداز بزار وبلاگت
ولی برخورد تو واقعا بد بود

پاسخ :


سلام کامنتی جوابش واجب نیست :دی ولی بدور از ادبه جواب ندادنش سلام علیکم :) 

نمیخوام توجیه کنم و قبول دارم که می تونستم اصن نظرشو سانسورکنم و تایید نکنم حتی اما به نظرت این توهین این نیست : 

با فرچه یه سلفی بزاری وبلاگت

هست یا نه ؟! 
sophist ؛
۱۲ آبان ۹۵ , ۲۳:۱۲
داداش به نظرت توهین نیس بگن یکی از اقوام ایرانی فرق فرچه و مسواکو نمیدونن و با فرچه گ.. دهنشونو میشورن؟
خداییش اون قسمت فیتیله رو دیدی

هدف من دفاع از این کامنت یا پستت تو دفاع از فیتیله نبود صرفا خواستم بگم با پست پاسخ به سوالات بنیادین یک بلاگر نما :)) زیاد حال نکردم چون یکمی با خودت ضد و نقیض بود

پاسخ :

می دونی یکی از بزرگترین مشکل ترک ها و کردها نژاد پرست بودنشونه این حرف رو کسی میزنه که سالها باهاشون زندگی کرده...
اون برنامه جای اعتراض داشت ولی جای شورش و حماقت و طغیان گری نه! 
نماینده ی اردبیل تذکر داد چند تا مسئول آذری تذکر داد صدا و سیما هم قبول کرد ولی یه سری پان تورک احمق که از قضا غرض هم داشتن نپذیرفتن این کسی که این کامنت رو گذاشته بود یکی از همین پان تورک ها بود. 
sophist ؛
۱۲ آبان ۹۵ , ۲۳:۳۶
داداش تو که بحث داغ ترش کردی :)
من فقط خواستم بگم تو انتقاد پذیری و جواب دادن به انتقادا حوصله کن فقط همین

دیگه ادامه ندیم بهتره

و من الله توفیق

پاسخ :

منم حال بحث کردن ندارم :) 

چرا وبتو پلمپ کردی حالا؟! :دی 

والعاقبه للمتقین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan