اخبار گفت شهر شما امن و راحت است...

نمی دونم چرا همش فکر می کنم تو سال 95 هستم بعضی وقتا هم باورم نمیشه بزرگ شدم

و خیلی ها دیگه دور و ورم نیستن بعضی وقتا این حس خیلی ترسناک میشه برام !!! 


* عنوان از مرحوم نجمه زارع 

۱۶:۳۷
زهـرا ...
۱۸ آبان ۹۴ , ۱۶:۴۳
خیلی زود میگذره ...
باورش گاهی برای منم سخت میشه ...
:((((

پاسخ :

من تو تاریخ زدن هم اشتباه می کنم خیلی وقتا در این حد :))) 
زهـرا ...
۱۸ آبان ۹۴ , ۱۶:۵۹
ینی در این حد!
چرا خب؟

پاسخ :

علتش میل رفتن به آینده و فرار ازگذشته و حال شاید !!! 
asra ツ..
۱۸ آبان ۹۴ , ۱۷:۱۷
یه چی میگم ین خودمون باشه وقتی بیشتر وقتا از من میپرسن تو چه سالی هستیم هنگ میکنم اصن قاطی میکنم که تو چه سالی هستیم اصن تو بد وضعی ها :|

پاسخ :

بالاخره از شما نوگلان دبستانی ببخشید دبیرستانی :دی بخاطر هجوم اطلاعات عمومی 

فراموش کردن تاریخ چیز عجیبی نیست :))) 

والا... 
asra ツ..
۱۸ آبان ۹۴ , ۱۷:۱۸
دیونه هم خودتونین بله :|

پاسخ :

اون کلمه ایی که تو ذهنم اومد البته دیونه نبود یه چیز دیگه بود :)))) 
asra ツ..
۱۸ آبان ۹۴ , ۱۷:۲۸
همون خودتونین :|

پاسخ :

دقیقا اصن استفاده ازون  کلمه برای یه دختر اشتباهه :) 

والا... 

شکلک یاهو - بزرگ - تپل
asra ツ..
۱۸ آبان ۹۴ , ۱۷:۴۱
زبونت درازه باشه قیچی میکنم برات :))))

پاسخ :

باشه بهش میگم :دی
asra ツ..
۱۸ آبان ۹۴ , ۱۸:۱۸
آورین جمله رو خوب منتقل کن .. دی

پاسخ :

خیالت راحت :) 
پلاک هفت
۱۸ آبان ۹۴ , ۱۸:۴۱
ینی اینقد خوش میگذره..:؟! :)
خوشبحالت والا..

پاسخ :

خوش میگذره ؟! 
به نظرت خوش میگذره فکر میکنم تو سال 95 هستم ؟! :)))) 
پلاک هفت
۱۸ آبان ۹۴ , ۲۲:۳۴
خب آره، زود گذشته برات..:)

پاسخ :

نه خیلی زود .. :)
. zizigolu
۱۹ آبان ۹۴ , ۰۰:۲۲
خیلی وقتا منم فک میکنم 94 سال پیشه!

پاسخ :

این دیگه نوبره :)))) 
آئولوس
۱۹ آبان ۹۴ , ۱۵:۵۲
:))
این نی ؟
اون نی :)) بشنو از نی !

نه دیگه . اگر الان ٩٥ بودیم من دانشگاه بودم نه پیش دانشگاهی :| گواهینامه هم داشتم .

پاسخ :

همونه  منتها ورژن 2015 اش :)))) 

خب بهتر نبود اگه 95 بودیم عایا ؟!

والا... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan