تنابنده *

جوینده ، یابنده اس حتی اگه اون چیزی که دنبالش می گردی بلیط سینما باشه :))) 

+ مثل خلبانی هایی که بعد از اجکت کردن گراند** میشن سرماخوردگی گراندم کرده :( 


* عنوان : به معنی بنده ی کوچک 

** : زمین گیر 
۱۳:۳۴
زهـرا ...
۱۸ مهر ۹۴ , ۱۷:۱۳
مبارکه پس :)

پاسخ :

مچکرم:)

قابلی نداره دونه ای 5 تومنه برا شما 4 تومن :دی 

والا... 
لیلا هستم
۱۸ مهر ۹۴ , ۱۹:۰۷
میتونه اتفاق خوب باشه :)

پاسخ :

زمین گیر شدن خوبه یا سرماخوردگی؟! :دی 
والا...
من همه تو
۱۸ مهر ۹۴ , ۲۱:۰۹
خب دلم به خاطر سرماخوردگی هم سوخت ولی چون نظرات اون پست فعال نبود گفتم شاید نباید در این مورد چیزی گفت!!!

:|

پاسخ :

ممنون بخاطر دل سوزوندن برا من :دی 
کامنت رو اتفاقی بستم دیگه بعدش بی خیال باز کردنش شدم:دی
کوثر بانو
۱۹ مهر ۹۴ , ۱۱:۴۶
:)
مبارکه!

پاسخ :

مچکرم :) 
لیلا هستم
۱۹ مهر ۹۴ , ۲۱:۱۲
یافتن بلیط اتفاق خوبه
اوهوم.

پاسخ :

می  بینم که شما دوباره آدرس نذاشتید :( 

سخته آدرس گذاشتن یعنی عایا ؟! 
حوریا ش (رسا)
۲۰ مهر ۹۴ , ۲۳:۴۶
خو خدا رو شکر
بخیل نیسدیم ک ما
والا

پاسخ :

واقعا ؟!
مطمئن باشم ؟!
لیلا هستم
۲۱ مهر ۹۴ , ۱۵:۲۶
سخت نیست
اما اعتقادی به این حرکت ندارم :))

پاسخ :

خب مخاطباتون به زحمت میفتن با آدرس نذاشتن :( 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan