اینطوریاس :)))

امروز 5 تا بلیط فیلم محمد رسول الله از دوستی هدیه گرفتم 

دل همتون بسوزه :دی 

والا... 

۰۰:۱۸
زهـرا ...
۱۶ مهر ۹۴ , ۰۰:۱۹
منکه دیدمش :)
حالا میخواین برین پنج بار ببینیدش؟!

پاسخ :

حیف شد که نشد دل شما بسوزه :)))) 

خخخخخ 

نه چهار نفر دیگه با خودم می برم :دی 
زهـرا ...
۱۶ مهر ۹۴ , ۰۰:۲۴
بعله :)

ولی سه نفر باخودتون ببرین!
یه بلیطو نگه دارین خودتون دوبار برین !!
چون به نظرم ارزششو داره ...
منم همینکارو کردم :)

پاسخ :

اگه خوشم بیاد پول میدم بلیطشو میخرم دوباره می رم ببینم :) 

والا... 
زهـرا ...
۱۶ مهر ۹۴ , ۰۰:۴۳
نه به اون ذوق نه به این!
والا

پاسخ :

کدوم ذوق؟! 
. zizigolu
۱۶ مهر ۹۴ , ۰۴:۴۹
ما با بچه ها خواستیم این هفته بریم که نشد و هفته ی بعد میریم!
سه شنبه ها هم نیم بهاس!
دلمم نمیسوزه!
الکی گفتم؛ کمی سوخت! :دی

پاسخ :

سه شنبه ها همه جا نصف قیمته منتها من بلیط رایگانش رو دارم :)) 
والا... 
+ خب خیالم راحت شد:دی 
کوثر بانو
۱۶ مهر ۹۴ , ۰۷:۵۷
نهههههههههههههههههه
اون آرزوی من بود
این فرشته ها معلوم نیس حواسشون کجاس
بیلیتارو دادن دست شما
حیف که دور ما سینمای درست و درمون نداره

پاسخ :

آره حواسشون نیست واقعا چون منم چیز دیگه ای می خواستم اشتباهی۵ تا بلیط بهم دادن:دی 

والا...
زهـرا ...
۱۶ مهر ۹۴ , ۱۱:۰۰
ذوق پنج تا بلیطو میگم :/

پاسخ :

نه بابا الکی بود :))) 
زهـرا ...
۱۶ مهر ۹۴ , ۱۵:۳۴
:|

پاسخ :

:دی 
x7
۱۶ مهر ۹۴ , ۱۶:۱۸
منم بیام:((
دوس دارم فیلمشو ببینم ولی هیشکی همراهم نمیاد:((
راستی برا کدوم سینماست:d

پاسخ :

اگه بگم از ظهر بلیط ها رو گم کردم 
عرررررررررررررر

باور می کنید ؟! 

خدا کنه تو اداره جاش گذاشته باشم :( 
شنبه مشخص میشه معلوم نیست چشم کی دنبالش بود :)))) 

والا... 
کوثر بانو
۱۶ مهر ۹۴ , ۲۳:۴۱
گم شده؟؟
:))
خدا پس گرفت بلیطارو...

پاسخ :

فعلا گم شده تا ظهر تو جیب شلوارم بود اومدم خونه دیدم نیست :(((((

آخ داغ دلم تازه شد ://
حوریا ش (رسا)
۱۷ مهر ۹۴ , ۰۲:۳۲
خیلی دوس دارم برم ببینمش
متاسفانه نشده ک بشه

پاسخ :

ان شالله بشه که بشه :))  
والا...
yasna sadat
۱۷ مهر ۹۴ , ۱۴:۴۲
ههه گمش کردین حالا دل خودتون میسوزه اعتراف کنین خخ

پاسخ :

اعتراف می کنیم :( 
من همه تو
۱۷ مهر ۹۴ , ۲۰:۲۴
: )))

آخی دلم سوخت
به خاطر گم شدن بلیطا
کلا فیلم رو ندیدین؟

پاسخ :

الان دلتون باید برای سرماخوردگیم بسوزه نه بلیط:/
والا...
سکینه پیرپکاجکی
۲۴ مهر ۹۴ , ۱۸:۴۲
چهار نفرو هم دعوت کنن با هم برین، شام رو بنداز گردن اونا

پاسخ :

میخوام همین کار رو بکنم :دی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan