یک زبان دارم دوتا دندان لق...

خدا دوتا گوش و یه زبون داده یعنی دوتا بشنوی یکی حرف بزنی نمی دونم بعضیا چرا اینطورین

۴ تا حرف میزن ،یدونه هم گوش نمیدن :)))) 

مثل این رفیق هم خدمتی ما ، خیر سرش فیزیک اتمی هم خونده اینقدر حرف می زنه که همه 

از دستش فرار می کنن( آیکون گریه):دی

والا... 

۱۳:۵۱
فاطمه ..
۱۲ مهر ۹۴ , ۱۸:۰۰
سلام

شعرای خودتون کدوم هاست؟

پاسخ :

سلام 

معمولا شعرای خودمو تو وبلاگ نمیذارم تو اینستاگرامم میذارم .
این دکلمه شعر خودمه با صدای خودم: 
http://ermiha.blog.ir/1394/06/19/%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%84%D9%85


کوثر بانو
۱۲ مهر ۹۴ , ۲۳:۰۶
میشه آدرس اینستاتونو بذارید؟

پاسخ :

کامنت می کنم . 
کوثر بانو
۱۲ مهر ۹۴ , ۲۳:۳۵
مچکریم

پاسخ :

خواهش می کنم :)
دختری از تبار تسنیم
۱۳ مهر ۹۴ , ۰۱:۲۸
سلام
ان شاالله هیچ وقتبه به جایی نرسیم که دور و بری ها فقط تحملمون کنن...

پاسخ :

ان شاالله ...
ان شاالله... 

آمین آمین :) 
زهـرا ...
۱۳ مهر ۹۴ , ۰۱:۳۰
والا !!

پاسخ :

می بینم که شما هم تکیه کلام بنده رو بعله :))) 

والا... 
x7
۱۳ مهر ۹۴ , ۰۲:۱۴
بعد بگید خانوما پرحرفن :))

پاسخ :

واقععیت رو باید پذیرفت هر چند تلخ باشه :)))

والا... 
زهـرا ...
۱۳ مهر ۹۴ , ۱۳:۱۶
والا که الان تکیه کلام همه ست.
من تکیه کلام زیاد دارم کلا :))))
زهـرا ...
۱۳ مهر ۹۴ , ۱۳:۱۶
والا که الان تکیه کلام همه ست.
من تکیه کلام زیاد دارم کلا :))))

پاسخ :

به قول فامیل دور: من دیگه حرفی ندارم :دی 
. zizigolu
۱۴ مهر ۹۴ , ۰۱:۰۷
من یه پست در مورد این پست موشتم! :دی

پاسخ :

مچکرم که موشتید :))))
. zizigolu
۱۴ مهر ۹۴ , ۱۰:۰۲
:)))) موشتم!

پاسخ :

آورین:)
لیلا هستم
۱۴ مهر ۹۴ , ۱۶:۳۵
فیزیک اتمی
دلیلش همین درسه شیرینه :))

پاسخ :

چه ربطی داره به فیزیک اتمی !!!

بنده خدا وراجه وراج :)))) 
لیلا هستم
۱۵ مهر ۹۴ , ۱۶:۰۶
ربطشو از خودش بپرس :)) مطمئنم جوابش قانع کنندس :)

پاسخ :

باشه بهش میگم :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan