اینستاگرام

این روزها محبوب ترین اپلیکیشن موجود  در دنیای مجازی به زرث قاطع اینستاگرامه که تونسته 

هر سلیقه ای رو به خودش جذب کنه , اپلیکیشنی با امکانات جذاب که این خدمات باعث محبوب شدن 

و حتی اعتیاد آور بودنش شده و... 

همین طور که از این متن مشخصه اینستاگرام برای من خیلی عزیزه اما از اونجایی که هر چیزی برای من عزیز میشه 

به یه طریقی به گند کشیده میشه دیروز اینستاگرامم حال منو از خودش بهم زد

(با مجبور کردن مخاطبا برای دریافت ورزن جدید مسخره اش ) گمان می کنم تن زاکربرگ هم به تن شیرازی خورده 

یا لاقل یه هم چین مکالمه ای با هم داشتن : 

 

شیرازی : هی مارک 


زاکربرگ : هی علیرضا 


شیرازی : چیکار می کنی با مخاطبای اینستاگرامت ؟! 


زاکربرگ : اوه سرگرمشون می کنم سعی می کنم راضی نگهشون دارم .


شیرازی : خیلی خوبه , من یه پیشنهاد برای محبوب تر شدن اینستاگرامت دارم . 


زاکربرگ :اوه جدی ؟ پیشنهادت چیه ؟ 


شیرازی :پیشنهادم اینه که اینستاگرام رو به روز کنی یعنی ورژن جدیدش رو به مخاطبا بدی .


زاکربرگ :چطور می تونم این کار رو بکنم ؟ 


شیرازی :اینو به من و تیم برنامه نویسم محول کن در اولین فرصت می ترکونیم 

همونطور که بلاگفا رو ترکونیدیم 


زاکربرگ :اوه جدی میگی ؟ 


شیرازی :اره رفیق این کم ترین کاریه که از دستم بر میاد من متخصص ریدن تو بهترین ها هستم 

( البته این تیکه رو تو دلش گفت که مارک نشنوه) 


+پس شد آنچه شد 


+اینستاگرام با ورژن جدید شد یه چیزی تو مایه های بلاگفایی که الان موجوده :))))))))


از همین تریبون مرگ تدریجی اینستاگرام رو به تمام بستگان دلبستگان و و وابستگان و 

برادر زاکربرگ یهودی و برادر شیرازی مسلمان تسلیت عرض می کنم. 


والا...


۲۲:۲۵
. zizigolu
۱۳ شهریور ۹۴ , ۲۲:۴۷
برم شام بخورم بیام نظر بدم! :))

پاسخ :

عجب :)))))
فاطمه سروری
۱۳ شهریور ۹۴ , ۲۲:۵۹
سلام
فکر کنم عصبانیتتون از آقای مارک باعث شده بود ضرس قاطع رو با املای تازه ای بنویسید!
:)

پاسخ :

سلام

احتمالا اینی که شما میگید درسته ولی یادمه آخرین باری که املای این کلمه رو دیدم همینی 
بود که نوشتم :) در هر صورت دوست ندارم تغییرش بدم. 

والا... 
. zizigolu
۱۳ شهریور ۹۴ , ۲۳:۳۷
شاعر! از من بدت بیاد خواهشا! میترسم یه بلایی سرم بیاد :))))
+ میدونی چیه؟! الان میبینم همه از اینستا بدشون میاد فک میکنم منم باید بدم بیاد!
الکی خوشحال بودم :|
+ آیا بلایایی رو که میخوام سر شیرازی بیارم سر زاکبرگ هم بیارم یا پیشنهاد دیگه ای دارین؟!

پاسخ :

چرا باید بدم بیاد از شما الان ؟! 

الکی خوشحال بودین ؟! 

نه احتیاج نیست چوب خدا صدا نداره چنان بزنه پس کله ی زاکربرگ که شترق یهو عین خرمالوی له شده 
نقش زمین بشه :))) 

والا... 
. zizigolu
۱۳ شهریور ۹۴ , ۲۳:۵۷
چون از اینستا و بلاگفا خوشت میومد پکیدن!
+ فک میکردم به روز شده خوشگل شده؛ من الکی کلی ذوق کردم :|
من از چیزای کوچیک هم ذوق میکنم حتی :|

پاسخ :

خخخخخخخ

باشه سعی می کنم بدم بیاد  از شما :)))) 

والا... 

+ این دنیا هیچ چیزی برای ذوق کردن نداره :( 
x7
۱۴ شهریور ۹۴ , ۱۸:۰۸
این ادرس...واقعا حسش نیست همیشه ادرسو بزارم...
از اونجایی که من حامی بلاگفا هستم و مشکلی باهاش ندارم...با اینستا هم مشکلی ندارم در نتیجه...ولی هنو نمیدونم چی شده...
:d

پاسخ :

مهم نیست چی شده مهم اینه که هنوز به نابودی بلاگفا ایمان پیدا نکردین که اونم انشالا وقتی دوباره وبتون رو حذف کرد ایمان پیدا می کنید :)))))) 
والا...
Jinjire
۱۴ شهریور ۹۴ , ۲۲:۱۱
من ک تغییری تو کاربرا ندیدم
همچنان فعاالن
الان اینستا چطوره؟

پاسخ :

اینستا حالش خوب نیست قبلیه خوب تر بود :(((
مارکر زرد :)
۱۴ شهریور ۹۴ , ۲۳:۲۹
آپدیت جدیدش که بد نیست :|
مشکل نداره
کرش نداره
میشه باهاش مسیج داد !
میشه یه پس رو برای کسی فرستاد
میشه عکس مستطیلی گذاشت تازه !

پاسخ :

در مقابل اینا یه سری مشکلات داره من نمیگم چیه خودتون کشف کنید :)))
والا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan