واقعن واقعا

واقعا تصمیم گرفته بودم برای همیشه در وبلاگ و وبلاگ نویسی رو تخته کنم شاید هم این کار رو 
در آینده ای نزدیک انجام دادم تا اون موقع اما ... حرف هایی برای گفتن هست که باید حتما گفته بشه 
تصمیم ندارم منظم بنویسم هر وقت فرصت کردم و حوصله داشتم 
بستگی به مخاطب داره اگه مخاطب سرذوقم آورد که مطمئنا بیشتر می نویسم
اگر هم که استقبالی نشد به نوشتن حداقلی اکتفا می کنم . 


۲۲:۱۰
x7
۰۳ شهریور ۹۴ , ۰۰:۰۹
خوبه که میخواهید بنویسید...
:)

پاسخ :

ممنونم :)
یک به اصطلاح نویسنده
۰۳ شهریور ۹۴ , ۱۳:۴۰
سلااااام بابابزرگ :)
برا دل ِ خودتون بنویسید، نه مخاطب، اینجوری هم دلِ خودتون آروم تره هم دغدغهِ نپسندیدنِ مخاطبای جورواجورو ندارین.

پاسخ :

سلام :) 
باشه سعیم رو می کنم اینطوری بنویسم یعنی دلی تر!!!
گمـــــــشده :)
۲۷ مهر ۹۵ , ۲۲:۴۵
یه دورانی با اساتیدم دعوا داشتم سر این که دانشجو نیست که باید استاد رو سر ذوق بیاره
اول باید استاد جرقه ابتدایی رو بزنه بعد بشینه به تماشای تکاپوی دانشجو
معلومه مخالف این پست بودم
:دی

پاسخ :

بعله موافقم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan