در جاده ام و به فکر تو مشغولم...

اتوبوسی که وای فای داشته باشه اتوبوس نیست که ایرباس ۳۸۰ عه . 

والا...

۲۲:۰۵
... **
۰۵ شهریور ۹۵ , ۲۲:۰۶
بابا این کلاس میذاره کار چی بار چی .
دیروز تو دوشنبه بازار دیدنش :دی

پاسخ :

o_O 

وات د فاز؟
بیست و دو
۰۵ شهریور ۹۵ , ۲۲:۰۷
جل الخالق!:/
در جاده باید خوابید فقط:دی

پاسخ :

والا... 

ببین بشر به کجاها که نرسیده :)))
ویار تکلم
۰۵ شهریور ۹۵ , ۲۲:۱۱
برای کدوم شرکته این نعمت؟ :)

پاسخ :

شرکت مسافربری بی تا :) 

تازه تو پذیرایی هاش آبمیوه هم داد :)))))))
bahar ...
۰۵ شهریور ۹۵ , ۲۲:۱۳
(: من بودم پیاده نمیشدم ازش عصن

پاسخ :

اینقدر خسته بودم که ثانیه شماری می کردم به مقصد برسم شیرجه بزنم پایین :/ 
ZaHrA ...
۰۵ شهریور ۹۵ , ۲۲:۲۷
اتوبوس هم اتوبوس های جدید :))

پاسخ :

تک صندلی پشت راننده هم نشسته بودم جاده رو نگاه میکردم :)) 
هلما ...
۰۵ شهریور ۹۵ , ۲۲:۲۸
والا ....
حتی میتونه جت اسکی هم باشه :)

پاسخ :

جمبو جتی بود برا خودش ((: 
gandom baanoo
۰۵ شهریور ۹۵ , ۲۳:۰۰
هست واقعا؟ !!!!! چه باحال :))

پاسخ :

پ نه پ من دارم خیالبافی می کنم از فانتزی هام میگم :))))))))
ساکن طبقه 40
۰۵ شهریور ۹۵ , ۲۳:۲۸
چه خوب !!!!

پاسخ :

والا... :))
نگار :)
۰۵ شهریور ۹۵ , ۲۳:۴۵
وای چه اتوبوس خوبی :))))

پاسخ :

اتوبوس رویایی :دی 
توکان ..
۰۶ شهریور ۹۵ , ۰۰:۲۵
والا تر :))

پاسخ :

والا تر و ... این ها معنی نداره ، والا خودش ختم کلامه !!!

والا... 
yasna sadat
۰۶ شهریور ۹۵ , ۰۰:۲۷
:))

پاسخ :

((: 
آقاگل ‌‌‌‌
۰۶ شهریور ۹۵ , ۰۰:۵۲
جدن؟ داریم همچین اتوبوسی؟
کجا میره اتوبوسش؟ مریخی جایی؟

پاسخ :

تو مسیر مریخ تهران اصفهان کار میکنه (((: 
ghazaleh ...
۰۶ شهریور ۹۵ , ۰۲:۲۸
والاااااااااا :-D

پاسخ :

:))))))))))
shina ...
۰۶ شهریور ۹۵ , ۰۶:۴۸
واوووووو وایفا داره!!!!!!

پاسخ :

والا عامو :)))))

باورم نمیشد از راننده اتوبوس پرسیدم ، گفتم حقیقته اینی که میگی؟! :)))
علی صفری
۰۶ شهریور ۹۵ , ۰۷:۳۳
موافقققققققققققققققققققم

پاسخ :

دمت گرم:))
1 بنده ی خدا
۰۶ شهریور ۹۵ , ۰۸:۴۷
:-o

پاسخ :

((:
مَهسا هَسدَم ツ.
۰۶ شهریور ۹۵ , ۱۰:۱۵
:/


دیگه خیلی خوش بحالمون میشه -_-

پاسخ :

تازه فیلمی که گذاشته بود هم جالب بود تاخیرش هم خیلی کم بود :دی 
MOHSEN Mousavi
۰۶ شهریور ۹۵ , ۱۴:۳۳
اونجوری که باس شارجرم داشته باشن!

پاسخ :

اتفاقا دیشب تو فکر شارجر هم بودم اما سوراخشو پیدا نکردم ((: 
b lue
۰۶ شهریور ۹۵ , ۱۴:۳۹
نع بابا اوووف D:

پاسخ :

:دی :دی 
گم نام
۰۶ شهریور ۹۵ , ۱۵:۲۰
اون اتوبوس قطعه ای از بهشته عصن:)

پاسخ :

این اتوبوس از مرکب های بهشتیه :دی 
بق بقو
۰۶ شهریور ۹۵ , ۱۷:۲۸
ببینید دیگ به سفرهای اتوبوسی هم اعتمادی نیست :|
دودِقه آدم بی اینترنت نیست :))

پاسخ :

برای آدمایی مثل من که تا کمر تو دنیای مجازی فرو رفتن خوبه :دی 

والا... 
مژگان
۰۶ شهریور ۹۵ , ۱۹:۲۹
سلام...
چ خوب...
عکس سلفی می گرفتید...

پاسخ :

با امواج وای فای سلفی می گرفتم :دی 
zahra ans
۰۶ شهریور ۹۵ , ۲۱:۰۹
اوووووف!چه اتوبوسی!
ولی نمیشه راحت خوابید که!امواج کوفتی مزاحمت اینجاد میکنن!

پاسخ :

هواپیما بود :دی 

کلا تو اتوبوس نمیشه خوابید از بس آدمو تکون میده :/
... **
۰۶ شهریور ۹۵ , ۲۳:۲۱
خخخخخخخ اینکه میگی دارم میرم سفر کاری:دی
میگم سفر چی این کلاس میذاره:دی

پاسخ :

خود گویی و خود خندی عجب قهرمان هنرمندی :دی 

والا... 
... **
۰۷ شهریور ۹۵ , ۱۰:۰۵
:/

پاسخ :

والا... 
Lady cyan ※※
۰۷ شهریور ۹۵ , ۱۱:۴۰
ماشالا :0

پاسخ :

ایشالا:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan