برادرزاده

علیرضا برادر زادم که سه سالشه : 

علیرضا: بابا بریم پارک لا لا ( به لاله میگه لا لا )

باباش: الان هوا گرم غروب میریم پارک لا لا :)) 

۱۵:۲۱
Lady cyan ※※
۱۰ مرداد ۹۵ , ۱۵:۲۲
قالب جدید ^__________^

پاسخ :

اگه بدونید چه مکافاتی داشت این قالب جدید :// 

گل پسر
۱۰ مرداد ۹۵ , ۱۵:۲۷
قالب جدید مبارک.

پاسخ :

قربون گل پسر :)
ویار تکلم
۱۰ مرداد ۹۵ , ۱۵:۲۹
به نظرم پارک لاله را بذارید خودش جوانی برود از پارک نهج البلاغه شروع کنید :)

پاسخ :

باشه به داداشم میگم :دی 
گم نام
۱۰ مرداد ۹۵ , ۱۵:۳۱
قالب جدید مبارک باشه:)

پاسخ :

قربون تو :)
خانم جیم
۱۰ مرداد ۹۵ , ۱۵:۳۴
ینی شما عمویین؟! ^__^ :دی
آخیییی.. پارک لالا.. خب عموش ببرتش :))
+ قالب جدید هم خیلی مبارک :)

پاسخ :

خیلی وقته از 87 :دی 

باباش میبرتش ، عموش حوصله خودشو هم نداره :))

والا... 

+ مچکرم:)
آبان دخت ...
۱۰ مرداد ۹۵ , ۱۵:۴۰
آخی!
خدا حفظش کنه :)

برادرزاده داشتن حس خوبیه لابد :))

پاسخ :

ممنونم :) 
خدا روزیتون کنه :دی 

+ خوبه:)
خانم جیم
۱۰ مرداد ۹۵ , ۱۵:۴۰
پس ینی بیشتر از یه برادرزاده دارین حتی!!
آخییی.. چطور دلتون میاد؟! من برادرزاده داشته باشم میمیرم واسش ^__^

پاسخ :

4 تا دارم :دی 

شمام وقتی اینقدر بچه دورتون رو گرفت که نذاشت بخوابید 
و وقتی مثل من بی حوصله شدین درک میکنید چی میگم :))) 

والا... 
بیست و دو
۱۰ مرداد ۹۵ , ۱۵:۴۲
عمو بودن خوبه؟
پارک لاله رو بسیار دوست دارم، البته اگر طرح نباشه:/

پاسخ :

بعضی وقتا خیلی شیرینه بعضی وقتا آدم به غلط کردن میفته :)) 
خانم جیم
۱۰ مرداد ۹۵ , ۱۵:۴۷
راستی یادم نبود احساسات از شما فورااان میکنه :))))
4 تااا برادرزاده دارین و تاحالا هیچی ازشون نگفتین؟! :| :دی
نخیر.. من عمه ی خوبی میشم و مهربونم.. بعله :))

پاسخ :

آفرین دقیقا :) 

در موردشون تو اینستا زیاد حرف زدم فکر کنم
 اینجام در موردشون گفته ام قبلا الان دقیق یادم نمیاد کدوم پست بوده :) 

خیلی خوبه عمه ، مخصوصا وقتی برادزاده یه شرارتی بکنه و به عمش فحش بدن (((: 
آبان دخت ...
۱۰ مرداد ۹۵ , ۱۵:۵۴
:))))))

:: چه حیف من هیچوقت عمو نمیشم :|

پاسخ :

عمه که میشین :دی 
خانم جیم
۱۰ مرداد ۹۵ , ۱۵:۵۵
دسسسستتت شما درد نکنه.. مرسی ینی :|
:))))
بیچاره عمه ها واقعا :))
نه من تربیت برادرزاده هامو خودم برعهده میگیرم که شرارت نکنن و به من کسی فحش نده :دی
باز خوبه فقط یه داداش دارم و زیاد فحش نمیخورم :)))
+ شما دایی هم هستین؟! :دی

پاسخ :

خخخخخخخخ 

بهتره همین کار رو بکنید چون دور جون شما 50 سال دیگه که شما زنده نباشید 
بعد برادرزادتون باعث بشه فحش بدن به عمش ، اون موقع روحتون مورد عنایت قرار می گیره :)))))))) 

والا... 

ان شالله که بچه های خوبی خدا بده بهشون:) 

+ نه دایی نمیشم خوشبختانه :دی 
خانم جیم
۱۰ مرداد ۹۵ , ۱۶:۰۵
50 سال دیگه من دیگه زنده نباشم؟! :|| کمه که :| من میخوام تا 60 سال دیگه تازه حداقلش باشم هنوز :))))
تعارف نکنین توروخدا :)))) میخواین اصن چند تا مثالم بزنین واسم تا خوووب بهم ثابت بشه :)))
حالا خوبه عمه نشدم هنوز و انقد میگین.. بشم پس چی دیگه :دی
خوشبختانه چرا؟! اونوقت بچه‌های بیشتری دورتونو میگرفتن :))

پاسخ :

خب مگه بده دارم قضایا رو براتون روشن می کنم ؟! :))

خوشبختانه به این جهت که دیگه حوصله ی بچه ی بیشتری ندارم :دی 

والا... 
خانم جیم
۱۰ مرداد ۹۵ , ۱۶:۱۴
بعله.. روشن شدم.. نورانی شدم اصن :))
بجاش پس برادرزاده ی بیشتری بهتون بده خدا ایشالا :دی

پاسخ :

:))))))))))))))))
آبان دخت ...
۱۰ مرداد ۹۵ , ۱۹:۰۱
نخیرم! :|
دست بر قضا خدا روشکرررررررر عمه نمیشم که برادرزاده جان یه حرکتی کنه و من برم هوا :)))))) :دی

پاسخ :

حیف شد (((((:
هلما ...
۱۰ مرداد ۹۵ , ۱۹:۴۷
عه تبریزین شما ؟؟

ای جانم لالا :)

پاسخ :

چرا تبریزی؟

آذری ها به لاله میگن لا لا ؟ :))

پدر پدربزرگم تبریزی بوده ولی من چند تا کلمه ترکی بیشتر بلد نیستم:/
ماهی گلی
۱۰ مرداد ۹۵ , ۲۰:۱۹
اوخی..عمویبن شما:)
عمو بودن چه حسی داره؟ :)

پاسخ :

بااجازتون :))

عموبودن طعم های مختلفی داره گاهی شیرین گاهی ترش و گاهی هم گس :دی 
بق بقو
۱۰ مرداد ۹۵ , ۲۰:۱۹
واژه عمه یه چیزِ دیگس :|

پاسخ :

صد در صد :)))))
yasna sadat
۱۰ مرداد ۹۵ , ۲۱:۳۴
خخخ
قالب جدید هم مبارک

پاسخ :

:)))

مچکرم:)
مهتاب
۱۰ مرداد ۹۵ , ۲۱:۳۶
عمه شدن را دوست ندارممم:-/(فحش هاش نصیب ادم میشه )حتی زمانی که کاری نکنی
خاله شدن خیلی بهتره

پاسخ :

(((((: 

در هر صورت که میشید :دی 
هلما ...
۱۰ مرداد ۹۵ , ۲۳:۵۵
نه ی لاله پارک هم تبریز هست ی لحظه فکرم رفت سمت اون .
اوکی ...

پاسخ :

:))) 

همه جا پارک لاله هست :دی 
مهتاب
۱۰ مرداد ۹۵ , ۲۳:۵۶
:-/

پاسخ :

:)))
هلما ...
۱۰ مرداد ۹۵ , ۲۳:۵۷
اوکی حل شد :)

پاسخ :

خوبه :دی 
آبان دخت ...
۱۱ مرداد ۹۵ , ۰۰:۰۰
نخیرم :| حیف نشد :))))

پاسخ :

خخخخخخخ 

مهتاب
۱۱ مرداد ۹۵ , ۰۰:۰۶
رمز میخواهیم :))

پاسخ :

کجا بفرستم براتون؟
ghazaleh ...
۱۱ مرداد ۹۵ , ۰۴:۱۴
من نیز به نوبه خود خواهان رمز میباشم اگر ممکنه البته :)))))

پاسخ :

فرستادم:) 
مژگان
۲۰ مرداد ۹۵ , ۰۰:۵۴
سلام...
آخی نازی...
الهی همیشه سلامت باشن...

پاسخ :

سلام 

:))) 

ممنون:)
مژگان
۲۰ مرداد ۹۵ , ۰۰:۵۴
سلام...
آخی نازی...
الهی همیشه سلامت باشن...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan