خانه تکانی تابستانه

مردم همه اسفند ماه و دم عید خونه تکونی می کنن ما تابستون :دی هیچیمون به آدم نرفته از بس فرشته ایم :)) 

اگه خدا یاری کنه و دو شبانه روز دیگه((: هم کار کنیم ان شالله کارهای خونه تموم میشه و می تونیم یه نفس راحت

بکشیم :/   والا... 

۰۰:۴۵
آبان دخت ...
۰۸ مرداد ۹۵ , ۰۰:۵۵
ای خدا خیلی بده خونه تکونی این شکلی! پدر آدم در میاد :|
ولی تهش نتیجه ی خوبی داره :)

پاسخ :

پدرم در نیومده ، پدرم بنده خدا خودش داره کار مینه (((: 
ضروری بود واقعا :)
ادریس میرویسی
۰۸ مرداد ۹۵ , ۰۰:۵۶
خسته نباشی پهلوون :).

پاسخ :

ممنون اهل دل :دی 
گل پسر
۰۸ مرداد ۹۵ , ۰۱:۰۶
خسته نباشی رفیق.

پاسخ :

قربانت داداش :* 
رسانه بلندآوا
۰۸ مرداد ۹۵ , ۰۱:۰۷
خانه
درباره ما
تماس با ما
ثبت تبلیغات
خبر - عناصر تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» خود را تسلیم ارتش سوریه کردند


کپی برداری از مطالب این سایت با ذکر نام نویسنده و نام سایت مجاز است .

پاسخ :

خوش شانس بودین بلاگ به عنوان اسپم شناسایی تون نکرد :دی 
آبان دخت ...
۰۸ مرداد ۹۵ , ۰۱:۱۷
عَی خدا از دست شما و جواباتون :)))

:: خسته نباشید پهلوانان :دی

:: الان من اول شدما...صرفا جهت ریا(که من رو نمی کنم چه قد طرفدار اینجام :دی)

پاسخ :

جوابام خویه یعنی ؟! 

درمونده نباشی همشیره :دی

شما اینجا حق آب و گل دارین اصن :))

آبان دخت ...
۰۸ مرداد ۹۵ , ۰۱:۲۳
خودتون چی فکر میکنین ؟ :)) خوبه خوبه بدک نیست :دی حرص درار و خنده داره تقریبا :)))

:: چاکریم :دی

آره والا...به همین برکت...به همین سوی چراغ مودم قسم :))

پاسخ :

مثلا کدوماش حرص دراره ؟! :دی 

لطف دارید :) 
خانم جیم
۰۸ مرداد ۹۵ , ۰۴:۵۸
تهش اما از،نتیجش راضی هستین.. مهم اینه :))
کاش منم حوصله داشتم و یه اتاق تکونی درست و حسابی میکردم :دی
راستی خسته نباشید :)))

پاسخ :

اگه تهش که راضی نبودیم که دیگه باید خودکشی می کردم :)))
والا... 

+مچکرم:)
(^_^)hafez (^_^)
۰۸ مرداد ۹۵ , ۰۸:۲۴
حقته خخخخخخخخ

پاسخ :

قورباغه هم قدته :دی 
مژگان
۰۸ مرداد ۹۵ , ۰۹:۴۰
سلام...
آخیش یکم از سکوت فاصله گرفتید...
بنویسید ک سکوت اصلا بهتون نمیاد...
خسته نباشید مبارک باشه...

پاسخ :

سلام 

اوخیش :دی 

ممنونم :)
من :)
۰۸ مرداد ۹۵ , ۰۹:۵۶
الکی مثلا شما هم کمک میکنین :))

پاسخ :

پ نه پ کنار وایسادم تشویق می کنم :)))
گمـــــــشده :)
۰۸ مرداد ۹۵ , ۱۰:۱۴
از اواسط خرداد درگیر ساخت طبقه بالایی خونه ایم.
تا یکی دو هفته دیگه تازه دیوار چینی و سقف و اسکلتش تموم می شه.
بعدش کار می خوابه تا دوباره شارژ مالی بشیم.
دست کم یه سال دیگه تو حالت خونه تکونی باقی می مونیم
:|
برو خدا رو شکر کن دو روز دیگه تمومه.

پاسخ :

اون دیگه خونه تکونی نیست جنگ جهانی سومه :دی 

خدا صبر بده :)) 

والا...
مستر نیمــا
۰۸ مرداد ۹۵ , ۱۱:۰۷
اتفاقا من همیشه میگم باید تابستون خونه تکونی کرد
هم وقت بیشتره. هم هوا بهتره هم عجله ای در کار نیست و کارای دیگه ندارید

پاسخ :

هوای تابستون بهتر از اسفنده ؟! 

عجله همیشه هست متاسفانه :))
هانیه شالباف
۰۸ مرداد ۹۵ , ۱۲:۱۵
خداقوت دلاوران :))

پاسخ :

الان من یاد اون سروده که همیشه بعد پیروزی تیم ملی تلویزیون پخش میکنه افتادم :دی 

ورزشکاران 

دلاوران 

نام آوران 

به نام الله پیروز باشید 

و... 
Lady cyan ※※
۰۸ مرداد ۹۵ , ۱۲:۲۷
»:)
نو شدن خیلی خوبه اصن

پاسخ :

مثل نوزاد :دی 
shadi 98
۰۸ مرداد ۹۵ , ۱۳:۳۷
هوففف توگرما اخهههه؟؟؟؟؟

پاسخ :

هوووف آره :)))
هلما ...
۰۸ مرداد ۹۵ , ۱۳:۴۱
عه پس مام فرشته ایم ؟؟؟؟

خسته نباشید دلاور

پاسخ :

یعنی شمام خونه تکونی کردین ؟! :))

شماهم خواهر قهرمان :دی 
بق بقو
۰۸ مرداد ۹۵ , ۱۵:۱۷
هر جور حساب میکنم باید تابستون موقع خونه تکونی بود نه اسفند :|

پاسخ :

زیاد بهش فکر نکنید یهو واقعی میشه فکرتون بعد پیشیمون میشن :)))
آبان دخت ...
۰۸ مرداد ۹۵ , ۱۵:۳۲
جواب همین اولین کامنت :|

:))

پاسخ :

:دی :دی :دی 
بق بقو
۰۸ مرداد ۹۵ , ۱۹:۵۰
من خودم اتاقمو خونه تکونی کردم دیگ منو نترسونید :)
علاوه بر رنگ کردن ..هر دو فرش اتاقمم خودم شستم :|
اما چرا تابستونن بهتر ...
اگر خونه ای رنگ زده بشه سریع تر از آنچه فکر میکنید خشک میشه
فرشی شسته بشه سریع خشک میشه :|
در ضمن مدارس و دانشگاهاهم بسته است :)) و این یعنی یه فرصت عالی ..
کلا همه چی خشک میشه ... آخراشم احتمالاً خودمونم از گرما تلف و خشک بشیم :))
+بعدشم ارزش ماه اسفند خیلی بیشتر ;)

پاسخ :

اصن هیچی ماهی اسفند نمیشه اصن خدا به خاطر ماه اسفند بقیه ماه ها رو درست کرد :دی 

والا... 

الان اینقدر حرف از گرما و خشک شدن زدید، من نگرانتون شدم خودتون هم خشک نشید :)))
بق بقو
۰۸ مرداد ۹۵ , ۲۱:۰۹
به نکته ظریفی اشاره کردید منم دارم خشک میشم :|

پاسخ :

کرم ضد خشک شدگی استفادع کنید :))
بق بقو
۰۸ مرداد ۹۵ , ۲۱:۱۹
اوصولاً کرم نمیزنم :|

:))

پاسخ :

خخخخخخخخخ 

باشه :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan