ساکت مثل لاک پشت

گاهی وقت ها هم ، باید مثل لاک پشت یا حتی حلزون در لاک خود فرو رفت و سکوت کرد...!!!



+خیلی حرف زدم این مدت از رو آرشیو میشه فهمید تعداد پست های 9 تایی فرودین یهو رسیده به 68 تا در تیر ماه...!
۱۵:۲۹
Lady cyan ※※
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۵:۳۳
:))))))))))
این نشان از روان شدن قلم است

پاسخ :

خیلی دیگه روان هم میشه بیرون روی :))))

والا... 
من :)
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۵:۳۹
آخییی
قیافه لاک پشته چقدر خستس :(

+ ملاک مهمی نیست ...
خب حتمن حتمن به خیلی چیزا بستگی داره !

پاسخ :

فقط یه لاک پشت خسته حال منو درک میکنه الان :)
آبان دخت ...
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۵:۴۰
آدم باید هر وقت دلش خواست بنویسه...نباید بذاره جوهری که داره از قلمش می ریزه خشک بشه...

:: خوبید؟

پاسخ :

دلم نمیخواد بنویسم یه مدت :/
من :)
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۵:۴۸
اصلا با اینکه چشماش معلوم نیست
ولی ادم نگاش میکنه دپرس میشه :|

پاسخ :

شکست عشقی خورده انگار :دی 
من :)
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۵:۵۴
یکم که دقیق تر نگاه میکنم به چشماش
انگار مچ معشوقشو گرفته و الانم داره دزدکی میپادش
یجوری هم با نفرت و تنفر نگاه میکنه :)) :))

پاسخ :

نه بعد شکست عشقی رفته معتاد شده الانم داره خماری میکشه :))
آبان دخت ...
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۵:۵۹
اصلا حرفشو هم نزنید :///

پاسخ :

یه مدت کوتاه:)
من :)
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۵:۵۹
داره تازه شکست عشقی میخوره :))

پاسخ :

شاید:|
آبان دخت ...
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۶:۰۲
نخیرم :/

پاسخ :

فعلا تا بعد  وقت هست برای تصمیم:)
آبان دخت ...
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۶:۰۷
تصمیم درست بگیرین پس :/

پاسخ :

باشه:))
من :)
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۷:۱۰
شاید نداره ک :|
از چشماش همه چی معلومه خب :| :))

پاسخ :

((((: 

از چشماش خوندین پس :دی 
yasna sadat
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۷:۲۲
حتما فروردین هم ناراحت این بودید کج حس نوشتن پست ندارید......
هر دوره ای یه جوره:)

پاسخ :

بعله آدم ها دوره این ولی من تو دوره ی خاصی نیستم یکم خسته ام.
سید محمد رضی زاده
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۷:۳۹
هم از سکوت گریزان، هم از صدا بیزار...

پاسخ :

چنین چرا دلتنگم؟ چنین چرا بیزار
آبان دخت ...
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۷:۵۸
چشمتون بی بلا :))
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا شما گفتین چشم :دی

پاسخ :

خخخخخخخخخخ

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همین طوری الکی گفتم بیاین پایین :دی 

والا... 
آقاگل ‌‌‌‌
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۸:۴۲
:))))
هوا بدجوری گرم هستا.
لاکت کولر داره میخوای بری داخلش؟

پاسخ :

کولر گازی دارم تو لاکم خیالت تخت :دی 
reza majdi
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۸:۵۸
اینم حرفیه ...

پاسخ :

بعله :)
گمـــــــشده :)
۰۶ مرداد ۹۵ , ۲۰:۲۲
خب اشکالش جیه؟
حرفه دیگه.
والا

پاسخ :

پرحرفی بوده بعضی هاش...
آبان دخت ...
۰۶ مرداد ۹۵ , ۲۱:۲۵
:))))
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خب که چی؟؟؟ من اومدم پایین ته چاه شمام باس بیای؟ ای بابا :/

پاسخ :

این پایین خبری نیست سرکاریه همون بالا بمونید :دی 
مژگان
۰۶ مرداد ۹۵ , ۲۲:۳۵
سلام...
سکوت خوبه...
ولی خدانکنه من ب مرحله سکوت برسم...
البته الان در مراحلی از مراحل سکوت هستم و برنامه های اجتماعیمو ب کل حذف اکانت کردم...

پاسخ :

سلام 

:))
شادی 98
۰۶ مرداد ۹۵ , ۲۳:۲۱
خب بستگی به حال اونوقتتون داره...حتما اونموقع بیشترنیازبه حرف زدن داشتید

پاسخ :

دقیقا همین طوره که گفتین :)
گل پسر
۰۶ مرداد ۹۵ , ۲۳:۳۳
خیلی خوبه مگه بده؟شکسته نفسی میکنی.

پاسخ :

شکسته بندی می کنم :))
من :)
۰۷ مرداد ۹۵ , ۰۰:۱۶
از چشماش خوندم اصلا :))

پاسخ :

چشاش هم حتما سگ داره :دی 
اَسی ...
۰۷ مرداد ۹۵ , ۰۱:۲۱
مگه ریاضیه که چرا اون9تاست و این68؟؟
بستگی به وقت و موضوع و حس و حال داره!
اگه دلیلتون صرفا بخاطر زیاد بودن پستهای ماه قبله باید بگم پذیرفته نیست :/

پاسخ :

من که نگفتم ربطه دارن بهم ، میگم نه به اون ماه که کلا 9 تا پست گذاشتم 
نه به ماه قبل که میانگین : 2.19 در روز پست گذاشتم :دی 

والا... 
آبان دخت ...
۰۷ مرداد ۹۵ , ۰۱:۵۸
راست میگه...به حرف آقای شاعر گوش کنین :دی

پاسخ :

احسنت ، آفرین :))
خانم جیم
۰۷ مرداد ۹۵ , ۰۲:۴۴
یا مثلا میشه مث تمساح زیر آب فرو رفت ^__^
خوبه که.. من وقتایی رو که خیلی پست میذارمو خیلی دوست دارم.. ینی اون وقتا یه جایی داشتم که حالا چه خوشحالی و چه ناراحتیم رو اونجا ثبت کنم :)
تصمیم ننوشتن مطمئن باشین با اعتراض شدید مخاطبین رو به رو خواه. شد -__-

پاسخ :

خخخخخخخخخخ

عجب مثال مفیوض کننده ای ، یه لحظه خودم گذاشتم جای این تمساح خطرناک های رود های آفریقا ((((((: 

قصد ندارم و نداشتم که کلا ننویسم گفتم موقتا :)
ghazaleh ...
۰۷ مرداد ۹۵ , ۱۲:۳۳
جالب انگیز بودن که چیه برین تو لاک آخه :\
همین روند خیلیم باحاله ^_^

پاسخ :

با همین دست فرمون برم احتمالا دو روز دیگه ته دره ام :دی 

والا... 
من :)
۰۸ مرداد ۹۵ , ۰۹:۵۹
آخه شما دقت کن
اصلا چشماش معلومه که نتیجه میگیرین سگ داره یا خر یا میمون
اصلن شاید چشماش پلنگ داره :|
چرا بین حیوونا فرق میزارین :|چرا :|
:D

پاسخ :

همه چیز رو که نباید دید ، من از روی تجربه میگم عمو جون :دی 

والا... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan