کاغذ دیواری

اصن یه دنیاییه دارن این کاغذ دیواری ها ( هم سازنده اش هم نصابش هم خود کاغذ ها حتی، از بس رنگارنگ اند) 

داره میشه 10 روز که فرش و وسایل رو جمع کردیم برای تعمیرات منزل و نصاب اومده که کاغذدیواری بزنه به اصطلاح! 

فعلا که من چیزی ازش ندیدم نه کاغذ همراهش دیدم نه چسب ، مقدار وسیله فقط همراهش آورده با یه میز کاری

( شبیه کیف جا به جاش می کنن به نظر جنسش از چوبه ) که همچین نمادی روشه که پس از تحقیقات میدانی 

فهمیدم که نماد شرکت ورساچیه !!! جمله قبلی چقدر گفتم " که"  :))) 

حالا چرا ورساچی، چون ورساچی ایتالیایی عه و ایتالیایی ها هم عشق بزک دوزک و دکور بازی و این صحبتان :دی 

هنوز 12 نشده نصاب تشریف برد ناهار بخوره ، با کاغذ برگرده ...!

+قبلنا در دوران جاهلیت که رائفی پور گوش میدادم در مورد این نماد ها خیلی حرف میزد طوری شده بود 

که بعضی وقتا به خودمم شک می کردم و با خودم می گفتم خدایا من کابالیست نباشم خودم خبر نداشته باشم 

بعدها که عقلم یکم بیشتر شد فهمیدم که غرق شدن در این دریوری ها به جز اتلاف وقت و تاثیر پذیرفتن و 

دور شدن از هدف اصلی آفرینش ثمر دیگه ای نداره. 

++آماده شد عکسشو میگیرم میذارم :)

والا... 

۱۰:۴۳
گل پسر
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۲:۲۴
o_O

پاسخ :

چی شده ؟! (با لحن فامیل دور)
Lady cyan ※※
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۲:۲۷
:)))))))))))
من عاشق این کاغذ دیواری های گل گلی ام :)
خیلی قشنگن کلا عاشق همه ی طراح هاش هستم دیوار های اتاق خودم برج ایفل :)
خیلی خوبن اینا اصن روح میبخشن به ادم:)
رائفی پور :000
کلا از حرفاش خوف برم میداشت :0
:)))))))))
من دیوونه این والا گفتن شدم کلا اصلا دلیلش هم پیدا نیست چرا میگی والا :/

پاسخ :

بعضی حرفاش واقعا مخوف بود:دی 

اون والا کلی فلسفه و حقایق پشتشه :)) 

یه دنیا حرف توش نهفته اس اصن باید یادم باشه یه پستی در موردش بنویسم !!!

والا... 
نگار :)
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۲:۳۷
ایشالا خوشگل بشه خونتون :)))

پاسخ :

مچکرم (((: 
بای پولار
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۲:۳۷
خب یه چیزایی هست ولی امثال رائفی پور اینقدر راست و دروغ و حدس و یقین رو با هم به خورد ملت دادند کلا اون چیزی که می شنویم از واقعیت و حقیقتش فرسنگ ها فاصله داره.

پاسخ :

آدم خوبیه یکم بی سواده :دی
Lady cyan ※※
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۲:۴۶
وای برمن :0
:/
:/
:/
عکس رو ارایش کردید :/
:/
:/
:/
:0

پاسخ :

دیدم خیلی قیافه اش بی ریخت و زشته گفتم خوشگلش بکنم ((: 
خوب شده ؟! :دی 
yasna sadat
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۳:۰۴
اره وقتی رائفی پور گوش میدی فقط چند روز اول تحت تاثیری فقط!!!

پاسخ :

جوه دیگه جو:دی
اَسی ...
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۳:۱۰
حالا چرا آرایشش کردین؟؟؟؟ o_O
چقدرم مهارت دارین :))))))

پاسخ :

واقعا مهارتم خوبه ؟:)))) 

سید محمد رضی زاده
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۳:۵۴
به شخصه از رائفی پور خوشم نمی آید، اما مشکلی که من با او و امثالهم دارم، عدم درک اولویت ها و حساسیت ها در مقاطع زمانی و ضریب دادن به مسائل کم اهمیت است، نه اینکه نسبت دری وری و دروغ بدهم به حرف هایش. اگر قدری جستجو در منابع فارسی و لاتین داشته باشید متوجه می شوید که بخش اعظمی از حرف هایی که او می زند با تحقیق از منابع خود غربی هاست.

اما حرف ما این است که این نمادها نیستند که ما را عقب رانده اند، این عدم شناخت حقیقت، بیگانگی با مطالعه، خوباختگی فرهنگی، سنت گریزی، و دوری از ارزش هاست که جامعه را به ناکجا آباد می برد، نه نمادهای فراماسونری.

پاسخ :

دو نکته :

 http://www.aparat.com/v/TamL2/%D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84_%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85_%D8%AA%D9%84%D9%82%DB%8C%D9%86_Inceptio
  1. دقیقه 4 ثانیه 18 رو نگاه کن برادر به دریوری گویی رائفی پور می رسی (به حضرت موسی وخضر توهین و جسارت می کنه .)
  2. نکته دوم من نگفتم نماد گرایی باعث عقب گرد و عقب ماندگی و اینا میشه اتفاقا برعکس نظر اینه اگه پایه اعتقادات افراد محکم باشه با نماد گرایی و هزار اغواگری دیگه هیچ اتفاقی برای تفکر افراد نمیفته . 
من :)
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۴:۲۶
:))

پاسخ :

((:
آبان دخت ...
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۴:۴۲
حرفای رائفی پور رو زیاد گوش دادم...و عجیب بود برام خیلی! دیگه به جایی رسیده بود که هرچیزی نماد شیطان پرستی و فلان و اینا بود! :| دیدم آقا اینا نون و آب نمیشه برا منِ دانش آموز :| این بود که تصمیم گرفتم درس بخونم...بنویسم و شعر بگم...و به حیات خویش در عین بیخیالی به این اراجیف ادامه دهم :)))

:: امیدوارم خونتون خوشگل بشه :))

پاسخ :

 من باز تاکید می کنم بچه خوبیه رائفی پور منتها بعضی وقتا دریوری میگه :دی

مچکرم :))
مژگان
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۵:۰۲
سلام...
ورساچ ادکلن و عطرشم خیلی بوی خوبی میده...
حتما کاغذ دیواریشم خوبه...

پاسخ :

سلام 

کاغذ دیواری ورساچی که نیست :))))) 
میز کارشون برند ورساچی داره :دی 
بق بقو
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۵:۲۰
عه خودتون نصب نمیکنید
البته کاغذ دیواری یکم سخت
امیداورم زود تر تموم بشه :))

پاسخ :

کار هر بز (دور از جونم البته) نیست خرمن کوفتن :دی 

والا... 

منم امیدوارم :((
طهیر کبیر
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۵:۳۱
آرایش عکس :)
اون عکسه از راعفی پور رو دیدی میشه :
هرجایی هستی باش؛ یه روز پیدات می کنمو یه ستاره شش پر ازش میکشم بیرن :))

پاسخ :

قشنگه آرایشش؟ ((: 

میشه دو خط آخر رو ترجمه کنید لطفا ؟! :دی 


خانم جیم
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۵:۵۴
آرایش عکس =)))))
حتما خونتون خوشگل میشه :))
ولی امیدوارم زودتر تموم بشه.. من که به شخصه خیلی اعصابم بهم میریزه وسایل خونه و فرشا و اینا جمع باشه :|

پاسخ :

خیلی قیافه اش بی روح بود گفتم یه مقدار طبیعی بشه :)))

مجبوریم صبر کنیم :دی 
مژگان
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۵:۵۹
سلام..خب منم منظورم همون میزکارشون بود ک یعنی کارشون مث عطرش خوبه ن اینکه طرح کاغذ دیواری ورساچ باشه...

پاسخ :

که اونطور:)
آبان دخت ...
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۶:۰۲
بله خب مام نگفتیم بدن این استاد :))

پاسخ :

آفرین بر شَما صد آفرین بر شُما:دی 
آبان دخت ...
۰۴ مرداد ۹۵ , ۱۶:۱۱
:))))))))))))

پاسخ :

والا... :))
shina ...
۰۴ مرداد ۹۵ , ۲۰:۱۵
چرا کاغذ دیواری من اصلا ندیدم... چه شکلین؟؟؟ عکسشو بگیرید حتما منم قبلا خیلی مارک ورساچ رو دوست داشتم

پاسخ :

چشم حتما :)
Lady cyan ※※
۰۴ مرداد ۹۵ , ۲۰:۲۷
هویجوری.....

پاسخ :

:/
پرواز ...
۰۴ مرداد ۹۵ , ۲۰:۵۶
عکسه که خیلی خوشگل شده :))
من نمیدونم چرا کاغذ دیواری دوست ندارم :|
رنگ بهتر نیست عایا؟!
ولی به قول نگار ان شا الله که خوشگل بشه خونتون...

پاسخ :

:))) 

مچکرم(:

کاغذ دیواری مد شده اهل بیت دلشون خواست:)

پرواز ...
۰۴ مرداد ۹۵ , ۲۰:۵۷
یادم رفت بگم
هدر محشره :))))))))))

پاسخ :

قابلی نداره :))
سعید س.
۰۵ مرداد ۹۵ , ۰۱:۵۳
با این آرایشی که شما فرمودید...
همون بهتر که دادین براتون نصب کنن

خخخخ

پاسخ :

به قول جناب : ههِهِهِه وُ
zahra ans
۰۵ مرداد ۹۵ , ۱۱:۳۶
آدم گیج میشه!! هرچی بیشتر بحث های مختلف به گوشم میخوره گیج تر میشم!ولی تابه حال سخنرانی های این آقا رو گوش ندادم ،ولی بحث شیعه ها،یه فرقه هم ک باشن انگار براساس منافعشون باهم فرق داره...سنی ها هم که...
اون آبه الان حکم سایه چشم داره؟چقدر دقیق و تمیز!:)

پاسخ :

آره سایه اس :دی دقیق کشیدم براش :)))
آقای خوش فکر
۰۷ مرداد ۹۵ , ۲۰:۱۵
من هم یه دوره ای ، خیلی حرف های استار رائفی رو گوش می کردم و مقاله های متعددی هم می خوندم ، چند مدت به همه چیز گیر می دادم و می گفتم این علامت ، همونه !!! (یه چیزی تو مایه های گشت ارشاد شده بودم :) ) ، ولی الان که به اون دوره نگاه می کنم ، خندم می گیره !
البته احترام زیادی به استاد رائفی و سخنانش قائلم و پیگیری این ماجراها هم به اندازش خوبه

پاسخ :

ااصن از عکس پروفایلت که سانسورش کردی معلومه کارت درسته :دی 
اصن شاید از بچه های بالا باشی حتی :)) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan