عید فرت

داشتم با داماد عمم حرف میزدم اومد بگه عید فطر گفت: عید فرت :))))))))


دیگه بقیه اش رو تعریف نمی کنم خودتون تصویر سازی کنید که چی شد (((((: 

۱۱:۴۳
بیست و دو
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۱:۵۸
بنده خدارو چقدر بهش خندیدین؟

پاسخ :

بعدش که گفت فرت ، برادرزنش گفت آقا مهدی فرتش کردیا (((((((((((((: 
سرباز جامانده
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۲:۰۰
:-D خستس

پاسخ :

:))))
محسن رحمانی
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۲:۰۴
شما چرا پشت سر مردم این روز عیدی غیبت میکنید ؟

پاسخ :

عیدت مبارک :)
خانم جیم
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۲:۱۰
بنده خدا.. چقد بده اینجور اشتباها :))))))
البته من خودم ید طولایی دارم در اینجور اشتباهات.. گاهی حتی منجر به از دست رفتن آبروی چندین ساله میشه ((((:
+ حالا " فطر " تون مبارک :دی

پاسخ :

فرت شما هم مبارک :دی 
اَسی ...
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۲:۳۶
:))))))))
شمام گیر میدین ها !!!

پاسخ :

من گیر ندادم خودش سوتی خفنی داد :دی 

من فقط جلوی خنده امو گرفتم که دیگه خیلی ضایع نشه بنده خدا :)))))
مژگان
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۳:۱۷
سلام...
تا باشد از این سوتی ها...
حسابش از دستم خارج شده خخخخ...
مثلا ی جا میخواستم بگم سوت بزن گفتم شوت بزن طرفم گفت کدوم سمت شوتت کنم خخخخخ

پاسخ :

(((((: 

شیرین بود خاطره تون :) 
بای پولار
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۴:۱۰
خیلی کر کر خنده بوده. خوب درک می کنم اوضاع رو :)))
بازم خوبه من که به یکی پیام فرستادم دیشب عیدت مبارک، بهم جواب فرستاد سال نو شما هم مبارک! آدم اهل شوخی نیست ولی طفلی اون موقع معلوم نیست حواسش پی چی بوده :دی

پاسخ :

خخخخخخخ

بنده خدا سه ماه و 16 روز عقبه ساعتش :دی 

والا... 
گمـــــــشده :)
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۴:۲۳
فرت شما هم مبارک
:))

پاسخ :

فرت شما هم به همچنین :))
**مرضیه **
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۴:۳۳
:))) اصن تو هرجمعی باید یکی یدونه از این سوتی دهنده ها باشه

کمر چطوره پهلوون؟

پاسخ :

اتفاقا یه رفیقی داریم به اسم احسان . آ قراره یه کتاب در مورد سوتی هاش بنویسم 
هر جمعی که نباشه جاش خالیه ، بهش زنگ می زنم میگم نیستی سوتی بدی روحیمون رو عوض کنی ((((: 

یه رفیقی دارم دکتر طب سنتی الان اومد خونه یه مقدار دوا درمونم کرد خدا رو شکر دردش کمتر شد:)
بق بقو
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۵:۵۷
:)))
جا داره بعدش بگم

ای بابا :|
حالا یه اشتباهی شده :/

:)))

پاسخ :

من ک حرفی نزده من فقط شاهد خندان ماجرا بودم اینطوری :)))))))))))))
آبان دخت ...
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۹:۵۰
بابا ملت گشنگی کشیدن...گشنگی...کم الکی نیست که! :دی

+ فرت که سهله! ما چیزای عجیب تری هم شنیدیم :))))

پاسخ :

چیزای خیلی فرت تر حتی (((: 
آبان دخت ...
۱۹ تیر ۹۵ , ۲۱:۳۹
دقیقا =))))))

پاسخ :

((: 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan