عید فطر


عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت 

صد شکر که این آمد و صد شکر که آن رفت :دی 


عیدتون مبارک :) 

۲۲:۳۳
shina ...
۱۵ تیر ۹۵ , ۲۲:۳۵
سلام دوست عزیز برای شمام مبارک. دنبالتون میکنم دنبالم کنید

پاسخ :

سلام ممنونم 
از دنبال کردن زورکی خوشم نمیاد :))
(^_^)hafez (^_^)
۱۵ تیر ۹۵ , ۲۲:۳۶
عید شماهم مبارک

پاسخ :

مچکرم دوست عزیز:)
مژگان
۱۵ تیر ۹۵ , ۲۲:۴۲
سلام...
عید شماهم موبارک...
التماس دعا...
بلا ب دور باشه...[آیکون من میوه و آب میوه و گل ب دست و شما چشم ب میوه و آب میوه ها ]

پاسخ :

سلام 

بر شما هم :))

محتاجیم به دعا مخصوصا دعا برا سلامتی :/
بای پولار
۱۵ تیر ۹۵ , ۲۲:۵۰
خب عزیزجان همیشه زانوت رو خم کن موقع بلند کردن جسم سنگین.
عید تون هم مبارک :)

پاسخ :

عزیز برادر حق با شماست حواسم نبود. 

عید شمام مبارک :) 
اَسی ...
۱۵ تیر ۹۵ , ۲۳:۰۱
من نمیدونم شما پسرا چه اصراری در قدرت نمایی دارین:|
خو از یکی کمک میگرفتین :/

پاسخ :

قصد قدرت نمایی نداشتم من و بودم و بابام نمیشد که بذارم بابام بلند کنه بالاخره سنی ازش گذشته
بد بلند کردم کمرم هم چند ماه بود ارور میداد توجه نکردم تا امروز که زمین گیرم کرد:///
**مرضیه **
۱۵ تیر ۹۵ , ۲۳:۲۶
صدشکر هزار شکر حتی:)
خب برادرم زورت نمیرسه بلند نکن خو..حالا اگه این کمر واست کمر نشد چیکار میخای بکنی:)

پاسخ :

:)))

خدا بزرگه فعلا که دارم دردشو تحمل می کنم :///
mr point
۱۶ تیر ۹۵ , ۰۰:۰۱
این عید زیبا مبارکت باد

پاسخ :

مبارکها باشه :)
اَسی ...
۱۶ تیر ۹۵ , ۰۰:۰۵
کمر خیلی حساسه
برید دکتر یه عکس بگیرید

پاسخ :

فعلا که زمین گیرم مگر اینکه فردا :/
خانم جیم
۱۶ تیر ۹۵ , ۰۰:۵۵
عید شما هم مبارک.. ایشالا یه عید همراه با شادی و مخصوصا سلامتی داشته باشین :)
چشم واسه بهتر شدنتون حتما دعا میکنیم.. اما شماهم محض احتیاط یه دکتر برید

پاسخ :

سلام 

ممنونم بابت تبریک و دعا و... 

ان شالله فردا حتما دکتر میرم :)
عاشق بارون ...
۱۶ تیر ۹۵ , ۰۱:۲۶
عید شما هم مبارک! خب حالا که قصد قدرت نمایی نبوده، پس ان شاء الله زودتر خوب بشید. :دی

پاسخ :

ممنونم بر شما هم مبارک :)
نگار :)
۱۶ تیر ۹۵ , ۰۱:۳۵
عیدتون مبارک :)

وای من کمردرد رو خوب میفهمم :(
ایشالا زودتر خوب بشید..

پاسخ :

بر شما هم مبارک :) 

مچکرم:)
مهتاب
۱۶ تیر ۹۵ , ۰۲:۰۳
سلام
عیدتون مبارکا باشه
ان شاالله زودتر خوب میشین

پاسخ :

سلام 

ممنونم:)
کروکودیل پیر
۱۶ تیر ۹۵ , ۰۴:۰۸
عید شما هم مبارک باشه ان شاالله....

پاسخ :

سلام 

ممنونم :)
مستر آکولاد
۱۶ تیر ۹۵ , ۰۶:۵۲
عیدت مبارک

پاسخ :

ممنون رفیق:)
من :)
۱۶ تیر ۹۵ , ۰۸:۱۵
خوبین امروز؟؟

پاسخ :

خدا رو شکر بهترم:)
مژگان
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۰:۲۴
سلام...
حالتون بهتر شده؟

پاسخ :

سلام 

الحمدالله :)
yasna sadat
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۰:۴۶
عیدتون مبارک.....
چه بد....ان شا الله ک ی گرفتگی سادست وهر چه زود تر بهتر میشید...

پاسخ :

بر شما هم مبارک . 

امیدوارم همین طور باشه:)
گم نام
۱۶ تیر ۹۵ , ۱۴:۳۳
عید شما هم مبارک:)

پاسخ :

مچکرم رفیق :)
مارکر زرد :)
۱۸ تیر ۹۵ , ۲۰:۳۷
دیدید من نگفتم عیدتون مبارک ؟ :|
یعنی الان یادم افتاد اون موقع که میخواستم بگم نگفتم :|

عیدتون مبارک :|
دیر نیست اصلا . به روی خودتون نیارید -_-

پاسخ :

عید شما هم پساپس مبارک :دی

اصلن هم دیر نیست تا عید فطر سال دیگه وقت تبریک بود ((((((: 
آبان دخت ...
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۹:۴۸
خخخخ عجب شعری!عجب ادیتی!
اینو واس شوهرخاله م فرستادم...البته ورژن اصلیشو..."صد حیف که آن رفت"
نوشته : چی چی صد حیف؟ بذار بره راحت شیم...مردم من!

:|

یه همچین روزه دار مخلصیه :))))

پاسخ :

خلوصش جای تقدیر داره :))))))
آبان دخت ...
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۹:۴۹
راستی عیدتون مبارک...
:))


ببخشید که با تاخیر شد...

پاسخ :

مچکرم :) 

برشما هم :دی
آبان دخت ...
۱۹ تیر ۹۵ , ۲۱:۳۹
ممنون :)

پاسخ :

خواهش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan