گردش این جهان همیشه بر عکس است...

یه زمانی از بی حرفی و نداشتن موضوعی برای پست گذاشتن از سوراخ دیوار هم سوژه درست 

می کردم و یه پست ازش در میاوردم الان اما قضیه برعکسه، اینقدر حرف برای گفتن دارم 

که پست های ذخیره شده تو نوبت هستن که به دنیا بیان (دنیای مجازی البته) !!!


ایام ضربت خوردن مولای مظلومان پدر مهربان یتیمان حضرت امیرالمومنین و این کلیپ فوق العاده شعرخوانی

از صابر خراسانی عزیز با توجه به شعرش بی مناسبت نیست . ببینید و لذت ببرید و اگر دلتون لرزید بنده ی حقیر

رو هم دعا کنید . 

اینجا 

۱۳:۳۹
من :)
۰۶ تیر ۹۵ , ۱۳:۴۵
...

پاسخ :

:)
(^_^)hafez (^_^)
۰۶ تیر ۹۵ , ۱۳:۵۰
....

پاسخ :

:)
سرباز جامانده
۰۶ تیر ۹۵ , ۱۳:۵۱
:-/ عوضش من در بی پستی مطلق ب سر میبرم

پاسخ :

میخواین یه مقدار پست قرض بدم بهتون؟!
بق بقو
۰۶ تیر ۹۵ , ۱۳:۵۸
چقد قشنگ بود ...
:(

پاسخ :

خیلی دیدنیه این کلیپ:/
سرباز جامانده
۰۶ تیر ۹۵ , ۱۴:۱۰
نه.ممنون:-)

پاسخ :

((:
بیست و دو
۰۶ تیر ۹۵ , ۱۴:۱۱
صابر خراسانی رو دوست دارم خیلی!

پاسخ :

کارش درسته :)
بیست و دو
۰۶ تیر ۹۵ , ۱۴:۳۶
انقدر این کلیپ خوب بود من اشکام اومد
بیشتر بذارید توروخدا
واقعا کیف میکنم این بشر شعر میخونه

پاسخ :

بغض آوره...!!!

درآینده ان شالله بازم میذارم:)
gandom baanoo
۰۶ تیر ۹۵ , ۱۸:۲۶
از این پستای ذخیره شده به ما قرض بدید بی زحمت :)

منم دعا کنید

پاسخ :

محتاجم به دعا 

کیلویی می فروشم پست ذخیره شده رو میگم :دی 
سعید
۰۶ تیر ۹۵ , ۱۹:۰۱
اگه خودمون لرزیدیم تکلیف چیههه؟
;)

پاسخ :

جدی بود بحث مودب باش تا نیومدم برات :|
سعید
۰۷ تیر ۹۵ , ۰۰:۲۵
منم جدی گفتم.
شما وقتی دلت بلرزه خودت نمیلرزی؟!!!(وقت گریه)
اگه نمیلرزی پس چطور گریه مینمایید؟!!!

ی چی میگی ها عامو!

فکرت رو اصلاح کن!!!

(ایمجوی عصبانیت)

پاسخ :

آیکون نگاه عاقل اندر سه نقطه :دی 
سرباز جامانده
۰۸ تیر ۹۵ , ۰۰:۱۹
:-/ من نظرم عوض شد.اون پستایی که میخواستین قرض بدینو میشه بیارید؟!!الان خیلی بی پستم

پاسخ :

:))))

باشه چند تا پیشنهاد میفرستم براتون:دی 
سرباز جامانده
۰۸ تیر ۹۵ , ۰۰:۲۸
ممنون(آیکن شرمندگی و خجالت به همراه تشکر)

پاسخ :

خواهش می کنم  (آیکون قابل نداره و این صوبتا)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan