تنهای تنهای تنها

مسخره ترین کاری که یه وبلاگ نویس از سر بی حوصلگی و تنهایی انجام میده نشستن پست سیستم 

و زدن گزینه ی نظرات ، برای دیدن نظرات جدیدشه در حالی که می دونه کامنت جدیدی براش نیومده 

برای این آدم ها دل بسوزونید چون علاوه بر اسکول بودن ، خیلی تنهان ، تنهای تنهای تنها ...



عکس: نمایی از فیلم تنهای تنهای تنها 

۱۲:۳۳
سرباز جامانده
۰۴ تیر ۹۵ , ۱۲:۳۷
:-/ اعتراف میکنم گاهی یک اسکولم و البته فقط گاهی.البته من از سر بیکاری و اینچیزاست

پاسخ :

این پست حرف دل همه ی بلاگراست....:)))
Lady cyan ※※
۰۴ تیر ۹۵ , ۱۲:۴۰
اره درسته...
هیم

پاسخ :

:))))))))

بیست و دو
۰۴ تیر ۹۵ , ۱۳:۴۶
هیچکی نباید دل بسوزونه
باید بلند شن برن در دنیای واقعی تنهاییشونو با کاری درسی چه میدونم چیزی پر کنن.

پاسخ :

درس؟!

خخخخخخخخ

همه مثل شما درس خون نیستن:دی
من :)
۰۴ تیر ۹۵ , ۱۳:۵۲
قالبتون خوشگله ^_^

خب کتاب بخونین :)

پاسخ :

مچکرم ^_^

منتظرات پیشنهادات بعدی هم هستیم :دی
من :)
۰۴ تیر ۹۵ , ۱۴:۱۲
منتظر باشین حتمن :D

پاسخ :

زیاد معطل نکنید فقط :))
من :)
۰۴ تیر ۹۵ , ۱۴:۲۱
:D

پاسخ :

(:
محسن رحمانی
۰۴ تیر ۹۵ , ۱۴:۲۶
اینطور نیست مخالفم .
کی میگه اینطوریه .پس خدا چی ؟ تاخدا هست هیچ کس تنها نیست.

بعدشم شاید کامنتی ارسال بشه زود قضاوت نکنید.

پاسخ :

اعتراض وارد نیست بفرما بشین :دی 

والا... 
سعید
۰۴ تیر ۹۵ , ۱۶:۲۰
نظرت بعدی:

ادامه تحصیل

دیدار از اساتید مجرب قبل و قبلن و قبل تر!

ورزش

اینستای گرام

و ......

والا

پاسخ :

سعید امشب شب قدر بیا از خدا بخواه از اعماق وجود بخواه آدمت کنه 
مطمین باش خدا صداتو میشونه :))))))
شبگیر ‌‌
۰۴ تیر ۹۵ , ۱۶:۳۳
فیلم فوق العاده بود.

پاسخ :

خیلی :)
همـ ـسـایه
۰۴ تیر ۹۵ , ۲۰:۱۳
من مانده ام تنهای تنها... :)

همون کتاب خوندن بنظرم خیلی خوبه :)
+التماس دعا

پاسخ :

شما با آدرس گذاشتن مشکلی دارین عایا؟!
عاشق بارون ...
۰۴ تیر ۹۵ , ۲۲:۲۳
چه شعری چه هدری! :)

پاسخ :

مچکرم :) 
عباس اصلانی
۰۴ تیر ۹۵ , ۲۳:۰۷
سلام خیلی وبلاگ خوبی داری انشاالله موفق باشی

پاسخ :

سلام ممنونم شما هم وبلاگ مفیدی دارین :) 
همـ ـسـایه
۰۵ تیر ۹۵ , ۰۰:۲۳
آری ... خب برای چی :|
حتماً باید بذارم ، شاید بعدنا گذاشتم اما الان نه..
بعدشم شما که آمدید وب من :|

پاسخ :

اگه آدرس بذارید من بیشتر سر می زنم :)
سعید
۰۶ تیر ۹۵ , ۱۸:۵۶
اگه خدا عادمم کنه پس کی باهات کامنت داشته باشههه؟

یعنی ازم سیر شدی ب این زودی؟؟؟

میخوای ب غیبت کبری بروم؟!!!
:(((

پاسخ :

تو یه سربازی تو خاش ، عجب شیر ، ماکو اینا می تونه نسخه خوبی برات باشه . 

به حق همین شب عزیز از خدا میخوا یکی از اینا که گفتم سربازی بیفتی بلکه آدم بشی :دی 

والا... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan