گام اول ، حذف اینستای گرام(گرامی)*

بعد از نابودی بلاگفا ،تنها چیزی که خلاش تمام و کمال برام پر کرد ایینستاگرام بود 

دیگه دل برگشتن به عالم وبلاگ نویسی هم نداشتم تا به اصرار چند نفر از دوستان مجازی به بلاگ اسکای 

وبعدش به اینجا یعنی بلاگ مهاجرت کردم. 

امروز احساس کردم همون راهی که اومدم رو باید برگردم بنابراین به دلایلی ،ایسنتاگرام یا به تعبیر دوست طنازی

اینستای گرام رو پاک کردم تا باشد که بیشتر یادم باشد که زمینی هستم و متعلق به دنیای واقعی ...

*محبوب ترین اپلیکیشن تلفن همراه .

۲۱:۳۲
yasna sadat
۱۷ خرداد ۹۵ , ۲۱:۵۳
اخر اخرش باید واقعی بود و زمینی

پاسخ :

دقیقا :)
ساناز .م
۱۷ خرداد ۹۵ , ۲۲:۰۷
💠 اللّهُمَّ اغْفِرْ لِىَ الذُّنُوبَ الَّتى تَهْتِکُ الْعِصَمَ ... 💠
.
ماه مهمانی پر نور خدا می آید
ماه برکت ، به ملاقات شما می آید

ماه دلدادگی بنده به معبود شده
بازهم بارش رحمت ، ز سما می آید

مومنین ، بانگ خدا میرسد از عرش برین
ماه هم درد شدن با فقرا می آید

این چه ماهی است که هم شادی و هم غم دارد
دردمندان جهان ، را دو دوا می آید

نیمه اش گشته منور ز قدوم حسن و...
نوه ی اول پیغمبر ما می آید

دستگیر همه ی مردم دنیاست حسن
نام او با کرم و جود و سخا می آید

فاطمه صاحب فرزند در این ماه شود
سفره دار کرم آل عبا می آید

چند روز دگرش کل جهان تار شود
شب زخمی شدن شیر خدا می آید

بشکند دست کسی که به سرش تیغ زند
نوبت کینه ی اولاد زنا می آید

بعد یک عمر سکوت و غم بی زهرایی
وقت راحت شدن از ظلم و جفا می آید

سه شب احیا و سه شب ناله ی "یا رب" یا رب"
شب انشا شدن "قدر" و "قضا" می آید

کاش امسال مقدر شود و بنویسند
وقت امضا شدن کرب و بلا می آید...
.
ماه رمضان، ماه مهمانی خدا مبارک
التماس دعا

پاسخ :

ممنونم به همچنین:)
ساناز .م
۱۷ خرداد ۹۵ , ۲۲:۰۹
خلاش !!! =/= خلأ اونو

پاسخ :

معلم ادبیات؟ دانشجوی ادبیات ؟! ها؟!

والا...
سعید
۱۷ خرداد ۹۵ , ۲۳:۴۷
یعنی من میدونم و شما دفعه بد دور و ور اینستای گرام ببینمت هاااا!!!!

گفته باشم!!!

پاسخ :

قول نمی دم ولی سعی خودمو می کنم :دی 

والا... 
Weiß Eule
۱۸ خرداد ۹۵ , ۰۲:۱۲
من یه هفته کامل گوشیمو گذاشتم کنار...
بعد اون یک هفته رو با روزای دیگه مقایسه کردم...میدونید...فرقی نداشت از بعضی جهات که برای من مهم بود...چه دنیای مجازی...چه دنیای واقعی...وقتی حال دل خوب نباشه...زندگی زندگی نمیشه...
شما عکس نذارید اونجا... در واقعیت دیگه عکس نمیگیرید؟؟
شما شعر نذارید اینجا...در واقعیت دیگه خودکار نمیگیرید دستتون شعر بنویسید؟؟!!

پاسخ :

قطعا اون یه هفته آرامش بیشتری داشتید من سه سال پیش یه ماه گوشی نداشتم 
به آرامش عجیبی رسیدم ...
عکس که کلا زیاد نمی گیرم ، شعرم ذوقیه هر بار که خودش بیاد نوشته میشه...!
یه نکته جالب هم اینه که من شعرایی رو که می نویسم با تایپه با خودکار و کاغذ نمی تونم بنویسم. 
نسل چهارمی
۱۸ خرداد ۹۵ , ۰۵:۴۷
:)

پاسخ :

:)
سما
۲۱ خرداد ۹۵ , ۰۰:۲۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام *** ***
من که حس خیلی بدی نسبت به فضای مجازی و تعلقاتش دارم ولی از بیکاریه که هستم...
اکانت اینستاتون که هست
راستی بلاگ رو پاک کردم.. ** **** **** *****
هعی روزگار..

پاسخ :

سلام بر شما 
پر کردن اوقات فراغت با کارهای خیلی مفید تری مثل کتاب خوندن میتونه انجام بشه :) 
اکانتو پاک نکردم برنامه رو پاک کردم !!!
چرا پاک کردین ؟
سعید
۲۲ خرداد ۹۵ , ۲۳:۳۳
پاسخ:
قول نمی دم ولی سعی خودمو می کنم :دی

جواب بنده:
به گزارش کلاغ های اینستای گرام! حضور شما در اونجا رصد گشته است!!!
با مدرک مصطدل!!!
در دفاع از خود چی دارین بگین؟؟؟
:))
(کانون مچ گیرنده های اینستای گرامی)

پاسخ :

عشقم کشید اومدم اونجا حرفیه ؟! 
اون لایک که برات زدم کوفتت بشه :دی 

والا... 
سعید
۲۵ خرداد ۹۵ , ۱۲:۵۳
خواستم همینو بشنوم!!!
:)))

پاسخ :

خیالت راحت شد حالا ؟! 

.......... حالا ؟ 

جایی خالی رو با جملات چیز دار تو ذهنت پر کن :))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan