هزار کار نکرده...

اینقدر حرف نزده، کار نکرده،خواب ندیده، شعر نسروده و... دارم که بعضی شب ها 

از فکر خوابم نمی بره 

مثل همین الان که هر چی پست میذارم روحم ارضا نمیشه :) 

فهرستی از کارهای که باید انجام بدم نوشتم خیلی بلند بالا شده چند بار تا حالا وصیت نامه نوشتم 

آخرین بار قبل از دوره آموزشی بود

 دیروز به این نتیجه رسیدم که دفعه بعدی که بخوام وصیت نامم رو به روزش کنم 

به چند خط بسنده کنم اون چند خط هم یه آماری از بدهی های مادی و معنویم باشه و بس !!!

 بنویسید تا قبل از اینکه دیر بشه.


۲۳:۳۰
من :)
۰۳ دی ۹۴ , ۲۳:۳۲
:|

پاسخ :

چرا :|؟
مهتاب
۰۴ دی ۹۴ , ۰۰:۱۴
ما ک اموالی نداریم وصیت کنیم
اینروزا هیچکس به وصیت نامه عمل نمیکنه بخوایم بنویسیم

پاسخ :

هر بار که بحث وصیت نامه رو می کنم این حرف تکراری رو میگن که ما که اموالی نداریم که 
بخوایم وصیت کنیم . 
وصیت نامه اصلا ربطی به مال و اموال نداره به عنوان مثال : 

کارهایی که بعد از مرگ آدم باید انجام بشه مثل پس دادن امانت و... 
محلی که ادم دوست داره دفنش کن 
نماز روزه ی قضایی 
بدهکاری ها 
و ... 
فاطمه سروری
۰۴ دی ۹۴ , ۰۰:۴۲
سلام
عنوان منو یاد این شعر انداخت: هزار نکته ی باریک تر ز مو اینجاست...
پیشنهاد خوبی بود
بهانه ی خوبی هم بود ببخشیم و درخواست بخشش کنیم قبل از خداحافظی
پس ببخشید
و خداحافظ

پاسخ :

سلام 
ممنونم، وصیت کردن به معنی خداحافظی نیست چون زمان پر شدن پیمانه 
دست خود حضرت حق هستش . 
به شخصه از شما بدی ندیدم که بخوام ببخشم . 
حق نگهدارتون 

والا... 

چشم به راهم ...
۰۴ دی ۹۴ , ۰۸:۲۰
آفرین به جوونی که وصیت نامه داشته باشه

پاسخ :

مچکرم که این پیر مرد جوون رو تشویق می کنید :دی 
ghazaleh ...
۰۵ دی ۹۴ , ۱۹:۱۱
تو جوونی شمارو چه به وصیت نامه ؟!
هرچند خودمم اینکارو کردم اما شما نکنید
میگن امید به زندگی و ازاین حرفا رو میاره پایین دیگه خلاصه حواستون جمع باشه
کلی کارنکرده هست برادر
الآن مهم ترینش که جون جامعه بشری رو تحت خطر قرارداده :|| این شعراتونه
تند تند بنویسید جمع و جور کنید بدید انتشارشعراتون شناسنامه دار شن دیگه ^_^
من که بدجوری منتظرم جمع شن و کتاب شن
شمام تندتر تلاش کنید خیلی خوب می نویسید میدونم میدونید یه بارم من میگم دوباره :)))))
من کتاب با امضا میخوام ازالآن گفتمااااا برادر:-D

پاسخ :

ای بابا وصیت نامه که خیلی خوبه حرف اینایی که میگن وصیت نامه امید به زندگی رو پایین 
میاره رو قبول نکنید اتفاقا نوشتنش باعث میشه آدم بفهمه کلی کار نکرده داره!!! 
من کجا و نوشتن کتاب شعر کجا 
اصن از اینکه اسم خودمو گذاشتم شاعر بعضی وقتا خجالت می کشم 
اینایی که من میگم شعر نیست که معره :دی 
والا... 

+ در مورد کتاب امضا شده شما چندمین نفری هستین که ازم کتاب امضا شده میخواد :))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan