وطن یعنی

کلا از رپ خوشم نمیاد چندان ولی این یکی رو دوست دارم : 


دریافت

حجم: 8.01 مگابایت

۱۵:۴۵
بیست و دو
۰۲ دی ۹۴ , ۱۵:۴۸
برم گوش بدم ببینم!

پاسخ :

بفرمایید :) 
خانم الف
۰۲ دی ۹۴ , ۱۷:۴۴
:/
از رپ خوشم نمیاد.
غیر از سبک موسیقیش
همش جنبه ی اعتراضی و بدبختی داره :/

پاسخ :

خب منم به خاطر همین زیاد علاقه ای ندارم 
این یکی یه سری حقایق جامعه رو خیلی قشنگ برجسته کردهدبود:)
پری بانو
۰۲ دی ۹۴ , ۱۸:۰۴
سپاس :)

پاسخ :

خواهش:)
من :)
۰۲ دی ۹۴ , ۲۰:۳۹
اوهوم. اصلا کلا به طور متوسط خوبه آهنگاش.
رپ هم بد نیس
اما فقط مال یه عده خواننده خاص
اونم همیشه نه , گهگاهی:))

پاسخ :

کارهاشو دنبال نمی کنم یکی دیگه کاراشو دیدمم حتواش خیلی مزخرف بود 
رپ اسلامی هم دیدم خیلی جالب بود :دی 
به قول شما بستگی به خواننده اش داره :) 
من :)
۰۲ دی ۹۴ , ۲۲:۴۸
رپ اسلامی ؟؟ :))

پاسخ :

بله یه رپر به نام حسین داتیس به عنوان مثال : 

http://bayanbox.ir/info/2139682856373961121/ANTi666.iR-HoSSeiN-DaTiS-2-2
من :)
۰۲ دی ۹۴ , ۲۳:۰۵
بعله.
گوش دادم .
هم برام جالب بود هم یه جورایی عجیب..

پاسخ :

منم بار اولی که شنیدم برام عجیب بود :))
کوثر بانو
۰۳ دی ۹۴ , ۱۰:۲۶
رپ چیه؟ در راستای اقتصاد مقاومتی! اسمش رو گذاشتن گفت آواز.

یه زمانی تمام رپ های خواننده های زیر زمینی رو از بر بودم الان با موسیقیشم سردرد میگیرم

پاسخ :

خط اول نامفهوم بود!
 زمانی که نوگلان دبستانی بودین دیگه ؟! :دی 


کوثر بانو
۰۴ دی ۹۴ , ۲۰:۲۷
ایران اسم رپ رو گذاشته: گفت آواز
به یه گروهی هم مجوز دادن گویا
نه خیر آینده سازان راهنمایایی! بودم.

پاسخ :

خب دیگه بالاخره باید یه جوری ماست مالیش 
می کردن دیگه :دی
والا...
آینده سازان راهنمایی فرق زیادی بل نوگل دبستانی نداره:))))
کوثر بانو
۰۵ دی ۹۴ , ۰۰:۲۸
شما برو کشیکتو بده برادر
اصلا سرباز جماعتو چه به وبلاگ نویسی
با اون کله نورانیشون
والا

پاسخ :

واقعیت تلخه چه از زبون یه سرباز چه هر کس دیگه :))))) 
والا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan