دیالوگ های من و سعید 2

سرکلاس دانشگاه 

من: اینایی که ناخوناشون بلنده چطور زندگی می کنند ؟!

(اشاره به دختری که جلوی ما نشسته )

سعید : عین پلنگ

من :  ((:

سعید :  :|


+ازآرشیو وب مرحوم :) 

۱۹:۲۵
gandom baanoo
۱۱ آذر ۹۴ , ۱۹:۳۵
:/
خیلی به سادگی!!!!!

پاسخ :

من چند وقته فرصت نکردم ناخونام رو بگیرم احساس خفگی می کنم :/
زهـرا ...
۱۱ آذر ۹۴ , ۱۹:۴۲
بسیار راحت ...
سختی نداره که :/
ولی من هیچوقت بلندشون نمیکنم ...

پاسخ :

خود همین باعث تعجبه :)))) 
بیست و دو
۱۱ آذر ۹۴ , ۱۹:۴۴
خانوما استعداد ها و مهارتاشون بالاست!!!

پاسخ :

در این مورد کاملا موافقم ، کم هنری نیست با این ناخون های بلند زندگی کردن :))) 
gandom baanoo
۱۱ آذر ۹۴ , ۲۰:۰۲
ناخن پسرا بله، ولی ناخن دخترا نخیر!!! :/

پاسخ :

همیشه سوال بوده برام دخترا که ناخوناشون رو بلند می کنن 
زیر چرک و اینا جمع نمیشه ؟! 
اصن گلاب به روتون موقع دستشویی رفتن اذیت نمیشن :دی 
والا... 
زهـرا ...
۱۱ آذر ۹۴ , ۲۰:۲۰
چی باعث تعجبه؟؟؟

پاسخ :

همین راحت بودن با ناخونای بلند :|
ghazaleh ...
۱۱ آذر ۹۴ , ۲۰:۲۳
سخت نیست که :|
نمیتونم درک کنم که میگین سخته :\

پاسخ :

زیرناخونای آدم چرک جمع میشه تیزی ناخونا بدن رو زخمی میکنه و...
gandom baanoo
۱۱ آذر ۹۴ , ۲۰:۲۵
مگه ما مث پسرا کثیفیم آخه؟!!!!
زیر ناخن من هیچی جمع نمیشه :)

پاسخ :

بحث نظافت و اینا نیست که خود به خد جمع میشه :( 
پلاک هفت
۱۱ آذر ۹۴ , ۲۰:۴۳
دمت گرم:)))

پاسخ :

مخلصم:)
کوثر بانو
۱۱ آذر ۹۴ , ۲۲:۱۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
پلنگ؟؟؟؟؟
:|


خوبه دخترا هم به آقایونی که ناخن ندارن بگن پنگوئن؟؟؟؟
عایا؟

*** ** ** *** ****

پاسخ :

پ نه پ نهنگ :))) 

پلنگ ناخوناش بلنده پنگوئن چی ؟!

+ بله بخاطر استفاده از بعضی کلمات!!!
gandom baanoo
۱۱ آذر ۹۴ , ۲۲:۳۸
اتفاقا بحث نظافته!!!!! واسه من چرا جمع نمیشه؟! چون تمیزم :))

پاسخ :

والا ما هم به نظافت اهمیت میدیم ولی هر کاری بکنیم باز زیر ناخونا چرک جمع میشه :/
یاسین مهدیزاده
۱۱ آذر ۹۴ , ۲۳:۵۶
خب راست میگه دیگه. پرسیدن داشت؟ :)

راستی، اونایی که ناخوناشون کوتاهه مثل چی زندگی می کنن؟

پاسخ :

کی راست میگه دقیقا ؟!

اونایی که ناخونشون کوتاهه مثل آمیزاد زندگی می کنن :دی 

والا... 
مهتاب
۱۲ آذر ۹۴ , ۰۰:۲۳
سلام حاجی
چه سوالایی ک به ذهن شما خطور میکنه ک به ذهن ما دخترا نمیاد
والا.

پاسخ :

سلام 

خب بخاطر اینه که شما دختر هستین سوال به ذهنتون خطور میکنه :)))) 

خخخخخ

۱۲ آذر ۹۴ , ۰۱:۱۲
بنظر من خانوما دودسته میشن در این مورد:
اونایی که واقعا پلنگن...اینقدر ناخوناشون بلنده که حال ادمو بد میکنه...
یا اونایی که بچه پلنگن...یعنی خیلی کم به اندازه ای که یه زیبایی به دستشون بده ناخونشونو بلند میکنن...
و اینکه بعضی اقایون هم این زیبایی دست خانوما به لطف لاک زدنو دوس دارن...

پاسخ :

به نظرم همون بچه پلنگ باشن کافیه و زیباتره :))))
 

والا... 
بق بقو
۱۲ آذر ۹۴ , ۱۲:۴۳
خیلی سخت نیس ... :))
اما من خودم شخصا بدم میاد ناخونام بلند باشه :)

پاسخ :

برای ما پسرها که کار های یدی زیاد انجام میدیم عذاب آوره ...!!!
مهتاب
۱۲ آذر ۹۴ , ۱۸:۵۶
برا ما سوال خطور میکنه/؟
حتما برا شما هم جواب خطور میکنه ههه

پاسخ :

جفتش خطور میکنه :))
مهتاب
۱۲ آذر ۹۴ , ۲۱:۲۵
پس اون موقع چرا از دوستتون پرسیدن وقتی جوابشو میدونستین :))))

پاسخ :

برای به یقین رسیدن :دی 
yasna sadat
۱۷ آذر ۹۴ , ۲۲:۴۳
بعد چطوری قابلمه میشورن!!!

پاسخ :

نمی تونن بشورن مامانشون میشوره :)))
سعید
۱۶ خرداد ۹۵ , ۲۱:۰۰
شما: همیشه سوال بوده برام دخترا که ناخوناشون رو بلند می کنن
زیر چرک و اینا جمع نمیشه ؟!


جواب: میدونی چرا نمیشه؟
چون برا ناخوناشون یک پک 120 تیکه دارن! از ناخن گیر بگیر تا.....!!!!

ولی ما پسرا ی ناخن گیر دربو داغون ک بیشتر وقتام کاری که نمیکنه ناخن گیریهههه!!!

پاسخ :

اینو باید دخترا بدونن ما که ناخن شکسته ایم :/
سعید
۱۷ خرداد ۹۵ , ۲۳:۵۴
خب پس به آنها اعلام دار!

تا بدانند و آگاه باشند!!!

:)))

پاسخ :

اعلام می داریم :))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan