آزادگی

سیگاری نیستم اما اگه بخوام یه روز سیگاری بشم مطمئنا سیگار برگ می کشم .

به دو دلیل اول اینکه خیلی کلاس داره لامصب و دوم هم این که ضررش خیلی کم تر از 

این آشغالهایی که بهش میگن سیگار.

هروقت سیگار برگ می بینم یاد چه گوارا می افتم .

برای چه گوارا احترام قائلم اما نه بخاطر دین و مذهبش چون که اصلا آدم معتقدی

نبوده براش احترام قائلم چون آزادی خواه بود .

 


چه گوارا

من رو یاد این جمله طلایی میندازه :

اگر دین ندارید و از قیامت خوفی ندارید لاقل در دنیا آزاد مرد باشید

۲۱:۳۱
پلاک هفت
۰۸ آذر ۹۴ , ۲۱:۵۲
باهات بسی موافقم..:)

پاسخ :

بسی مچکرم :) 
بیست و دو
۰۸ آذر ۹۴ , ۲۲:۳۶
سیگار؟
:/

پاسخ :

چیه مگه ؟
مژگان
۰۸ آذر ۹۴ , ۲۳:۵۵
سلام...
حال و احوال شما چطوره کاکو...؟

پاسخ :

سلام 

حالتون خوبه ؟! 

چطور شد یادی از ما کردین ؟! 

قصد اومدن به بلاگ ندارین؟ 
gandom baanoo
۰۹ آذر ۹۴ , ۱۲:۰۸
من اصن نمیشناسمش، ولی خیلی ازش خوشم میاد!!! :/ نمیدونم چرا؟!! :)

پاسخ :

شما هم روح مرحوم چگوارا رو شاد کردین :))) 

آدمای آزادی خواه تو همه ی فرهنگ ها محبوبن !!! 
مژگان
۰۹ آذر ۹۴ , ۲۳:۴۷
سلام...
خداروشکر بدنیستم ممنون...
من همیشه ب یادتون هستم همیشه...
ولی خب ب نت زیاد دسترسی ندارم و با گوشی ب سختی میتونم بیام واسه همینم تو وبم نیستم...
فقط ی سلام گذاشتم ک اگر دوستانم کاری داشتن یا آدرس وبشونو تغییر دادن بتونن بهم اطلاع بدن...
انشالله ک بتونم ب زودی برگردم...
مواظب خودتونو خوبی هاتون باشید...[گل]

پاسخ :

سلام 
خدا رو شکر 
ممنون که به یاد من هستین و برای شادی روح من فاتحه می خونید :دی 
انشالله که دسترسی پیدا کنید و مشرف بشید به بلاگ :)) 
والا... 
چشم به راهم ...
۱۲ آذر ۹۴ , ۱۳:۲۴
نکش سیگار لطفا...

پاسخ :

نمی کشم گفتم اگه بخوام سیگاری بشم :)))
بی همتا
۰۶ آبان ۹۵ , ۰۹:۰۱
خیلی دوسش دارم
اگه واسه آزادی نمیجنگید اینگونه نامش جاودانه نمیشد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan