غربت

امروز بعد از مدت ها دلم برای بلاگفا تنگ شد یاد خیلی چیزا افتادم کلی خاطره تو چند ثانیه از جلو چشمم عبور کرد 

میگن آدم لحظه ی مرگ تمام زندگیش مثل یه فیلم از جلو چشمش می گذره دقیقا همچین حسی بود منتها با این 

تفاوت که اون سال هایی که تو بلاگفا گذروندم رو فقط دیدم انگار یه فرفره باد بخوره و دوباره برگرده سرجای اولش 

همین اندازه طول کشید... ای کاش بلاگفا هیچ وقت نابود نمی شد و امثال من آواره از نوع دنیای مجازیش نمیشدیم 

بلاگ هرچقدر راحت باشه آدم احساس میکنه خونه ی اجاره ایه و باید چند وقت دیگه جول و پلاسش رو جمع کنه و بره دنبال زندگیش ... 

غربتی که تو این روزها تو بلاگ کشیدم تو بلاگ اسکای که بعد زلزله بلاگفا اونجا ساکن شده بودم نکشیدم هر چقدر سعی می کنی خودت رو پسرخاله دیگران نشون بدی بهشون لبخند بزنی باهاشون صمیمی باشی باز می بینی 

به جز اونایی که قبلا باهاشون مراوده داشتی بقیه تحویلت نمی گیرن یعنی می گیرن اما نه اونجوری که به دلت 

بچسبه یا اصن این به کنار تو بلاگفا 100ها نفر بودن که حتی اگه شده گذری میومدن یه بار سری می زدن حال می 

پرسیدن و انرژی میدادن انرژی موندن و ادامه دادن 

یادشون بخیر  همه ی اونایی که تو بلاگفا جا موندن : را ، سین ، نون ، میم، شین  و... 


+ رفقایی که اینجا رو می خونن و کامنت میدن این متن رو به خودشون نگیرن...!!!

۲۰:۰۰
x7
۱۵ آبان ۹۴ , ۲۱:۲۳
الان بلاگفا حالش خوبه...میتونید برگردید...

پاسخ :

آدم عاقل دوبار از یه سوراخ گزیده نمیشه !!!

۱۵ آبان ۹۴ , ۲۳:۵۰
آدم همیشه نباید عاقل باشه...

پاسخ :

عجب!!!!!!!!!!
زهـرا ...
۱۶ آبان ۹۴ , ۰۶:۵۷
اتفاقا همین دیروز داشتم به بلاگفا فکر میکردم.
دیگه اصلا دوست ندارم برگردم بلاگفا.
با همه ی حس خوبش دیگه به اینجا عادت کردم ...

پاسخ :

هیچ کس دوست نداره برگرده بلاگفا تموم شد خیلی وقته تموم شده !!!
سوفی ...
۱۶ آبان ۹۴ , ۱۲:۰۳
به غم غربت دچار گشتی .. :/

پاسخ :

هعی...خیلی :( 
عاشق بارون...
۱۶ آبان ۹۴ , ۱۳:۱۱
دلم برای خیلی ار بچه های بلاگفا تنگ شده. خیلی هایی که حتی دیگه پیداشونم نکردم.
بلاگفا کلی خاطرات خوب ساخت برامون ولی آخرش کاری کرد که همه رو بیزار کرد.
اتفاقا دیروز داشتم به این فکر میکردم که همه ی وبلاگ هایی که این چند وقت میخونم جدید هستن. شاید دو سه نفر از قدیمی ها هستن فقط.

پاسخ :

خیلی ها که وبلاگ نداشتن و تنها راه ارتباطیشون همین بلاگفای کوفتی بود :(((( 
yasna sadat
۱۶ آبان ۹۴ , ۱۸:۴۳
بلاگفا!!!
هم بلاگیا هم بلاگفایی ها همشووووون نامردن
معلومه که به.خودمون نمیگیریم پس چی خخخ

پاسخ :

:)))))))) 

خوب کاری می کنی :دی
. zizigolu
۱۷ آبان ۹۴ , ۰۰:۳۷
سردشه

پاسخ :

نه غمگینه :)
محمدرضا دهمرده
۱۷ آبان ۹۴ , ۰۹:۳۷
از مطالبت خوشم امد

به دنبال کنندهام اضافت کردم
خوشحال شدم وبتو دیدم از طریق وب"اقای سه نقطه" پیدات کردم


فعلا بای بازم میام

پاسخ :

سلام داداش قورباغت خوشحالم که خوشت اومده :) 

از طریق وب سه نقطه چطور پیدام کردی ؟! 
سلی
۱۷ آبان ۹۴ , ۱۴:۲۱
سلام ... منو یادت میاد؟
عجب حرفی زدی ها !!!! گل گفتی !!!! واقعا بلاگفا یه چیز دیگس

پاسخ :

سلام

اگه بگم دیروز تو فکرم بودین و به این فکر می کردم که چیکار می کنید باورتون میشه ؟! 

خیلی خوشحالم که سر زدین :) 

بلاگفا تموم شد رفت دیگه هیچ وقت برنمیگردم بلاگفا !!! 
. zizigolu
۱۷ آبان ۹۴ , ۱۵:۲۹
نه هوا هم سرده
سردشه
غمیگن باشی ؛سردتم باشه، جمعه هم باشه، نم نم بارون هم باشه، تنها هم باشی، دلگیر از چند نفر و دلتنگ خیلیا.... میشی داااغون...

پاسخ :

هعی لوله گاز... 

چقدر دراماتیک توصیف کردی فضا رو :(((
. zizigolu
۱۷ آبان ۹۴ , ۱۵:۵۷
دراماتیک؟!
این حال و روز من بود تو جمعه ای که گذشت!

پاسخ :

پس حالت خیلی دراماتیک بوده:دی 
آئولوس
۱۷ آبان ۹۴ , ۱۸:۳۹
من میخوام به خودم بگیرم اصن :))
چ معنی میده ؟
الان ناراحت هم شدم . بهم هم بر خورد
:))

همین دیگه . من جایی که غریبه ام نمیتونم بمونم . شما فرار کردید ما پای دنیای له خودمون هستیم :))

مارکر هستم -_-

پاسخ :

پیشاپیش از هر گونه سوتفاهم به وجود آمده عذرخواهی کرده 

و عرض می کنم که همش زیر سر شما مخاطبای بلاگفاییه که آدمو تنها میذارید :))))

+خو مگه مجبورتون کردن تو دنیای له خودتون بمونید ها ؟ 

++بعد الان مارکر هستین یا آلولوس ؟ :دی 

والا... 
آئولوس
۱۷ آبان ۹۴ , ۱۹:۰۸
نه . ولی آدم پای مال خودش وا میسه -_- بلاگفت مال ماس آخه :))

برادر من آئولوس :| آلولوس آخه ؟
تو توضیحات وبلاگ نوشتم . ساز تراژدی یونانه . یه افسانه هست که میگه چهره رو زشت میکنه نواختنش برای همین زنان نمینواختن .
شبیهه نی ه . ولی دو سره . ساز بادیه

پاسخ :

مال چی ماست چی کشک چی کلا لبنیات چی ؟ :)))) 

بلاگفا تموم شد رفت ...  

چرا میگم تموم شد شما یه نگاه به سرعتش بنداز یه نگاه به محدودیت هاش بنداز :( 
یه نگاه به آرشیوت بنداز یه نگاه به فهرست دوستانت بنداز ... 
خو این چه تبعیضیه مردا بزنن زشت بشن ؟ این انصافه ؟ نه این انصافه ؟ 
در ضمن من دست خودم نیست زبونم نمی چرخه که میگم آلولوس :دی 

والا... 

Sa Har
۲۷ آبان ۹۴ , ۰۱:۳۳
بلاگفات چی بود؟

پاسخ :

همین اسم اینجا بود .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan